mikäköhän on vikana?

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
iiro54
'Kadett'
'Kadett'
Viestit: 25
Liittynyt: 03 Huhti 2003, 03:00

Viesti Kirjoittaja iiro54 »

vaihdoin autoon uudet tulpat jonka jälkeen auto on alkanut nykimään ajaessa, tulpat on erilaiset kuin aikasemmat, eli onko tulpat väärät? vai mistä nykiminen johtuu?
Opel omega
'Kadett'
'Kadett'
Viestit: 12
Liittynyt: 19 Helmi 2003, 02:00

Viesti Kirjoittaja Opel omega »

Ethän vain vaihtanut BOSCH:in tulppia. Ne ei ainakaan mulla ole ikinä toiminut. Opelin oikeat tulpat niin kaiken paras.
iiro54
'Kadett'
'Kadett'
Viestit: 25
Liittynyt: 03 Huhti 2003, 03:00

Viesti Kirjoittaja iiro54 »

niin nykiks sulla silloin auto, tarkoitan että onko nykiminen merkki vääristä tulpista?
Avatar
ile
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 197
Liittynyt: 30 Tammi 2002, 02:00
Paikkakunta: Kokkola, Kannus

Viesti Kirjoittaja ile »

On 2003-04-03 18:46, Opel omega wrote:
Ethän vain vaihtanut BOSCH:in tulppia. Ne ei ainakaan mulla ole ikinä toiminut. Opelin oikeat tulpat niin kaiken paras.
Oliko vaihtamasi Bosch:in tulpat neli-, kaksi- vai yksikärkiset?
ogp
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 116
Liittynyt: 08 Maalis 2003, 02:00

Viesti Kirjoittaja ogp »

On 2003-04-03 18:46, Opel omega wrote:
Ethän vain vaihtanut BOSCH:in tulppia. Ne ei ainakaan mulla ole ikinä toiminut. Opelin oikeat tulpat niin kaiken paras.
GM tulpat on BOSCH tulppia. Vaihdoin hiljattain x20xev:hen BOSCH tulpat(kaksi kärkeä) ja huomasin että ne ovat samat kuin alkup. Vain eristeessä eri logo.(sama nr. ym.)
iiro54
'Kadett'
'Kadett'
Viestit: 25
Liittynyt: 03 Huhti 2003, 03:00

Viesti Kirjoittaja iiro54 »

ne uudet oli kaksikärkiset, vanhat oli nelikärkiset. molemmat on merkiltään bosch, kertokaa johtuuko se tulpasta se nykiminen!
Vastaa Viestiin