Suomessa myytävät manuaali K-Astrat on M22 laatikolla, jonka ei kai pitäisi olla samalla tavalla porsimisherkkä kuin J-Astran M32.Knakki kirjoitti: ↑14 Touko 2019, 12:44 Uskaltaako K astraa ostaa 1.4t + manuaali yhdistelmällä? Kestääkö tässä korimallissa?
Mitä muuta tulisi ottaa huomioon farkkuastraa ostaessa? Jotain heikoja kohtia?
1.4T + automaatti olisi tietenkin mukavin ratkaisu, mutta olen katsellut myös litraisia manuaaleja. Innovation-varustelutaso taitaa taata ihan mukavat varusteet ja kyydit?
Ei kai noissa mitään ihmeellisiä suuria vikoja ole vielä ainakaan ilmaantunut, lukuunottamatta hajoilevia led-valoumpioita (jos on ledit ottanut lisävarusteena), mitä on tuntunut löytyvän aika paljon täällä foorumillakin. Diesel-manuaaleissa on lisäksi se takaisinkutsun aiheuttanut jarruongelma, eli jos hissukkajarruttelet niin jarruteho saattaa kadota, mutta se ei koske bensamalleja.
Kyyti on varmaan samanlaista Innovationilla ja Enjoylla, mutta ensimmäisessä on enemmän härpäkkeitä, mm. sähköinen takaluukku ja adaptiivinen vakkari joka ei suostu toimimaan myöskään tavallisena vakkarina jos adaptiivisen anturit ei toimi esmes sateen takia. Enjoyt on varmaan kaikki varusteltu Enjoy More paketilla joka tuo mm. keskikyynärnojan ja muita tärkeitä varusteita mukaan. Varsinaisia eroja moottoreissa, voimansiirrossa, alustassa tai äänieristyksessä ei Enjoyn ja Innovationin välillä ole, ennemminkin vuosimallien välillä kun alkupään autoissa oli paremmat äänieristeet (Acoustic Pack) ja Watt-linkki taka-akselistossa jotka myöhemmin poistettiin.