16=Etu vasen solenoidiventtiilin piiri
17=Etu oikea solenoidiventtiilin piiri
18=Takapiirin solenoidiventtiili
19=Venttiilireleen piiri
25=Viallinen hammas pyörän tunnistimessa
35=Paluupumpun releen piiri
37=Jarruvalokytkimen piiri
39=Etu vasen pyörän tunnistin signaalivirhe
41=Etu vasen pyörän tunnistin piiri avoin
42=Etu oikea pyörän tunnistin signaalivirhe
43=Etu oikea pyörän tunnistin piiri avoin
44=Taka vasen pyörän tunnistin signaalivirhe
45=Taka vasen pyörän tunnistin piiri avoin
46=Taka oikea pyörän tunnistin signaalivirhe
47=Taka oikea pyörän tunnistin piiri avoin
48=Akkujännite alhainen
55=Vaihda ECU
57=ABS tila signaali jännite alhainen
58=ABS tila signaali piiri avoin
Calibran ABS-järjestelmän viat-topic *kaikki viestit tänne*
Re: Calibran ABS-järjestelmän viat-topic *kaikki viestit tänne*
Tuhannet kiitokset avusta!kadett90 kirjoitti: ↑02 Huhti 2020, 12:46 16=Etu vasen solenoidiventtiilin piiri
17=Etu oikea solenoidiventtiilin piiri
18=Takapiirin solenoidiventtiili
19=Venttiilireleen piiri
25=Viallinen hammas pyörän tunnistimessa
35=Paluupumpun releen piiri
37=Jarruvalokytkimen piiri
39=Etu vasen pyörän tunnistin signaalivirhe
41=Etu vasen pyörän tunnistin piiri avoin
42=Etu oikea pyörän tunnistin signaalivirhe
43=Etu oikea pyörän tunnistin piiri avoin
44=Taka vasen pyörän tunnistin signaalivirhe
45=Taka vasen pyörän tunnistin piiri avoin
46=Taka oikea pyörän tunnistin signaalivirhe
47=Taka oikea pyörän tunnistin piiri avoin
48=Akkujännite alhainen
55=Vaihda ECU
57=ABS tila signaali jännite alhainen
58=ABS tila signaali piiri avoin
Calibra / Vectra-A ABS+TC kysymys
Mulla on calibrasta purettu ABS+TC systeemi menossa Astraan. Eilen perkasin kyseisten vehkeiden johtosarjan erilleen muista kaapeleista.
TC:n erillisen boksin sijoittaminen vaikuttaa olevan isohko työmaa ja siksi mietin, jos sen jättäisi kokonaan pois. Mutta toimisiko sen jälkeen absit oikeen tai palaisiko vikavalo? Onko kukaan kokeillut miten systeemi pelaa, jos TC:n boksi on irti tai ainakin liitin irrotettuna?
OEM+ hengessä tekisi mieli laittaa TC toimimaan, mutta toisaalta se on turha kampe ja virtauksen jarruna imusarjassa...
TC:n erillisen boksin sijoittaminen vaikuttaa olevan isohko työmaa ja siksi mietin, jos sen jättäisi kokonaan pois. Mutta toimisiko sen jälkeen absit oikeen tai palaisiko vikavalo? Onko kukaan kokeillut miten systeemi pelaa, jos TC:n boksi on irti tai ainakin liitin irrotettuna?
OEM+ hengessä tekisi mieli laittaa TC toimimaan, mutta toisaalta se on turha kampe ja virtauksen jarruna imusarjassa...
Astra-F MV6 -94
Muut kulkineet: Audi A4 2.0TFSI Quattro -13, BMW 116i -07, Honda CBR600F -89
Muut kulkineet: Audi A4 2.0TFSI Quattro -13, BMW 116i -07, Honda CBR600F -89
Re: Calibran ABS-järjestelmän viat-topic *kaikki viestit tänne*
Jaahas, löytyikin vastaus clubcalibra.com forumilta.
Pitäisi vain päättää, että asennanko vai en...take the Traction control ecu out mate it works well without it - its located by the passenger seat theres a lump in the trim between the door sill and the seat - two screws to take the panel off then you will see the ecu - unplug and throw it in the nearest bin -
this will stop the traction control operating - no lights coming on
Astra-F MV6 -94
Muut kulkineet: Audi A4 2.0TFSI Quattro -13, BMW 116i -07, Honda CBR600F -89
Muut kulkineet: Audi A4 2.0TFSI Quattro -13, BMW 116i -07, Honda CBR600F -89
Re: Calibran ABS-järjestelmän viat-topic *kaikki viestit tänne*
Tuo ohje calibraan/oikealta ohjattavaan? Mulla on gessi astrassa boksi kuskin penkin ja kynnyskotelon välissä.
GSI-The Real Thing & ST wagon
Re: Calibran ABS-järjestelmän viat-topic *kaikki viestit tänne*
Joo calibran ohje, mutta systeemin pitäis olla tasan samanlainen astrassa. Ja juurikin kuskin penkin vieressä on TC-boksi.
Astra-F MV6 -94
Muut kulkineet: Audi A4 2.0TFSI Quattro -13, BMW 116i -07, Honda CBR600F -89
Muut kulkineet: Audi A4 2.0TFSI Quattro -13, BMW 116i -07, Honda CBR600F -89
Re: Calibran ABS-järjestelmän viat-topic *kaikki viestit tänne*
Sakohan jostakin vielä niitä muovisia ABS-etuanturin pidikkeitä?