Astra K
-
- 'Kadett'
- Viestit: 36
- Liittynyt: 19 Helmi 2020, 19:29
Re: Uusi Astra (K) Suomessa
2018 Astra Sports Tourer, monitoiminäyttö vaihdettu 2 kertaa, autolla ajettu 15000 km. Kertonee jotain Opelin laadusta.
Opel Astra Sports Tourer 1,4 AT -18
Re: Uusi Astra (K) Suomessa
Kuka nuo näytöt yleensä Opeleihin tekee?
Huawei?
Samsung?
Huawei?
Samsung?
Perheen ex-Opelit 1990-2023 49kpl + 1.6milj.km.
Nyt vähän muitakin..
Nyt vähän muitakin..
Re: Uusi Astra (K) Suomessa
LG ja käyttöjärjestelmä on Windows CE.
-
- OCF Member 2024
- Viestit: 13557
- Liittynyt: 12 Huhti 2014, 19:56
- Paikkakunta: Keski-pohjanmaa
Re: Uusi Astra (K) Suomessa
Saatko kuvaa? Onko easytronic laatikkolla?
EL-50448 ja op-com keskipohjanmaa
-frontera B, corsa A,B,E, Vectra C.
-frontera B, corsa A,B,E, Vectra C.
Re: Uusi Astra (K) Suomessa
Re: Uusi Astra (K) Suomessa
-
- OCF Member 2024
- Viestit: 13557
- Liittynyt: 12 Huhti 2014, 19:56
- Paikkakunta: Keski-pohjanmaa
Re: Uusi Astra (K) Suomessa
Ohjaustehostin on sähköinen joten hydrauliikkaa ei ole.
Tuossa kirkas säiliö. Kyseessä on easytronic vaihteiston kytkimenkäyttölaitteen säiliö. Täytetään ooppelin omaa nestettä joka on jonkinlaista hydrauliikka öljyä koostumukseltaan. Säiliöstä löytyy min ja max merkit. Määrä on helppotarkistaa vaikka taskulampulla. Ei ole huolto-ohjelmassa vaihteistolle muuta kuin vuototarkastus.
Easytronic on huoltovapaa.
-samanlainen kytkin kuin manuaali autossa joka on se ainoa kuluva osa. Vaihdossa pitää opettaa kytkimen asento testerillä ja ilmata kytkin joten ei onnistu itse vaihtaa.
-itse ajaisin sen mitå kytkin kestää ja samalla vaihtaisin kaikki öljyt käyttölaitteeseen ja vaihteistoon. Kytkinhän voi kestää vaikka 20tkm postilaatikko rallia tai yli 500tkm rauhallista matkaa täysin käyttäjästä riippuen.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
EL-50448 ja op-com keskipohjanmaa
-frontera B, corsa A,B,E, Vectra C.
-frontera B, corsa A,B,E, Vectra C.
Re: Uusi Astra (K) Suomessa
Se säiliö oli uutena YLÄ rajalla ja nyt laskenut puoleen väliin,ja siinä on pysynyt,ajo on rauhallista1,2sorsa kirjoitti: ↑06 Heinä 2020, 23:04Ohjaustehostin on sähköinen joten hydrauliikkaa ei ole.
Screenshot_20200706-225344_Chrome.jpg
Tuossa kirkas säiliö. Kyseessä on easytronic vaihteiston kytkimenkäyttölaitteen säiliö. Täytetään ooppelin omaa nestettä joka on jonkinlaista hydrauliikka öljyä koostumukseltaan. Säiliöstä löytyy min ja max merkit. Määrä on helppotarkistaa vaikka taskulampulla. Ei ole huolto-ohjelmassa vaihteistolle muuta kuin vuototarkastus.
Easytronic on huoltovapaa.
-samanlainen kytkin kuin manuaali autossa joka on se ainoa kuluva osa. Vaihdossa pitää opettaa kytkimen asento testerillä ja ilmata kytkin joten ei onnistu itse vaihtaa.
-itse ajaisin sen mitå kytkin kestää ja samalla vaihtaisin kaikki öljyt käyttölaitteeseen ja vaihteistoon. Kytkinhän voi kestää vaikka 20tkm postilaatikko rallia tai yli 500tkm rauhallista matkaa täysin käyttäjästä riippuen.
-
- OCF Member 2024
- Viestit: 13557
- Liittynyt: 12 Huhti 2014, 19:56
- Paikkakunta: Keski-pohjanmaa
Re: Uusi Astra (K) Suomessa
Normaalia. Kytkin kuluu niin työsylinterin nestetilavuus kasvaa ja nestemäärä säiliössä hieman laskee . Öljymäärä painuu alle alle minimin ja auto herjaa näyttöön service transmission sitten kun kytkimen luistoa havaitaan tai kuluneisuuden raja-arvot ylittyy. Yhdelle postin jakelu yritykselle on tullut joitakin kytkin remontteja tehtyä kun ajavat melkoista rallia noita postilaatikon välejä.arpe kirjoitti: ↑07 Heinä 2020, 00:24Se säiliö oli uutena YLÄ rajalla ja nyt laskenut puoleen väliin,ja siinä on pysynyt,ajo on rauhallista1,2sorsa kirjoitti: ↑06 Heinä 2020, 23:04Ohjaustehostin on sähköinen joten hydrauliikkaa ei ole.
Screenshot_20200706-225344_Chrome.jpg
Tuossa kirkas säiliö. Kyseessä on easytronic vaihteiston kytkimenkäyttölaitteen säiliö. Täytetään ooppelin omaa nestettä joka on jonkinlaista hydrauliikka öljyä koostumukseltaan. Säiliöstä löytyy min ja max merkit. Määrä on helppotarkistaa vaikka taskulampulla. Ei ole huolto-ohjelmassa vaihteistolle muuta kuin vuototarkastus.
Easytronic on huoltovapaa.
-samanlainen kytkin kuin manuaali autossa joka on se ainoa kuluva osa. Vaihdossa pitää opettaa kytkimen asento testerillä ja ilmata kytkin joten ei onnistu itse vaihtaa.
-itse ajaisin sen mitå kytkin kestää ja samalla vaihtaisin kaikki öljyt käyttölaitteeseen ja vaihteistoon. Kytkinhän voi kestää vaikka 20tkm postilaatikko rallia tai yli 500tkm rauhallista matkaa täysin käyttäjästä riippuen.
EL-50448 ja op-com keskipohjanmaa
-frontera B, corsa A,B,E, Vectra C.
-frontera B, corsa A,B,E, Vectra C.
Re: Uusi Astra (K) Suomessa
MInkä hintainen on tuon kytkimen vaihto ?1,2sorsa kirjoitti: ↑07 Heinä 2020, 06:10Normaalia. Kytkin kuluu niin työsylinterin nestetilavuus kasvaa ja nestemäärä säiliössä hieman laskee . Öljymäärä painuu alle alle minimin ja auto herjaa näyttöön service transmission sitten kun kytkimen luistoa havaitaan tai kuluneisuuden raja-arvot ylittyy. Yhdelle postin jakelu yritykselle on tullut joitakin kytkin remontteja tehtyä kun ajavat melkoista rallia noita postilaatikon välejä.arpe kirjoitti: ↑07 Heinä 2020, 00:24Se säiliö oli uutena YLÄ rajalla ja nyt laskenut puoleen väliin,ja siinä on pysynyt,ajo on rauhallista1,2sorsa kirjoitti: ↑06 Heinä 2020, 23:04Ohjaustehostin on sähköinen joten hydrauliikkaa ei ole.
Screenshot_20200706-225344_Chrome.jpg
Tuossa kirkas säiliö. Kyseessä on easytronic vaihteiston kytkimenkäyttölaitteen säiliö. Täytetään ooppelin omaa nestettä joka on jonkinlaista hydrauliikka öljyä koostumukseltaan. Säiliöstä löytyy min ja max merkit. Määrä on helppotarkistaa vaikka taskulampulla. Ei ole huolto-ohjelmassa vaihteistolle muuta kuin vuototarkastus.
Easytronic on huoltovapaa.
-samanlainen kytkin kuin manuaali autossa joka on se ainoa kuluva osa. Vaihdossa pitää opettaa kytkimen asento testerillä ja ilmata kytkin joten ei onnistu itse vaihtaa.
-itse ajaisin sen mitå kytkin kestää ja samalla vaihtaisin kaikki öljyt käyttölaitteeseen ja vaihteistoon. Kytkinhän voi kestää vaikka 20tkm postilaatikko rallia tai yli 500tkm rauhallista matkaa täysin käyttäjästä riippuen.
-
- OCF Member 2024
- Viestit: 13557
- Liittynyt: 12 Huhti 2014, 19:56
- Paikkakunta: Keski-pohjanmaa
Re: Uusi Astra (K) Suomessa
Päiväntyöveloitus, olikohan ohjeaika jotain 7harpe kirjoitti: ↑07 Heinä 2020, 13:43Minkä hintainen on tuon kytkimen vaihto ?1,2sorsa kirjoitti: ↑07 Heinä 2020, 06:10Normaalia. Kytkin kuluu niin työsylinterin nestetilavuus kasvaa ja nestemäärä säiliössä hieman laskee . Öljymäärä painuu alle alle minimin ja auto herjaa näyttöön service transmission sitten kun kytkimen luistoa havaitaan tai kuluneisuuden raja-arvot ylittyy. Yhdelle postin jakelu yritykselle on tullut joitakin kytkin remontteja tehtyä kun ajavat melkoista rallia noita postilaatikon välejä.arpe kirjoitti: ↑07 Heinä 2020, 00:24Se säiliö oli uutena YLÄ rajalla ja nyt laskenut puoleen väliin,ja siinä on pysynyt,ajo on rauhallista1,2sorsa kirjoitti: ↑06 Heinä 2020, 23:04Ohjaustehostin on sähköinen joten hydrauliikkaa ei ole.
Screenshot_20200706-225344_Chrome.jpg
Tuossa kirkas säiliö. Kyseessä on easytronic vaihteiston kytkimenkäyttölaitteen säiliö. Täytetään ooppelin omaa nestettä joka on jonkinlaista hydrauliikka öljyä koostumukseltaan. Säiliöstä löytyy min ja max merkit. Määrä on helppotarkistaa vaikka taskulampulla. Ei ole huolto-ohjelmassa vaihteistolle muuta kuin vuototarkastus.
Easytronic on huoltovapaa.
-samanlainen kytkin kuin manuaali autossa joka on se ainoa kuluva osa. Vaihdossa pitää opettaa kytkimen asento testerillä ja ilmata kytkin joten ei onnistu itse vaihtaa.
-itse ajaisin sen mitå kytkin kestää ja samalla vaihtaisin kaikki öljyt käyttölaitteeseen ja vaihteistoon. Kytkinhän voi kestää vaikka 20tkm postilaatikko rallia tai yli 500tkm rauhallista matkaa täysin käyttäjästä riippuen.
kytkinlevy ja asetelma noin 400e
Painelaakeri/työsylinteripaketti asentotunnistimella noin 300e
Sitten asetelman pultit 9kpl ja vetarien mutterit 2kpl noin 25e
Eli liikkeestä riippuen siellä 1400e luokkaa täydellinen kytkinremontti ja jos haluaa samalla uudet öljyt niin ne on jotain 35e litra.
Vertailun vuoksi teen ensiviikolla manuaali qashqaihin saman operaation ja kustannusarvio 1450e.
EL-50448 ja op-com keskipohjanmaa
-frontera B, corsa A,B,E, Vectra C.
-frontera B, corsa A,B,E, Vectra C.
Re: Uusi Astra (K) Suomessa
Just pääsin Kotiin,ajamalla tulin (ei tarvinnu hinuria) Kiitos noista hintatiedoista,ei ole paha hinta Kuumana se öljypinta nousee ja kylmänä vajoaa1,2sorsa kirjoitti: ↑07 Heinä 2020, 17:19Päiväntyöveloitus, olikohan ohjeaika jotain 7harpe kirjoitti: ↑07 Heinä 2020, 13:43Minkä hintainen on tuon kytkimen vaihto ?1,2sorsa kirjoitti: ↑07 Heinä 2020, 06:10Normaalia. Kytkin kuluu niin työsylinterin nestetilavuus kasvaa ja nestemäärä säiliössä hieman laskee . Öljymäärä painuu alle alle minimin ja auto herjaa näyttöön service transmission sitten kun kytkimen luistoa havaitaan tai kuluneisuuden raja-arvot ylittyy. Yhdelle postin jakelu yritykselle on tullut joitakin kytkin remontteja tehtyä kun ajavat melkoista rallia noita postilaatikon välejä.arpe kirjoitti: ↑07 Heinä 2020, 00:24Se säiliö oli uutena YLÄ rajalla ja nyt laskenut puoleen väliin,ja siinä on pysynyt,ajo on rauhallista1,2sorsa kirjoitti: ↑06 Heinä 2020, 23:04
Ohjaustehostin on sähköinen joten hydrauliikkaa ei ole.
Screenshot_20200706-225344_Chrome.jpg
Tuossa kirkas säiliö. Kyseessä on easytronic vaihteiston kytkimenkäyttölaitteen säiliö. Täytetään ooppelin omaa nestettä joka on jonkinlaista hydrauliikka öljyä koostumukseltaan. Säiliöstä löytyy min ja max merkit. Määrä on helppotarkistaa vaikka taskulampulla. Ei ole huolto-ohjelmassa vaihteistolle muuta kuin vuototarkastus.
Easytronic on huoltovapaa.
-samanlainen kytkin kuin manuaali autossa joka on se ainoa kuluva osa. Vaihdossa pitää opettaa kytkimen asento testerillä ja ilmata kytkin joten ei onnistu itse vaihtaa.
-itse ajaisin sen mitå kytkin kestää ja samalla vaihtaisin kaikki öljyt käyttölaitteeseen ja vaihteistoon. Kytkinhän voi kestää vaikka 20tkm postilaatikko rallia tai yli 500tkm rauhallista matkaa täysin käyttäjästä riippuen.
kytkinlevy ja asetelma noin 400e
Painelaakeri/työsylinteripaketti asentotunnistimella noin 300e
Sitten asetelman pultit 9kpl ja vetarien mutterit 2kpl noin 25e
Eli liikkeestä riippuen siellä 1400e luokkaa täydellinen kytkinremontti ja jos haluaa samalla uudet öljyt niin ne on jotain 35e litra.
Vertailun vuoksi teen ensiviikolla manuaali qashqaihin saman operaation ja kustannusarvio 1450e.
-
- OCF Member 2024
- Viestit: 13557
- Liittynyt: 12 Huhti 2014, 19:56
- Paikkakunta: Keski-pohjanmaa
Re: Uusi Astra (K) Suomessa
Ihan normaalia se tasonvaihtelu lämpötilan mukaan.arpe kirjoitti: ↑08 Heinä 2020, 00:31Just pääsin Kotiin,ajamalla tulin (ei tarvinnu hinuria) Kiitos noista hintatiedoista,ei ole paha hinta Kuumana se öljypinta nousee ja kylmänä vajoaa1,2sorsa kirjoitti: ↑07 Heinä 2020, 17:19Päiväntyöveloitus, olikohan ohjeaika jotain 7harpe kirjoitti: ↑07 Heinä 2020, 13:43Minkä hintainen on tuon kytkimen vaihto ?1,2sorsa kirjoitti: ↑07 Heinä 2020, 06:10Normaalia. Kytkin kuluu niin työsylinterin nestetilavuus kasvaa ja nestemäärä säiliössä hieman laskee . Öljymäärä painuu alle alle minimin ja auto herjaa näyttöön service transmission sitten kun kytkimen luistoa havaitaan tai kuluneisuuden raja-arvot ylittyy. Yhdelle postin jakelu yritykselle on tullut joitakin kytkin remontteja tehtyä kun ajavat melkoista rallia noita postilaatikon välejä.
kytkinlevy ja asetelma noin 400e
Painelaakeri/työsylinteripaketti asentotunnistimella noin 300e
Sitten asetelman pultit 9kpl ja vetarien mutterit 2kpl noin 25e
Eli liikkeestä riippuen siellä 1400e luokkaa täydellinen kytkinremontti ja jos haluaa samalla uudet öljyt niin ne on jotain 35e litra.
Vertailun vuoksi teen ensiviikolla manuaali qashqaihin saman operaation ja kustannusarvio 1450e.
Jp vette nimimerkkihän päästeli jotain 230tkm easytronikilla. Löytyy lukemalla tätä topikkia.
EL-50448 ja op-com keskipohjanmaa
-frontera B, corsa A,B,E, Vectra C.
-frontera B, corsa A,B,E, Vectra C.