Kuinka Kimin käy?

Keskustelua kaikenlaisesta moottoriurheilusta.

Fefe vai Mäkkäri?

Punainen
67
79%
Hopeinen
18
21%
 
Ääniä yhteensä: 85

Avatar
XciD
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 4493
Liittynyt: 09 Elo 2005, 09:47
Paikkakunta: Hellsinki

Kuinka Kimin käy?

Viesti Kirjoittaja XciD »

Ihan näin formulakauden lähestyessä voitanee aloittaa keskustelu/spekulointi siitä kuinka Kimin tai Kovalaisen käy..

Kimillä olis nyt näytön paikka.. Ja jos Mäkkäri ei savuta kolmessa ensimmäisessä kisassa, niin hienosti menee..
Tekikö Kimi ahneen virheen vaihtaessaan hopean punaiseen..?

Mitä veikkaat? Onko värillä väliä?
Woody
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 7958
Liittynyt: 12 Helmi 2004, 02:00
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja Woody »

Kyllä mie veikkaan hopeista, tuntuu kuitenkin olevan hyvässä iskussa :wink:
Anodi
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1089
Liittynyt: 08 Kesä 2004, 03:00
Paikkakunta: LPR

Viesti Kirjoittaja Anodi »

Kovalainen voittaa tasaisilla suorituksilla mestaruuden. Hopeinen hajoilee omia aikojaan ja punaisen romuttaa kimi.
Avatar
Megaman
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3829
Liittynyt: 07 Tammi 2003, 02:00
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Megaman »

Taitaa hopeanuolet olla ihan omassa sarjassaan,mitä tulee menetettyjen mestaruuksien määrään... :lollis:
Omega A & B...Peugeot 407 Coupe', 206, Peugeot Boxer , C2 VTS, C5 SX 2.0i Break, BX, Xantia, 309, Bombardier Quest 500...Knaus Eifelland...etc...jne...
Avatar
Azzyyr
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 2238
Liittynyt: 09 Loka 2002, 03:00
Paikkakunta: JKL

Viesti Kirjoittaja Azzyyr »

Kovalainen ei vielä ekalla kaudella tappele mestaruudesta, mutta ei tappele Kimikään. Jos Fiatti pärjää hopeanuolelle niin Massa on se, joka on mestaruustaistelussa mukana.... Mutta luulen hopeanuolien vievän ja Fiatin vikisevän...
Volvo V70 D5 -02
Opel Zafira 1.8 -99
Avatar
Realsanta
OCF Member 2016
Viestit: 10874
Liittynyt: 29 Syys 2002, 03:00
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Realsanta »

kimi rikkoo noi ferrarikkin

vaikka punainen on nopean auton väri :whack:
still nun, Engländer Kriegsschiff es ist oben
Avatar
Kerberos
'Kapitän'
'Kapitän'
Viestit: 79
Liittynyt: 22 Helmi 2007, 14:00

Viesti Kirjoittaja Kerberos »

Onhan se hopeinen nopea, mutta aika huono kestämään koko kisaa.
Veikkaisin että suomalaisten välillä voi olla tiukka kisa, ja alonso ja massa pärjää aina välillä.
Avatar
Undertaker
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 5381
Liittynyt: 11 Elo 2002, 03:00
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Undertaker »

Hopea vie voiton.
veksu
in memoriam
in memoriam
Viestit: 2937
Liittynyt: 19 Loka 2002, 03:00
Paikkakunta: Kuivaniemi/ Ii
Viesti:

Viesti Kirjoittaja veksu »

kyllä Kimi teki ihan oikein. tosin onko pitkä ratkaisu ni sen aika näyttää ferraltiahna lähti pois jokunen päällikkö etät tiimi voi olla muuttunut.
mutta ensi kausi menee vielä hyvinb seuraavasta ei enään niin varmuutta.
Kuva
Niin no suoralla, mutta entäs mutkaan...
m.k
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3926
Liittynyt: 22 Syys 2004, 03:00
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja m.k »

Saa nähdä nyt, mielenkiinnolla tulee kyllä seurattua kun Kovalainenkin tuli mukaan. Itse en ikinä oikein Räikkösestä innostunut, mutta nyt kun on Kovalainenkin mukana kisaamassa niin voi olla että jos vaikka ton MAXin hommais. Nyt ei muutamaan vuoteen ole tullut seurattua aktiivisesti kisoja, silloin kun Häkkinen vielä oli huipulla niin ei ollut kellonajasta kiinni kisan katsominen, vaan Australiankin kilpailut vahdattiin suorana aamuyöstä...
Mielipide on kuin persereikä. Meillä kaikilla on sellainen, ja meistä kaikista toisen sellainen haisee pahalta.
NoFear
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1674
Liittynyt: 05 Syys 2004, 03:00
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja NoFear »

Punainen ehdottomasti ja Kimi teki aivan oikein kun jätti uppoavan laivan ja lähti Ferrarille. Siitä Mc Larenin touhusta mitään tule se on jo nähty vaikka kuinka monta vuotta peräkkäin, ferrari senkuin porskuttaa 8)
Avatar
omega16T
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 7179
Liittynyt: 12 Syys 2004, 03:00
Paikkakunta: Mikkeli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja omega16T »

oma veikkaus tulevasta kaudesta: rellu ei kulje riittävästi mutta on luotettava, mc larenilla taas jatketaan vanhaan malliin eli savua ja liekkejä tulee entiseen malliin turhan usein,poikkeuksena se että tänä vuonna vauhtia löytyy jo kauden alusta.ferrari ajaa kilpaa keskenään eli vie tallien mestaruuden kaikkien aikojen kovimmalla pistesaaliilla ja mieli tekis sanoa että kimi henkilökohtaisen mestaruuden...tuntuu kyllä siltä että massa pistää kimin tiukoille mutta eiköhän,kuten ferrarin tyyliin kuuluu,kovempi palkkainen kuski vie mestaruuden :thumbsup: .kovalainen nöyryyttää kyllä tallikaverinsa ja puheet alonson erinomaisuudesta lakkaavat tämän kauden aikana koska kauden puoli välin jälkeen hamilton alkaa pistämään alonsolle päihin.kubica yllättää kaikki ja ottaa loppupisteissä sijan kolme.
laittakaahan muutkin näitä omia visioita niin saadaan sitten kauden loputtua katella miten kelläkin meni.
Todennäköisesti väärässä.
Nipe
OCF Member 2015
Viestit: 7364
Liittynyt: 22 Kesä 2005, 13:25
Paikkakunta: Oulunsalo

Viesti Kirjoittaja Nipe »

Ei taida Kimiä näkyä enään paikallisessa kun siirty tonne ferrarille :D No toivottavasti homma toimii ferrarilla paremmin kun hopeanuolella :)
Avatar
TJT
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 21201
Liittynyt: 16 Helmi 2003, 02:00
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja TJT »

Itse luulen,että mystiset sähkö/vaihteisto/yms viat siirtyy kimin mukana laarenilta verrarille ;)
Avatar
callu
'Senator'
'Senator'
Viestit: 801
Liittynyt: 14 Touko 2005, 17:04

Viesti Kirjoittaja callu »

TJT kirjoitti:Itse luulen,että mystiset sähkö/vaihteisto/yms viat siirtyy kimin mukana laarenilta verrarille ;)
minä taas toivon että nuo ongelmat seuraa perässä.. toivottavasti kovalainen näyttää närhen munat sille puberteetista kärsivälle piipittäjälle :thumbsup: :worship: :thumbsup: ja jos se ei toteudu niin kyllä se massakin käy... oikeastaan hienoin homma olis ku kimillä menis aivan perseelleen koko kausi ja vuoden päästä itse maestro palais kehiin kimin pariksi punaisen rattiin ja veis vielä yhden mestaruuden näytöstyylillä (kovalainen kans kimin edelle pisteissä, vaikkapa kakkostila..) niin jos se sais kimin luovuttamaan koko homman ja katoamaan koko geimeistä iäksi...

tämä minun mielipide/toive, toivottavasti toteutuu..

:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

varmasti löytyy eriäviä mielipiteitä mutta jokaisella on omansa.. :peukku:
tuhmasta päästä nauttii koko ruumis
Vastaa Viestiin