2.2i porautus?

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
Bee_manta
'Kadett'
'Kadett'
Viestit: 11
Liittynyt: 15 Syys 2002, 03:00

Viesti Kirjoittaja Bee_manta »

Voiko tätä rekordin 2.2i konetta porauttaa ylikokohin ja minkälaisiin?

kuutiotilavuus?

iskunpituuden muuttaminen jo tiedetään
Avatar
Realsanta
OCF Member 2016
Viestit: 10874
Liittynyt: 29 Syys 2002, 03:00
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Realsanta »

ainakin 1mm ylikokoon voi tehdä, mutta eikö kannattaisi hankkia 2.4?

normaali 2197cc

<font size=-1>[ This Message was edited by: Realsanta on 2003-03-15 23:36 ]</font>
J_J
'Kadett'
'Kadett'
Viestit: 13
Liittynyt: 11 Helmi 2002, 02:00

Viesti Kirjoittaja J_J »

Voihan 2.0/2.2/2.4 lohkot porata huoletta
97mm:ksi ja vaparikoeet pienellä riskillä
ja pitkäikäisyydestä tinkien jopa 98:ksi.

koneiden koot selviää laskemalla.

JJ
pexi
'Kadett'
'Kadett'
Viestit: 15
Liittynyt: 13 Maalis 2003, 02:00

Viesti Kirjoittaja pexi »

eikö niistä oo tehty 2.7l isoimmilaan tosin tais olla 1.9 tai 2.0 korjakkaa joku jos oon väärässä
Bee_manta
'Kadett'
'Kadett'
Viestit: 11
Liittynyt: 15 Syys 2002, 03:00

Viesti Kirjoittaja Bee_manta »

Mäki oon kuullu et 2.7 ois mahdollista tehdä, mut sit et kumpi tulis halvemmaks 2.2=>isommaks vai sit omegan 2.4 laitto ja jos sitä sit vähä porauttas?
Et kummassa ois parempi vääntö? varmaan 2.4?
pexi
'Kadett'
'Kadett'
Viestit: 15
Liittynyt: 13 Maalis 2003, 02:00

Viesti Kirjoittaja pexi »

ja kyllä se taitaa kestää paremmin se omegan 2.4l
villeg
'Kapitän'
'Kapitän'
Viestit: 65
Liittynyt: 24 Helmi 2003, 02:00
Paikkakunta: Luvia

Viesti Kirjoittaja villeg »

Saahan siitä vaikka kolmelitaisen: http://www.imotecgmbh.de/Leistungsteile ... _4-30.html
Vastaa Viestiin