mistähän löytyisi toimiva Ecu

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
Fluoroscope
'Agila'
Viestit: 1
Liittynyt: 28 Syys 2023, 04:09
Viesti:

mistähän löytyisi toimiva Ecu

Viesti Kirjoittaja Fluoroscope »

Olen yrittänyt etsiskellä 2000 mallin Zafiraan toimivaa järkevän hintaista Ecua. Ei viittis satasia sijoittaa tuohon vanhaan kiuluun, mutta tarttis saada pojalle autokoulutusta sillä, olisi hyvä siihen. Eli mistä tuollaista Ecua kannattaisi etsiskellä. Laitoin tännekin ostetaan palstalle, mutta ei ole kukaan ottanut yhteyttä... Ecun malli on: SIEMENS 5WK9 157, siihen tulee kaksi isohtkoa liitintä päätäpäin.
tikola
'Senator'
'Senator'
Viestit: 467
Liittynyt: 22 Helmi 2010, 13:11
Paikkakunta: Vantaa

Re: mistähän löytyisi toimiva Ecu

Viesti Kirjoittaja tikola »

EBAY - sieltä minä olen noita ostanut, mutta kyllä siihen satasia menee väkisinkin. Eli Suomen markkina ja tarjonta on sen verran olematonta, että ulkomaille on tuollaisissa tarpeissa usein suunnattava.
kalle3
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 112
Liittynyt: 17 Helmi 2015, 13:49

Re: mistähän löytyisi toimiva Ecu

Viesti Kirjoittaja kalle3 »

Katoppa Ovako näytäs oleva 5Wk 9 54e ei kallis jos käy
JuhaT
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 184
Liittynyt: 14 Helmi 2002, 02:00
Paikkakunta: Tampere, Finland

Re: mistähän löytyisi toimiva Ecu

Viesti Kirjoittaja JuhaT »

Sitten kun ottaa siitä ECUsta sen GM:n 09-alkuisen numeron niin löytää paremmin.

Sit vaan ohjelmointi lisäksi tarvitaan ja PIN-koodin selvitys jos sitä ei varaosalaitteen mukana tule.
Tech2 Opel/Saab operoinnit, koodien selvittelyt ja moduulien ohjelmoinnit yms.. MDI, OpCom, CarProg
Avatar
kadett90
OCF Member 2024
OCF Member 2024
Viestit: 12645
Liittynyt: 09 Syys 2002, 03:00
Paikkakunta: Hämeenlinna (Renko)

Re: mistähän löytyisi toimiva Ecu

Viesti Kirjoittaja kadett90 »

Fluoroscope kirjoitti: 28 Syys 2023, 04:11 Olen yrittänyt etsiskellä 2000 mallin Zafiraan toimivaa järkevän hintaista Ecua. Ei viittis satasia sijoittaa tuohon vanhaan kiuluun, mutta tarttis saada pojalle autokoulutusta sillä, olisi hyvä siihen. Eli mistä tuollaista Ecua kannattaisi etsiskellä. Laitoin tännekin ostetaan palstalle, mutta ei ole kukaan ottanut yhteyttä... Ecun malli on: SIEMENS 5WK9 157, siihen tulee kaksi isohtkoa liitintä päätäpäin.
Mikä on zafiran rekisterinumero?
kalle3
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 112
Liittynyt: 17 Helmi 2015, 13:49

Re: mistähän löytyisi toimiva Ecu

Viesti Kirjoittaja kalle3 »

Laita Ovako.Fi alkaa osia tulemaan
kalle3
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 112
Liittynyt: 17 Helmi 2015, 13:49

Re: mistähän löytyisi toimiva Ecu

Viesti Kirjoittaja kalle3 »

Sori osoite on Ovoko.Fi sori paljon
Vastaa Viestiin