Lähetä bugittaa

OCF keskustelufoorumiin ja nettisivustoon liittyvä palaute, asiat, ideat, tiedotteet ym.
havericky
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3852
Liittynyt: 31 Tammi 2002, 02:00
Paikkakunta: Janakkala - Turenki
Viesti:

Lähetä bugittaa

Viesti Kirjoittaja havericky »

Monesti on mulla käynyt niin että kun kirjoitan viestiä tai muokkaan sitä ja painan "Lähetä"-nappia niin pöljä foorumisofta viekin viestin esikatseluun? Välillä joutuu takomaan "Lähetä"-nappia kymmeneen kertaan ennenkuin phpBB tajuaa että en halua esikatsella viestiä vaan lähettää sen.

Tekee myös saman jos muokkaan heti juuri kirjoittamaani viestiä ja lisään sinne vaikka yhden pisteen ja klikkaan "Lähetä". Eikös sen pitäisi herjata jotain että "et voi tehdä uutta viestiä näin pian..blahblah"....tai jotain?

Mistäs vois johtua?
Avatar
-JPA-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 4200
Liittynyt: 23 Maalis 2006, 23:11
Paikkakunta: Tesoma Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -JPA- »

Mulla samaa vikaa luurin kanssa. Lurttinen sano että se on spam filtteri. Siittä oli juttua tossa toisessa aiheessa. "Ylläpito hoi, spammia/viruksia"
-Kahta en vaihda...toinen on sukka ja toinen on toinen sukka...
www.samatsukat.fi
havericky
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3852
Liittynyt: 31 Tammi 2002, 02:00
Paikkakunta: Janakkala - Turenki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja havericky »

Näinpä olikin. Asia vilpitön.

Välillä vaan tekee tota vaikka kyseessä ei ole viestin muokkaus vaan ihan uuden luominen.
Avatar
-JPA-
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 4200
Liittynyt: 23 Maalis 2006, 23:11
Paikkakunta: Tesoma Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -JPA- »

Mulla tekee lähes joka kerta. Joskus jopa kahdesti peräkkäin.
-Kahta en vaihda...toinen on sukka ja toinen on toinen sukka...
www.samatsukat.fi
Avatar
Lurttinen
OCF Member 2018
OCF Member 2018
Viestit: 7430
Liittynyt: 19 Elo 2003, 03:00
Paikkakunta: Tampere
Jäsennumero: 1227

Viesti Kirjoittaja Lurttinen »

Jep, siinä on pienoinen viive ja oon kuullut, että firefoxin tämä uusin RC2 versio saattaisi bugittaa. Se on tosin vielä kehityksen alla oleva selain, joten en lähde sen mukaan vielä säätämään, koska se voi vielä muuttua ennen varsinaista julkaisua.
Ottakaa valitsemastanne selaimesta tuotantoversiot käyttöön.

Toi viive nollautuu aina lähetyksessä.
Jos se viive on alitettu. Se muuttaa lähetyksen esikatseluksi ja viive alkaa alusta. Eli odottakaa hetki, jos painatte lähetä tai esikatselu nappia ennenkuin painatte sitä uudestaan.
Sitä saa painella vaikka maailman tappiin asti, jos viive alittuu. Foorumi lyö jarruja päälle.

Ikävä hommahan toi sinällänsä on, mutta meillekin napsahtaa noihin filttereihin päivittäin roskaa, jota ei aina kerkeä välittömästi poistaa.
Täälläkin pyörii päivittäin porukkaa, joka tietää tietokoneista ja niiden tietoturvasta tasan yhtä paljon, kuin lehmä uudesta veräjästä. Joten koneidensa suojaukset ja päivitykset voi olla hyvinkin huonossa kunnossa.
Mahdolliset viiruslinkit pääsee esteittä asentumaan koneelle.

Spämmi alkaa olemaan iso ongelma jo kaikille foorumiohjelmistoille ja niihin ei ole oikein kunnollista lääkettä olemassa.
prööt
Vastaa Viestiin