Elikkä mistä mahtaa saada tasapää mäntiä 2.0cih mottiin kun en netistä löytäny mistään ja sitten vielä käykö 2.2cih kansi suoraan 2.0cih ja minkä kokoset venat 2.2cih on??
volvon männät kestää ihan hyvin ja on bolt-on kamaa...
Onhan ne bolt-on, kun pistää ne saabin kankiin, koneistaa lohkon, koneistaa kankia ja sovittelee männäntapin...
Ne voi laittaa opelin 2.4/c30se/3.6:n kankiin, lohkoon tarttee koneistaa ihan normin taso-oikaisun verran ja tapin sovitus onnistuu pösön uivalla sydeemillä. Ruttu jää 7.8-8.0:n tasoon ja parasta volvon männissä on ~350€:n hinta ja "riittävä" kesto jos säädöt on kohdillaan. Kanget sieltä ekana taipuu, jos on matalalta rajusti vääntävä pata, riippumatta onko ne saabin vai aadamin tekosia.
"Renkaiden kiljunta ja moottoreiden ulvonta salamalähdöissä nostaa melutason jopa nelinkertaiseksi"
-Omega B:n käyttäjän manuaali.
Btw, kannattaa sitten hommata ihan turbomännätkin niille tuleville "ehkä 1-1,5 bar" ahdoille. Moni on tainnut joskus tilata Wisecotkin pyytämättä turbomäntiä ja sitten kirottu männät paskoiksi kun ei ne kestä mitään ahtoja
ruma ascona | mätä volvo | luotettava susuki
00:43 < ShaquaR_> CIH nostaa aina kankea
19:42 <@Keme> nähdä CIH ja kuolla
Ainakin siinä Volvon koneessa mihin nuo on tarkoitettu kestää ihan tavalliset Mahlen valumännätkin reilun barin maksimi ahtopainella ihan hyvin eli useita vuosia ympärivuotista katukäyttöä.