Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Bee_manta
'Kadett'
Viestit: 11 Liittynyt: 15 Syys 2002, 03:00
Viesti
Kirjoittaja Bee_manta » 15 Maalis 2003, 21:42
Voiko tätä rekordin 2.2i konetta porauttaa ylikokohin ja minkälaisiin?
kuutiotilavuus?
iskunpituuden muuttaminen jo tiedetään
Realsanta
OCF Member 2016
Viestit: 10874 Liittynyt: 29 Syys 2002, 03:00
Paikkakunta: Seinäjoki
Viesti
Kirjoittaja Realsanta » 15 Maalis 2003, 23:34
ainakin 1mm ylikokoon voi tehdä, mutta eikö kannattaisi hankkia 2.4?
normaali 2197cc
<font size=-1>[ This Message was edited by: Realsanta on 2003-03-15 23:36 ]</font>
J_J
'Kadett'
Viestit: 13 Liittynyt: 11 Helmi 2002, 02:00
Viesti
Kirjoittaja J_J » 16 Maalis 2003, 11:08
Voihan 2.0/2.2/2.4 lohkot porata huoletta
97mm:ksi ja vaparikoeet pienellä riskillä
ja pitkäikäisyydestä tinkien jopa 98:ksi.
koneiden koot selviää laskemalla.
JJ
pexi
'Kadett'
Viestit: 15 Liittynyt: 13 Maalis 2003, 02:00
Viesti
Kirjoittaja pexi » 16 Maalis 2003, 13:44
eikö niistä oo tehty 2.7l isoimmilaan tosin tais olla 1.9 tai 2.0 korjakkaa joku jos oon väärässä
Bee_manta
'Kadett'
Viestit: 11 Liittynyt: 15 Syys 2002, 03:00
Viesti
Kirjoittaja Bee_manta » 16 Maalis 2003, 14:21
Mäki oon kuullu et 2.7 ois mahdollista tehdä, mut sit et kumpi tulis halvemmaks 2.2=>isommaks vai sit omegan 2.4 laitto ja jos sitä sit vähä porauttas?
Et kummassa ois parempi vääntö? varmaan 2.4?
pexi
'Kadett'
Viestit: 15 Liittynyt: 13 Maalis 2003, 02:00
Viesti
Kirjoittaja pexi » 16 Maalis 2003, 14:25
ja kyllä se taitaa kestää paremmin se omegan 2.4l
villeg
'Kapitän'
Viestit: 65 Liittynyt: 24 Helmi 2003, 02:00
Paikkakunta: Luvia
Viesti
Kirjoittaja villeg » 17 Maalis 2003, 09:16