Huippuun viritetty! Tätä konetta parempaa saa hakea!
Huippuun viritetty! Tätä konetta parempaa saa hakea!
Nonniin kaikki virisankarit! Nyt pidetään kyselykierros kaikilta asiaan perehtyneiltä ja perehtymättömiltä.
(kuvitteellinen)Auto on kadett ja (katu)autosta halutaan lähtä ottamaan suht suuria tehoja irti n.300hv, koneen halutaan kestävän kyseiset tehot hyvin. kysymys kuuluukin millä osilla kyseiset hevoset atosta saadaan irti? Kuten mikä lohko, männät, kanget, kamapura, kansi, nokat, putkisto, TURBO, vaihteisto, kytkin, polttoaineen ohjaus järjestelmä, suuttimet YM.!
Kirjoittakaapa jokainen virtykseen perehtynyt mistä osista kyseisen koneen rakentaisitte.
Odotan mielenkiinnolla minkälaisia moottoreita kasaatte!
(kuvitteellinen)Auto on kadett ja (katu)autosta halutaan lähtä ottamaan suht suuria tehoja irti n.300hv, koneen halutaan kestävän kyseiset tehot hyvin. kysymys kuuluukin millä osilla kyseiset hevoset atosta saadaan irti? Kuten mikä lohko, männät, kanget, kamapura, kansi, nokat, putkisto, TURBO, vaihteisto, kytkin, polttoaineen ohjaus järjestelmä, suuttimet YM.!
Kirjoittakaapa jokainen virtykseen perehtynyt mistä osista kyseisen koneen rakentaisitte.
Odotan mielenkiinnolla minkälaisia moottoreita kasaatte!
En tiiä saako noihin kuvitteellisiinkaan kadetteihin laittaa c20let:iä laillisesti, mutta jos kuvittelis että laittais c20xe:n letin männillä varustettuna. Sittenhän sitä kestäis alkaa ahtamaan ja kestää yli 300hv.
Se mitä muuta siihen kannattais laittaa että saa sen 300hv ulos, riippuu siitä onko käytössä kuvitteelliset rahat vai pelataanko monopolin rahoilla
Se mitä muuta siihen kannattais laittaa että saa sen 300hv ulos, riippuu siitä onko käytössä kuvitteelliset rahat vai pelataanko monopolin rahoilla
Opel Manta A 2.0 16V Turbo
1/4 9,132s / 239,84 km/h
https://www.facebook.com/eduelasennus - Dynopalvelut
1/4 9,132s / 239,84 km/h
https://www.facebook.com/eduelasennus - Dynopalvelut
20xe: risse 2.3 alakerta, ylikoko korkeapuristeiset matalat pattimännät, pidempi iskuinen kampura, pidemmät teräskanget, 9k öljypumppu tai kuivasumppu, kansi viimeisen päälle tehty kanaviltaan jne, mahdollisimman jyrkät nokat, isommat venat, jäykemmät jouset, kovat painimet, iso 4-1 pakosarja, 48mm läppärungot, säädettävä moottorinohjain.
Ja mitähän vielä, rahaa palaa mutta kyllä pitäis kireän vaparin 300hv laulaa
Ja mitähän vielä, rahaa palaa mutta kyllä pitäis kireän vaparin 300hv laulaa
-Janne
Corsa E OPC PP 2018
Corsa E OPC PP 2018
-
- 'Senator'
- Viestit: 574
- Liittynyt: 06 Helmi 2005, 02:00
- Paikkakunta: garage
- Viesti:
-
- 'Senator'
- Viestit: 574
- Liittynyt: 06 Helmi 2005, 02:00
- Paikkakunta: garage
- Viesti:
onhan Jartsa:n calikassakin yli 300 kaakkia...Fotze kirjoitti:Joo, ei ehkä vielä ihan tuolla paketilla . Sit jos laitetaan "hieman" lisää palikkaa kiinni niin ainakin päästään sinne 300hv asti. Eikös täällä eräällä clubilaisella ole 298hv veccu . Jokos siitä on se 300hv menny rikki...datzka kirjoitti:ei päästä lähellekkään 300hvJ.P.S kirjoitti:c20let+lastu
- Wannabecalibra
- Minut on bannattu!
- Viestit: 3355
- Liittynyt: 26 Marras 2002, 02:00
- Paikkakunta: Gutter