Ahdettu vai Vapari
-
- 'Kapitän'
- Viestit: 63
- Liittynyt: 30 Kesä 2006, 07:55
- Paikkakunta: LEMPÄÄLÄ
Mikään ei voita todellakaan kuutiotuumia.
Rakennan chevyn 383cid konetta paraikaa.383cid=6.2litraa.
Hevosvoimia todennäköisesti tommoset 450.
Ei tarvetta ahtaa.
Jekeissä on myynnissä 350cid tupla turbotettuja moottoreita kadulle ja tehoja 1500hv.
Rakennan chevyn 383cid konetta paraikaa.383cid=6.2litraa.
Hevosvoimia todennäköisesti tommoset 450.
Ei tarvetta ahtaa.
Jekeissä on myynnissä 350cid tupla turbotettuja moottoreita kadulle ja tehoja 1500hv.
GM:t on kivoja. Corvetten ensimmäinen työnimi oli Opel !!!!
-
- 'Senator'
- Viestit: 574
- Liittynyt: 06 Helmi 2005, 02:00
- Paikkakunta: garage
- Viesti:
-
- 'Kapitän'
- Viestit: 70
- Liittynyt: 03 Heinä 2007, 19:33
- Paikkakunta: Helsinki
-
- 'Kadett'
- Viestit: 46
- Liittynyt: 19 Maalis 2007, 17:59
- Paikkakunta: Seinäjoki
-
- 'Kadett'
- Viestit: 46
- Liittynyt: 19 Maalis 2007, 17:59
- Paikkakunta: Seinäjoki
molemmat...kun ei osaa päättää ni on oltava molemmat . omaan -88 ascoon on tulossa fooni mut sit taas jos joskus sen a asconan löydän ni se tulee ehdottomasti olemaan perus 1.9-2.2 cih tuplilla ja aivan orkkis ulkoa kuten tuo c ascokin.
Saab 9-3 2.0T biopower stage2 (käyttis)
Volvo 940 OM606 (projekti)
Volvo 240 2.0 8v -83 (Projekti)
Nissan micra 2.0 -85 (jm kilpuri)
Volvo 940 OM606 (projekti)
Volvo 240 2.0 8v -83 (Projekti)
Nissan micra 2.0 -85 (jm kilpuri)