Moro.
Elikkäs auto B corsa ja kone 1.5 td. Latauksen kanssa ongelmia.
Autoa startatessa auto lähtee nätisti käyntiin, mutta latauksen merkkivalo syttyy ja laturi ei lataa. Autolle kunnolla kierroksia niin laturin valo sammuu ja auto lataa ihan nätisti 13.8V. Väliin päiviä jolloin merkkivalo ei sammu vastakun ajettu 5min ni alkaa lataan.
Ongelman kanssa taisteltu pitkään ja vikaa ei vaan löydy. Laturin uusi maadoitus ei parantanut asiaa ja hiilet on kunnossa. Laturi mallia jossa öljypumppu turbolle sen päässä.
Kiitos etukäteen.
Latausvika?
- lotuszafira
- 'Admiral'
- Viestit: 212
- Liittynyt: 01 Heinä 2005, 22:55
- Paikkakunta: Espoo
Re: Latausvika?
Mahtaaskohan remmi luistaa?
Eli auttaisko hihnan kiristys?
Onko tosiaan turbon öljypumppu laturin päässä???
Eli auttaisko hihnan kiristys?
Onko tosiaan turbon öljypumppu laturin päässä???
1,8 16V z18xe
Joo, alipainepumppu siellä on.
Jos hihna luistaa, niin ei silloin latausvalo pala.
Mulla on Omegassa sinänäsä sama homma, että latausvalo on palanut ja joudun pöräyttään kierroksia ennen kuin laturi alkaa lataan. Näin on menty jo puoli vuotta...
Jos hihna luistaa, niin ei silloin latausvalo pala.
Mulla on Omegassa sinänäsä sama homma, että latausvalo on palanut ja joudun pöräyttään kierroksia ennen kuin laturi alkaa lataan. Näin on menty jo puoli vuotta...
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
jooh kiitoksia vain vinkeistä.
laturi on totta tosiaan mallia hitachi ja päässä alipainepumppu...
Hihnat on kiristetty ja ei luista, mutta ei apua ongelmaan.
Jäljelle jääpi sitten tuo herätevirta puoli. täytyykin paneutua siihen paremmin vkonloppuna ja tsekata noi releet...
Autoa on itsessään kyllä aika taloudellinen peli. Matkassa pääsee alle 5l dieseliä isolla kuormallakin ja kaupunki ajokaan ei paha. Eikä jää ihan isojen autojen jalkoihin
Varaosa puoli meinaa olla vaan isuzu tekniikkaan hakusessa ja suht kalliita.
laturi on totta tosiaan mallia hitachi ja päässä alipainepumppu...
Hihnat on kiristetty ja ei luista, mutta ei apua ongelmaan.
Jäljelle jääpi sitten tuo herätevirta puoli. täytyykin paneutua siihen paremmin vkonloppuna ja tsekata noi releet...
Autoa on itsessään kyllä aika taloudellinen peli. Matkassa pääsee alle 5l dieseliä isolla kuormallakin ja kaupunki ajokaan ei paha. Eikä jää ihan isojen autojen jalkoihin
Varaosa puoli meinaa olla vaan isuzu tekniikkaan hakusessa ja suht kalliita.