Dti:n moniuraremmin kiristimen kunto

Keskustelua Opelin dieselmoottoreista.
jamata
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1751
Liittynyt: 27 Heinä 2002, 03:00
Paikkakunta: Kälviä city

Dti:n moniuraremmin kiristimen kunto

Viesti Kirjoittaja jamata »

Nyt kaikki dti koneella ajelevat kuuntelemaan ja katselemaan että heiluuko teidän kiristimen runko.Sain aikaseks vaihettua ku entinen kitisi aikansa ja sieltä oli räjähtäny paloiks pusla ja koko kiristin pääsi liikkumaan 15mm edestakasin :no:
Se oli jo syöny koloa jousen runkoon et ei olis kauan menny ku olis räjähtäny koko paska.Uus koko kiristin makso 70e varaosana ja opelilla 130e.
Skoda Octavia -08
Avatar
DieselDaddy
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 250
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 01:25
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja DieselDaddy »

No kyllähän tuo kannattaa vaihtaa, varsinkin jos on pitkälle ehitty jo kelata. Tuon vaihto nyt kun ei ole hommana mikään. Paljonkos omallasi oli kerennyt tulla mittariin?
Uus koko kiristin makso 70e varaosana ja opelilla 130e.
Ja äsken taisi olla jollakin myynnissä kiristin samaan hintaan (70e) hihnan ja vesipumpun kanssa :roll:
Omega -96 X20SE
jamata
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1751
Liittynyt: 27 Heinä 2002, 03:00
Paikkakunta: Kälviä city

Viesti Kirjoittaja jamata »

205tkm näyttäis olevan ja vaihtohan ei ollu paha mut se remmin takasisaaminen :evil: oli sitte pikkasen tiukka tuo uus kiristin.
Voisin laittaa kuvan ku olis kameran laturi tallessa.
Kelläs tommonen tarjous on ollu?
Skoda Octavia -08
Avatar
DieselDaddy
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 250
Liittynyt: 27 Heinä 2006, 01:25
Paikkakunta: Lahti

Viesti Kirjoittaja DieselDaddy »

Allekirjoittaneellahan ne oli tarjouksessa pitemmän aikaa 8) .
Pistä vaan kuvaa jos löytyy, tulee varmasteen kysymyksiä jossain vaiheessa kuitenkin.
Omega -96 X20SE
Vastaa Viestiin