Kiekkamittarin asennus
-
- 'Admiral'
- Viestit: 179
- Liittynyt: 28 Syys 2002, 03:00
- Paikkakunta: HKI
- Viesti:
B-Vectraan todennäköisesti ei käy tavallinen varvikello.
Suosittelisin sellaista mittaria, joka kytketään boxin TD-signaaliin, joka on varattu varvikellolle B13 ECUlla. Se antaa yhden pulssin per sytytys.
Sen täytyy ymmärtää:
- DFS (hukkakipinäpuola)
- Sen pitää toimia puolan ohjauspulssilla joka on muistaakseni Opelin sytyssä 5 V korkea kantti.
- Se ei saa tappaa kanttia, että sytytys rupeaa häiriintymään.
j.h
Suosittelisin sellaista mittaria, joka kytketään boxin TD-signaaliin, joka on varattu varvikellolle B13 ECUlla. Se antaa yhden pulssin per sytytys.
Sen täytyy ymmärtää:
- DFS (hukkakipinäpuola)
- Sen pitää toimia puolan ohjauspulssilla joka on muistaakseni Opelin sytyssä 5 V korkea kantti.
- Se ei saa tappaa kanttia, että sytytys rupeaa häiriintymään.
j.h
Vectraan löytynee romikselta alkuperäinen kiekkamittarilla varustettu mittaristo jo kohtuullisen helposti. Hinta voi olla mitä on, mutta ainakin toimii ja on miljoona kertaa tyylikkäämpi kuin joku tarvikemittari
http://www.varaosahaku.fi
http://www.varaosahaku.fi
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
-
- 'Senator'
- Viestit: 439
- Liittynyt: 19 Elo 2002, 03:00