Auto on Opel Senator 3.0i 24v -91
Ongelma 1 : Eli tuntuu että ilma vaan ei liiku moottorilta sisälle asti. kaikki asennot eivät toimi mutta toiseksi kovin asento toimii eikä se silti liikuta ilmaa melkein yhtään. Kokeiltu vaihtaa moottori, vastus, kokeiltu eri pyörimis suuntaa moottorille, putsattu puhaltimen moottorin alapuolella oleva kenno. Ja mitään putkiakaan ei pitäisi olla irti kojelaudan takaa.... ainakaan äänestä päätellen. Niin voisiko moottorin pyörimisnopeuden katkaisija vaikuttaa näin, jos vaikka likainen tai hapettunut.
Ongelma 2 : Oon tässä jo pidemmän aikaa ihmetellyt että jos auto seisoo vaikka päivän tai kaks niin miks se starttaa niin laiskasti. Akku on uusi GM alkuperäis kamaa ja laturi juuri testattu että toimii...latasi n.90A kun kierroksia oli 2000. Noh tänään mittasin yleismittarilla että auto vie 0.2A kun ovet ovat kiinni ja lukossa. Eikä muitakaan virrankuluttajia ollut päällä. Noh sitten aloin nyppimään sulakkeita yksi kerrallaan ja ainoa sulake jossa tuli radikaali ero oli radion joka tiputti arvoa 0.03A .
eli 0,17A Muista sulakkeista ei tapahtunut mitään. En tiedä mikä on opelin arvo tälle lepo virrankulutukselle on mutta bemareissa oli jotain 0,0? eli kulutus taitaa olla hieman liikaa.
Eli onko kellään ollut/on samanlaisia lukemia virrankulutuksessa. ja mistä kempeleestä tollasia kuluttajia lähteä etsimään kun sulake taulukaan ei kertonut mitään.
Senussa ongelmia puhaltimen ja virrankulutuksen kanssa.
Senussa ongelmia puhaltimen ja virrankulutuksen kanssa.
Opel Senator C30SE.
Toimii ne moottoriläpät ihan normaalisti. Ja kovin nopeus toimisi ellei se säätö nupikka olisi rikki.... varmaan katkennut sieltä sisältä niitä kupari levyjä ettei se pysty enää yhdistämään sitä nopeimpaa asentoa moottorille. se pitäisi varmaan uusia. Mutta entäs virran syönti, onko kellään mitään hajua mikä siellä vessassa voisi virtaa syödä???Timo.S kirjoitti:Joku läppä varmaan jumissa.
Pyöriikö jalkotilassa olevat moottoriläpät?
Ne noissa menee usein jumiin. Vaikuttaa ainakin kylmään/kuumaan.
Eikös kovimman nopeuden pitäis toimia kun tulee suoralla virralla ohi vastuksen?
Omegasta käy se kytkin siihen konsoliin.
Opel Senator C30SE.
Ei mulla nyt ainakaa muuta tuu mieleen sen puhallustehon kanssa kuin ne ilmakanavat jotka menevät takapuhaltimille.. Hitaita nuo puhaltimet aina ovat.. Kannattaa muutes tarkistaa takakontista ne ilman poisto läpät ettei ole jumissa/tukossa/ei ole ollenkaan Omasta revin 20cm takakontin tiivistettä mäelle...f ösglkglöflkölfglö
Semmsotaaa..ad..d.gf.g..h. Huomenna sotimaan, tai tänää iha sama...
Semmsotaaa..ad..d.gf.g..h. Huomenna sotimaan, tai tänää iha sama...
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Noniin, auttoihan se tiivisteen repiminen vaikket aluks uskonutkaan.. Ja nyt kun jäit sinne parolaan niin sillä aikaa voin puunata sulle sen puhaltimen säätimen pikkurahalla kuntoon, niin ja en käytä oik. takaovea...
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio