Astra navi päivitys

Kaikki autohifiin liityvät asiat.
Soittimet, kaiuttimet, vahvistimet, johtosarjat, jne...
KaiOlavi
'Agila'
Viestit: 7
Liittynyt: 15 Kesä 2023, 20:29

Astra navi päivitys

Viesti Kirjoittaja KaiOlavi »

Osaako kukaan kertoa sivuston opel.navigation karttapäivityksestä 2020 mallin Astraan.
Auton myynyt putiikki sanoi karttojen olevan vuodelta 2020,jota en voi uskoa.
Eihän kukaan myy vanhoja karttapäivityksiä 99€ hintaan,vai myykö?
Onko jostain saatavilla ilmaiskartat naviin?
RpisteL
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 131
Liittynyt: 18 Helmi 2006, 10:26

Re: Astra navi päivitys

Viesti Kirjoittaja RpisteL »

KaiOlavi kirjoitti: 16 Kesä 2023, 08:22 Osaako kukaan kertoa sivuston opel.navigation karttapäivityksestä 2020 mallin Astraan.
Auton myynyt putiikki sanoi karttojen olevan vuodelta 2020,jota en voi uskoa.
Eihän kukaan myy vanhoja karttapäivityksiä 99€ hintaan,vai myykö?
Onko jostain saatavilla ilmaiskartat naviin?
Itse ostin vuosi sitten omaan Insigniani vm-19 uuden kartta päivityksen. Opelin huolto neuvoja sanoi, että Opel luopuu kartoista, koska kaikilla on kännykässä Google maps. Se liitetään uusissa autoissa langattomasti autoon!
KaiOlavi
'Agila'
Viestit: 7
Liittynyt: 15 Kesä 2023, 20:29

Re: Astra navi päivitys

Viesti Kirjoittaja KaiOlavi »

Mobiilissa ja pc:llä on google maps ja kun mobiilin ylläpitää päivitykset,niin kartat ilmeisesti päivittyy uusiin,mutta miten se ladataan autoon,kun siellä on jo navin kartat,onko jossain ohje tai video miten tuo temppu tehdään,ja miten sen jälkeen siihen tehdään päivitys.
Opel jota koitan ronkkia ei ole oma joten olen aika ulkona ohjekirjan kanssa,ja kenen navisofta tossa on,onko se sama kuin googlemaps vai joku muu.
KaiOlavi
'Agila'
Viestit: 7
Liittynyt: 15 Kesä 2023, 20:29

Astra 2020 kartat

Viesti Kirjoittaja KaiOlavi »

Moi,osaako joku kertoa tai linkittää tuubista videon, jossa päivitetään/ladataan tehdaskarttojen tilalle googlemaps kartat, jotka voisi itse päivittää!
KaiOlavi
'Agila'
Viestit: 7
Liittynyt: 15 Kesä 2023, 20:29

Re: Astra navi päivitys

Viesti Kirjoittaja KaiOlavi »

Mikäs ton yhden kaverin juttu oli, jossa totesi opel huollon sanoneen, ettei niitä enää myydä?
RpisteL
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 131
Liittynyt: 18 Helmi 2006, 10:26

Re: Astra navi päivitys

Viesti Kirjoittaja RpisteL »

KaiOlavi kirjoitti: 18 Kesä 2023, 19:46 Mikäs ton yhden kaverin juttu oli, jossa totesi opel huollon sanoneen, ettei niitä enää myydä?
Kyllähän niitä myydään, mutta ne taitaa olla vuodelta -19 ? Opel on luopunut uusista kartta päivityksistä, kun kaikilla on kännykässä Google maps ja sen saa puhelimen usb portin kautta liitettyä auton näytölle?
Avatar
SB9x
OCF Member 2024
OCF Member 2024
Viestit: 105
Liittynyt: 01 Loka 2008, 22:21

Re: Astra navi päivitys

Viesti Kirjoittaja SB9x »

Eikös vuosimallin 2020 Astrassa ole joku Navi 4.0 johon taitaa saada vuoden 2020 kartat. Vanhemmissa Navi 900 johon saa vuoden 2019 kartat.
Ajossa Astra K 5d Innovation+ 1.4TA MY18
KaiOlavi
'Agila'
Viestit: 7
Liittynyt: 15 Kesä 2023, 20:29

Re: Astra navi päivitys

Viesti Kirjoittaja KaiOlavi »

RpisteL kirjoitti: 18 Kesä 2023, 20:07
KaiOlavi kirjoitti: 18 Kesä 2023, 19:46 Mikäs ton yhden kaverin juttu oli, jossa totesi opel huollon sanoneen, ettei niitä enää myydä?
Kyllähän niitä myydään, mutta ne taitaa olla vuodelta -19 ? Opel on luopunut uusista kartta päivityksistä, kun kaikilla on kännykässä Google maps ja sen saa puhelimen usb portin kautta liitettyä auton näytölle?
Eli jos tökkään USB johdolla Samsung Galaxy A52 mobiilin autoon,niin tuleeko mobiilin kartat auton paneeliin käyttöön suoraan ilman mitään asetusten muutosta?
RpisteL
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 131
Liittynyt: 18 Helmi 2006, 10:26

Re: Astra navi päivitys

Viesti Kirjoittaja RpisteL »

KaiOlavi kirjoitti: 19 Kesä 2023, 08:32
RpisteL kirjoitti: 18 Kesä 2023, 20:07
KaiOlavi kirjoitti: 18 Kesä 2023, 19:46 Mikäs ton yhden kaverin juttu oli, jossa totesi opel huollon sanoneen, ettei niitä enää myydä?
Kyllähän niitä myydään, mutta ne taitaa olla vuodelta -19 ? Opel on luopunut uusista kartta päivityksistä, kun kaikilla on kännykässä Google maps ja sen saa puhelimen usb portin kautta liitettyä auton näytölle?
Eli jos tökkään USB johdolla Samsung Galaxy A52 mobiilin autoon,niin tuleeko mobiilin kartat auton paneeliin käyttöön suoraan ilman mitään asetusten muutosta?
Kyllä mun Insigniassa ainakin. Kun mulla on applen puhelin, niin sen voi liittää usb johdolla autoon ja toimii!
KaiOlavi
'Agila'
Viestit: 7
Liittynyt: 15 Kesä 2023, 20:29

Re: Astra navi päivitys

Viesti Kirjoittaja KaiOlavi »

RpisteL kirjoitti: 19 Kesä 2023, 09:05
KaiOlavi kirjoitti: 19 Kesä 2023, 08:32
RpisteL kirjoitti: 18 Kesä 2023, 20:07
KaiOlavi kirjoitti: 18 Kesä 2023, 19:46 Mikäs ton yhden kaverin juttu oli, jossa totesi opel huollon sanoneen, ettei niitä enää myydä?
Kyllähän niitä myydään, mutta ne taitaa olla vuodelta -19 ? Opel on luopunut uusista kartta päivityksistä, kun kaikilla on kännykässä Google maps ja sen saa puhelimen usb portin kautta liitettyä auton näytölle?
Eli jos tökkään USB johdolla Samsung Galaxy A52 mobiilin autoon,niin tuleeko mobiilin kartat auton paneeliin käyttöön suoraan ilman mitään asetusten muutosta?
Kyllä mun Insigniassa ainakin. Kun mulla on applen puhelin, niin sen voi liittää usb johdolla autoon ja toimii!
Kun autoon laittaa virrat päälle,niin näkeekö jostain jonkun reaktion siihen mobiillilaitteen kytkeytymiseen,siis ilmottaako auton computer jotain,josta tietää että on googlemaps käytössä, eikä se oma kartta?
Avatar
Arg!
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1579
Liittynyt: 08 Kesä 2002, 03:00
Paikkakunta: Savonmua

Re: Astra navi päivitys

Viesti Kirjoittaja Arg! »

1. Jos puhelin on yhdistetty bluetoothilla autoon niin käynnistettäessä näytössä näkyy Bluetooth laite yhdistetty, xxx puhelin.
2. USB kaapeli kiinni ja home valikosta Android auto tai Apple Car play. Aukeaa sitten uusi valikko jossa Google Maps, Spotify...
Onhan se Maps ihan eri näköinen kuin orkkis navigointi ja alareunassa lukee Google. Sitten taas home napin kautta pääsee takaisin auton valikoihin. Näin ainakin mulla '17 farkussa, navi 900.
Niin ja puhelimessa ilmoitus Maps navigointi käytössä.
GSI-The Real Thing & ST wagon
Vastaa Viestiin