2.0->2.4

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
pete19
'Agila'
Viestit: 6
Liittynyt: 11 Tammi 2003, 02:00

Viesti Kirjoittaja pete19 »

elikkä minkälainen homma tehdä 2.0-2.4 cih.
Minkälaisilla osilla onnistuu tommonen muutos?? ja onko tarvittavat osat kalliita??
Avatar
Realsanta
OCF Member 2016
Viestit: 10874
Liittynyt: 29 Syys 2002, 03:00
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Realsanta »

On 2003-01-11 18:15, pete19 wrote:
elikkä minkälainen homma tehdä 2.0-2.4 cih.
Minkälaisilla osilla onnistuu tommonen muutos??
ja onko tarvittavat osat kalliita??
Ostat moottorin ja vaihdat sen. se on helpointa jos ostat koko moottorin ja katsastus miehelle voi joutua laittamaan jäähdytetyt etujarrulevyt esim. E-rekordista saa satulat ja levyt

mootorit on 1000e-1200e välissä ja satulat 85e-100e ja levyt uudet tarvike 35e-50e/kpl

ei pakollista: vaihdelaatikkosi pikkugetrag 240 kestää huomatta paremmin kuin orgis 4pykälä
Vastaa Viestiin