CIH R6 -Koneiden viritys
CIH R6 -Koneiden viritys
Eikös tälläinenkin sopisi laittaa suoraan tiedotteeksi tuohon muiden sekaan. Varmasti löytyy myös reilusti CIH-kansaa joka tehonlisäystä kaipailisi.
Mites esim. C30NE koneeseen saisi muutamia lisä hevosia?
-Sopisko C26NE DualRam koneen imusarja suorilta, vai onko suurempia eroja virtauksissa, vai peräti huonompi?
-Minkälaisista teholukemista voi haaveilla vakiokanavilla?
Valmiina itsellä löytyisi jo rosteriputkistoa sekä iso ilmamäärämittari, tietokoneena motronic.
Mites esim. C30NE koneeseen saisi muutamia lisä hevosia?
-Sopisko C26NE DualRam koneen imusarja suorilta, vai onko suurempia eroja virtauksissa, vai peräti huonompi?
-Minkälaisista teholukemista voi haaveilla vakiokanavilla?
Valmiina itsellä löytyisi jo rosteriputkistoa sekä iso ilmamäärämittari, tietokoneena motronic.
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
-
- 'Admiral'
- Viestit: 248
- Liittynyt: 23 Huhti 2006, 08:11
- Paikkakunta: Muhos
Isolla mittarilla saa sen pari heppaa lisää
tuos taas nämä samat linkit joita tyrkytän kuutoseen päteen samat kun nelariin
http://www.prostreet.fi/tekniikka-ohjee ... hjeet.html
http://www.opel6070club.com/30eemeli/index30e.htm
http://www.opel6070club.com/tuneup.htm
tuos taas nämä samat linkit joita tyrkytän kuutoseen päteen samat kun nelariin
http://www.prostreet.fi/tekniikka-ohjee ... hjeet.html
http://www.opel6070club.com/30eemeli/index30e.htm
http://www.opel6070club.com/tuneup.htm
still nun, Engländer Kriegsschiff es ist oben
-
- 'Senator'
- Viestit: 574
- Liittynyt: 06 Helmi 2005, 02:00
- Paikkakunta: garage
- Viesti:
C30NE koneessa on valmiina jo riittävä ilmamäärämittari. Kanavatkaan eivät ole kehnot. Kansihan virtaa vakiona n. 280hv. Virinokka sisään ja järkevä peltipakosarja, niin niillä pääsee hyvään alkuun.
Isommalla alakerralla saakin sitten helpommin potkua. Aika moni 3-litraisen katuviritys tupaa jäämään siihen 220-230hv tienoille kun taas isommalla alakerralla pääsee tuosta heittämällä ylitse. Stroukkiosien saatavuus toki on vähän rajoitettua. Sutii lienee potentiaalisin osalähde, ellei lähde ostelemaan kokonaisia autoja Saksasta.
Isommalla alakerralla saakin sitten helpommin potkua. Aika moni 3-litraisen katuviritys tupaa jäämään siihen 220-230hv tienoille kun taas isommalla alakerralla pääsee tuosta heittämällä ylitse. Stroukkiosien saatavuus toki on vähän rajoitettua. Sutii lienee potentiaalisin osalähde, ellei lähde ostelemaan kokonaisia autoja Saksasta.
muistaakseni 3.6 irmelin kampuralla sai noi tehot nousemaan jo 200hp... korjatkaa jos olen väärässä on muuten pikkisen suolanen ton kutvosen peltisarja jos menee tilaamaan valmiina...
elämä on kovaa, osta kypärä
commodore gs -68 http://picasaweb.google.fi/olli.partanen/Commo#
Omega 3000 kuvia=> http://www.opel.desteem.org/index.php?cat=10433
commodore gs -68 http://picasaweb.google.fi/olli.partanen/Commo#
Omega 3000 kuvia=> http://www.opel.desteem.org/index.php?cat=10433
-
- 'Diplomat'
- Viestit: 3678
- Liittynyt: 06 Helmi 2002, 02:00
- Paikkakunta: Alavus
- Viesti:
-
- 'Senator'
- Viestit: 574
- Liittynyt: 06 Helmi 2005, 02:00
- Paikkakunta: garage
- Viesti:
eli toisin sanoen, niistä saa hyviä verkonpainoja, ei muutaascona_hx40 kirjoitti:Mihin ylipäänsä perustuu tuo intoilu noiden dualram imusarjojen perään ? 2.6 imari ainakin on yksi kauheimmista mitä oon nähnyt. 3-litraisen kanteen se sopii kuin koirankakka mansikkakakkuun. Kanavat ei passaa yhtään yhteen eikä kairailu tilannetta paranna.
näinkin sen voi sano jos haluaa parempaa niin Kaasarit(3kpl tuplia) tai vielä paremmat läppärungot... muuten saa pärjätä sillä omalla imusarjalla ja ehkäpä siihen voipi laittaa 75mm kaasuläppäkotelon jossakin vaiheessa kun viritys taso sitä vaatiihexagon kirjoitti:eli toisin sanoen, niistä saa hyviä verkonpainoja, ei muutaascona_hx40 kirjoitti:Mihin ylipäänsä perustuu tuo intoilu noiden dualram imusarjojen perään ? 2.6 imari ainakin on yksi kauheimmista mitä oon nähnyt. 3-litraisen kanteen se sopii kuin koirankakka mansikkakakkuun. Kanavat ei passaa yhtään yhteen eikä kairailu tilannetta paranna.
still nun, Engländer Kriegsschiff es ist oben
tossa marteliuksen versio prostreetiltä...P. Lanttola kirjoitti:Saako niitä sitten jostakin vielä valmiina?
TUOTENUMERO : 330 026
PUTKIKOKO(mm) : 42-42-64
ULOSTULO(mm) : LAIPPA
MUUT TIEDOT / HUOMAUTUKSET :
HINTA : € 726
elämä on kovaa, osta kypärä
commodore gs -68 http://picasaweb.google.fi/olli.partanen/Commo#
Omega 3000 kuvia=> http://www.opel.desteem.org/index.php?cat=10433
commodore gs -68 http://picasaweb.google.fi/olli.partanen/Commo#
Omega 3000 kuvia=> http://www.opel.desteem.org/index.php?cat=10433
-
- 'Diplomat'
- Viestit: 3678
- Liittynyt: 06 Helmi 2002, 02:00
- Paikkakunta: Alavus
- Viesti:
Niinno kyllä tuo oli tiedossa mutta meikäläisellä pyöri vaan nämä 12v koneet mielessä kun muutkin on tässä topicissa lähinnä vaan niistä höpisseet.
12v:henhän kuulemma on joskus ennen saanut noita peltisarjoja ja yksi oli joku aika sitten myynnissäkin mutta ei tullut ostettua. Samoten oli yksi 3000:nen omega myynnissä jossa oli peltisarja paikoillaan.
12v:henhän kuulemma on joskus ennen saanut noita peltisarjoja ja yksi oli joku aika sitten myynnissäkin mutta ei tullut ostettua. Samoten oli yksi 3000:nen omega myynnissä jossa oli peltisarja paikoillaan.
Ainakin freetechnicsin sivuilla on commodoren kutoseen peltisarja. Tekisköhän sillä mitään?
www.freetechnics.fi/peltipak.htm
www.freetechnics.fi/peltipak.htm
U-Lahti Motorsport
Ascona B R6
BMW E83 X3
Ascona B R6
BMW E83 X3
ei tee, sehän on 2.8 koneeseen muistaaksenii kun kysyin sitä. työllä siintä saa tuohon 3.0 litraseen sopivan, mutta kannattaako enää6power kirjoitti:Ainakin freetechnicsin sivuilla on commodoren kutoseen peltisarja. Tekisköhän sillä mitään?
www.freetechnics.fi/peltipak.htm
still nun, Engländer Kriegsschiff es ist oben
Mullakun on tuolla nuo kaksi katalysaattoria että onkohan tehollisesti juuri mitään järkeä niitä riipasta poies ja vaihtaa huilut väliin?
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio