männät c-kadettiin...

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
c-kaddu
'Kadett'
'Kadett'
Viestit: 25
Liittynyt: 13 Maalis 2003, 02:00
Paikkakunta: suomi finland

Viesti Kirjoittaja c-kaddu »

mistäis sais sopivan kokoiset kestävät männät 1.2 c-kadettiin, ahdin käyttöön ja kuinkahan paljon lohkossa on porausvaraa

<font size=-1>[ This Message was edited by: urkki on 2003-03-15 17:00 ]</font>
78kadett
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 182
Liittynyt: 01 Huhti 2002, 03:00
Paikkakunta: anjalankoski

Viesti Kirjoittaja 78kadett »

vakio n-koneen männät kestää sen mitä muukin kone.
Avatar
opelmeister
'Senator'
'Senator'
Viestit: 861
Liittynyt: 13 Elo 2002, 03:00
Paikkakunta: Vihtavuori

Viesti Kirjoittaja opelmeister »

Nämä vakio männät ovat Mahlet ja kestävät jopa 0.8bar. Porausvaraa ei liiemmälti ole, varsinkaan jos ahdat moottorin. Ladasta sopivia mäntiä sillä erotuksella että Larssonin männäntappi on millin pienempi.
"Ei se tehon tuotto, vaan sen kesto.." -X10XE-
78kadett
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 182
Liittynyt: 01 Huhti 2002, 03:00
Paikkakunta: anjalankoski

Viesti Kirjoittaja 78kadett »

on tollaseen pikkulohkoon ahdettu ilmaa 1.3 kilonkin voimalla eikä männät ole sulaneet. venttiilikoneisto/nostajat vaan ei pysy mukana. konetehoa 1.2litrasesta parhaimmillaan n.180hv :smile:
Avatar
opelmeister
'Senator'
'Senator'
Viestit: 861
Liittynyt: 13 Elo 2002, 03:00
Paikkakunta: Vihtavuori

Viesti Kirjoittaja opelmeister »

Niin, huipputehoja 1.3 kilon paineilla. Mutta vakio alakerralla käyttömoottorina ilman intercooleria 0.8 vähintään tarpeeks..
"Ei se tehon tuotto, vaan sen kesto.." -X10XE-
Vastaa Viestiin