CD-Soitin Bascoon. Projektiko?

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Amppa
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1992
Liittynyt: 05 Marras 2002, 02:00
Paikkakunta: Kajaani

Viesti Kirjoittaja Amppa »

Mulla on kyseinen Opali ollut noin puoltoista kuukautta. Eikä siinä oo ollu soitinta koko aikana, ku ei ollu kajareitakaan alunperin. Ku oon projektiin lähteny vähän siltä pohjalta, että montaa huonoa ei kannata laittaa ja kaikki mitä tehdään niin tehdään kunnolla. Mutta nyt budjetti rupee näyttää siltä että pakko saada ees radio kuulumaan siihen asti ku saan erillissarjan ja soittimen ostettua.

No asiaan kaveri tossa yhtenä pimeänä talvipäivänä huomautti että minkä soittimen meinasit tohon reikään laittaa. Katsoin rööriin että ei varmaan oo tarpeeks syvä. Ja tossa kävin kokeilee kaverin Blaukkarilla. Niin vaippa sopi ku ruuvimeisseli apumiehen rektaaliin, mutta puhaltimen tötteröt kanitti ainakin pari senttiä takaa.

Miten olette kyseisen ongelman ratkaisseet? Vaihtoehtojahan on monia, eikä tuokaan röörien rassaus mikään mahdoton tehtävä ole.
Yleensäkin kiinnostaa Basconan hifi asennukset ja varsinkin subiratkaisut, että onko painekanava hattuhyllyn takalaidasta miten yleinen ratkaisu? Mutta ei mielellään mitään tyyliin "Mulla on Jensenin kuusysit hattuhyllyssä magneetilla kiinni".

_____________________________
Ei se laitteiden määrä vaan laatu
chainsaw
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 267
Liittynyt: 20 Loka 2002, 03:00
Paikkakunta: Rasvamonttu

Viesti Kirjoittaja chainsaw »

tuttu vika. mulla oli aikanaan ascossa cd-soitin puoliks ulkona holesta ja johdotukset/antennipiuha runtattu kasaan. sillon suunnittelin että jos tekis tilaa mut näytti vähän turhan mittavalta rojektilta...

...pitkäkyntiset kuolaa ku näkee autossa soittimen joka on jo valmiiks puoleen väliin nyitty ulos :wink:
Avatar
Arg!
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1580
Liittynyt: 08 Kesä 2002, 03:00
Paikkakunta: Savonmua

Viesti Kirjoittaja Arg! »

Jeps, uloshan se soitin jää b-ascossa/mantassa...mutta voihan sen soittimen pultata takaa(koelaudan sisältä) kiinni lujasti. Uusimmassa Opel-Tuning lehdessä on tosi siististi tehty(käytetty hyväksi jotain valmista?) mantaan keskikonsoli radion aukosta vaihdekepin eteen, joten eikun lehtipisteeseen vakoilemaan...

GSI-The Real Thing
AstraSi
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 120
Liittynyt: 06 Syys 2002, 03:00
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja AstraSi »

On 2003-01-21 20:55, Amppa wrote:
Mutta ei mielellään mitään tyyliin "Mulla on Jensenin kuusysit hattuhyllyssä magneetilla kiinni".

_____________________________
Ei se laitteiden määrä vaan laatu
Vi**u mä kuolen nauruun! Ei oo todellista... :grin:
Fox
'Kadett'
'Kadett'
Viestit: 27
Liittynyt: 21 Touko 2002, 03:00
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Fox »

Ite sulatin sitä tuulettimen hormia sisään päin että sain soittimen rca ja antenni piuhoineen mahtuun sinne! ihan toimiva ratkasu! itellä on 2.5" putkisto simonssin pöntöillä niin eipä siinä mitään matalia ääniä ainakaan enään tarvi! :grin:
Vanhat Opelit on jees!
Amppa
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1992
Liittynyt: 05 Marras 2002, 02:00
Paikkakunta: Kajaani

Viesti Kirjoittaja Amppa »

Siinä kaikkien nettiä käyttäviä Asconan omistajien tuntemassa Projekti~00~tai jotain oli TEKASTU vaihdekepin eteen konsoli, mutta siihen oli laitettu getrag eikä se keppi oo sellanen sarvi ku nelilovisessa. Ku en tykkää sellasista ratkaisuista mitä näkee vielä vakiona joissain 80-luvun "autoissa", että tyyliin "laita vaihde neloselle vaihtaaksesi levyä". Todennäköisesti laitan vakiopaikalle ainakin toistaiseksi tavalla tai toisella (sulatus tai tötterön korvaaminen esim. alumiinihaitariputkella). Hyviä ideoita ja projektikuvia otetaan vastaan.

Mä näin kyseisen kuusysi-ratkaisun yhdessä pyöreelamppusessa larvassa...
Vi**u mä kuolen nauruun! Ei oo todellista...
Älä vielä kuole, vaan tsekkaa nää YO YO
http://www.auto-sound.net/astm.php?lang ... m=11#Miten saan Jensenit soimaan
http://www.auto-sound.net/astm.php?lang ... 1#Hauskoja kysymyksia

Onko näitä oikeesti olemassa, pakko olla joku vitsi.
Jensen = Shit

________________________
Ennen pikkusormi pillussa ku peukalo keskellä kämmentä
Vastaa Viestiin