Mikä kytkin 2.0 cih koneeseen

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
GF
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 152
Liittynyt: 04 Joulu 2002, 02:00
Paikkakunta: LAHTI

Viesti Kirjoittaja GF »

Kyseessä on 2.0 hieman piristetty katukäytössä oleva c kadett. Laite on alunperin 1.6 joten kytkin on ilmeisesti liian heppoinen. Onko kokemuksia mikä olisi järkevin vaihtoehto( vahvistettu, sintteri?? ).
ProStreet
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 2165
Liittynyt: 30 Tammi 2002, 02:00
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ProStreet »

pitkälle riittää vakio 2,0GSi Mantan 215mm kytkin

tai sitten GSi Mantan vakio kytkinlevy 215mm ja Volvo Turbon viritysasetelma 215mm jolloin pitää n 390Nm
mjh
'Senator'
'Senator'
Viestit: 385
Liittynyt: 01 Huhti 2002, 03:00
Paikkakunta: Hanko

Viesti Kirjoittaja mjh »

Mulla on sashin vakio levy ja sport asetelma. Pitää ihan sikana ja kaverin turbomantassa 280hv/419 Nm sama yhdistelmä ja luistaa vain hiukan.
Ongelma on siinä ettei Saschin sport asetelmaa saa enää 4 pulttikiinnityksellä joten vauhtipyörään joutuu koneistamaan uuden pulttijaon.
Manta B 2.2 TIC / Astra H STW
Tommi T
'Senator'
'Senator'
Viestit: 302
Liittynyt: 30 Heinä 2002, 03:00
Paikkakunta: Äänekoski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tommi T »

Mulla ois ylimääräisenä tommoinen mantan 215mm levy ja asetelma jos tarvitset. Osat uusia ja merkiltään AP Borg&Beck.
Vastaa Viestiin