Astra K
Re: Uusi Astra (K) Suomessa
Autoliikkeiden omat kampanjat koskevat yleensä vain maassa olevia autoja, mutta jos sopiva väri sieltä löytyy niin hyä.
Insignia GS 1.6 T Exexutive classic MY20
Re: Uusi Astra (K) Suomessa
Kyllä se jäi, alennusta lista hinnasta oli jotain 3500€ jos en väärin muista. En jaksa nyt kaivaa lappuja esille. EDIT: Löytykin spostista, 26 tasan oli eka, lisättiin valkoinen väri ja kangasmatot loppu summa 26220€.
Farmarin KATTOTELINEET jouten,Opelin alkuperäiset. Lohjalla ja privalla lisää tai jotain ennenkuin laitan Toriin.
Re: Uusi Astra (K) Suomessa
Talvirenkaat vanteineen lisäksi tuohon hintaan. Minusta ne kuuluu huomioida hintaan.
Insignia GS 1.6 T Exexutive classic MY20
Re: Uusi Astra (K) Suomessa
Riippuu tietysti mitä vaihdat ja mihin. Jos olet vaihtamassa Focusta Focukseen,.voit saada sitä kautta paremman hyvityksen.Joillain merkeillä, räikeimpänä esimerkkinä Toyota, maahantuoja kompensoi myyjille hyvityshintoja ja mahdollistaa ns. ylihyvityksen. Jotkut tass hyvittävät omasta merkistä kaikista huonoiten.
Itse pyynnit Fordilla ja Opelilla on sitten samaa luokkaa eli arvon pudotus menee linjassa. Vw ja Skoda pitää arvonsa himpun verran paremmin. Sekä Opel että Ford maineeltaan about samoissa, eli kummankin merkin vihaajia löytyy, jotka ei ikinä ostaisi. "Ajan millä tahansa muulla paitsi Opelilla/Fordilla".
Itse olisin saanut myös Skoda Superbiin eurolleen saman hyvityksen kuin Insigniaan. Loppujen lopuksi itse tuote ratkaisi ja Insignia miellytti enemmän.
Re: Uusi Astra (K) Suomessa
Tulipa tuossa mieleen kysyä, että tuleeko teille ajotietokoneeseen noita herjoja jostain mahdollisista vioista?
Itsellä auto ei ilmoittanut mitään mihinkään esimerkiksi tuosta valojen sekoilusta, mutta huollossa olivat vikakoodit lukeneet ja sieltä oli koodi löytynyt. Samoin tuosta kytkinongelmastani ajotietokone ei hiisku mitään ja tuolta brittifoorumeilta kun lueskelee kanssakärsijöiden tilannetta, niin heillä ajotietokoneeseen tulee herja tehohäviöstä aina kun kytkin lähtee luistamaan.
Lisäksi kun oma rattilukko on alkanut laiskaksi eikä läheskään aina aktivoidu kun sammuttaa auton ja avaa oven, ni vastaavasti taas brittifoorumeilla ihmiset ovat saaneet tuostakin herjan ruutuun.
Ainut, josta oma auto välillä heittää herjaa, on nuo kaistavahdit, törmäystunnistimet ja muut, kun kamera on huurussa.
Itsellä auto ei ilmoittanut mitään mihinkään esimerkiksi tuosta valojen sekoilusta, mutta huollossa olivat vikakoodit lukeneet ja sieltä oli koodi löytynyt. Samoin tuosta kytkinongelmastani ajotietokone ei hiisku mitään ja tuolta brittifoorumeilta kun lueskelee kanssakärsijöiden tilannetta, niin heillä ajotietokoneeseen tulee herja tehohäviöstä aina kun kytkin lähtee luistamaan.
Lisäksi kun oma rattilukko on alkanut laiskaksi eikä läheskään aina aktivoidu kun sammuttaa auton ja avaa oven, ni vastaavasti taas brittifoorumeilla ihmiset ovat saaneet tuostakin herjan ruutuun.
Ainut, josta oma auto välillä heittää herjaa, on nuo kaistavahdit, törmäystunnistimet ja muut, kun kamera on huurussa.
Re: Uusi Astra (K) Suomessa
Mulla oikkuili ojanpuolen LED EI mitään ilmoitusta (Oli kahtena aamuna pimeä) Menipähän vaihtoon,se LEDHonte kirjoitti: ↑18 Maalis 2019, 18:39 Tulipa tuossa mieleen kysyä, että tuleeko teille ajotietokoneeseen noita herjoja jostain mahdollisista vioista?
Itsellä auto ei ilmoittanut mitään mihinkään esimerkiksi tuosta valojen sekoilusta, mutta huollossa olivat vikakoodit lukeneet ja sieltä oli koodi löytynyt. Samoin tuosta kytkinongelmastani ajotietokone ei hiisku mitään ja tuolta brittifoorumeilta kun lueskelee kanssakärsijöiden tilannetta, niin heillä ajotietokoneeseen tulee herja tehohäviöstä aina kun kytkin lähtee luistamaan.
Lisäksi kun oma rattilukko on alkanut laiskaksi eikä läheskään aina aktivoidu kun sammuttaa auton ja avaa oven, ni vastaavasti taas brittifoorumeilla ihmiset ovat saaneet tuostakin herjan ruutuun.
Ainut, josta oma auto välillä heittää herjaa, on nuo kaistavahdit, törmäystunnistimet ja muut, kun kamera on huurussa.
Re: Uusi Astra (K) Suomessa
Kyllä OTJ juuri näin! Merkin vaihto monesti tulee kalliiksi. Näitä Astroja on nyt ollut kaksi J:tä sekä nykyinen K. Lisäksi Corsa D ja nykyinen E Innovation 1.4 150 hv. Lähinnä halpojen varusteiden suhteen olen pysynyt merkissä mut hyvitykset ovat ajaneet myös sitä. Focus farkku kyllä kiinnostas 150 hv tai 180 hv st line paketilla mut siihenkin joutuu ruksimaan vielä varusteita. Eipä heillä mitään ihmeitä tarjouksia ole ikinä.otj kirjoitti: ↑18 Maalis 2019, 16:25Riippuu tietysti mitä vaihdat ja mihin. Jos olet vaihtamassa Focusta Focukseen,.voit saada sitä kautta paremman hyvityksen.Joillain merkeillä, räikeimpänä esimerkkinä Toyota, maahantuoja kompensoi myyjille hyvityshintoja ja mahdollistaa ns. ylihyvityksen. Jotkut tass hyvittävät omasta merkistä kaikista huonoiten.
Itse pyynnit Fordilla ja Opelilla on sitten samaa luokkaa eli arvon pudotus menee linjassa. Vw ja Skoda pitää arvonsa himpun verran paremmin. Sekä Opel että Ford maineeltaan about samoissa, eli kummankin merkin vihaajia löytyy, jotka ei ikinä ostaisi. "Ajan millä tahansa muulla paitsi Opelilla/Fordilla".
Itse olisin saanut myös Skoda Superbiin eurolleen saman hyvityksen kuin Insigniaan. Loppujen lopuksi itse tuote ratkaisi ja Insignia miellytti enemmän.
Insignia GS 1.6 T Exexutive classic MY20
Re: Uusi Astra (K) Suomessa
Ite päädyin ooppeliin, kun sain Fordia 5 tonnia premman vaihtotarjouksen edellisestä + paremmat varusteet. Aika pieniä on erot tämän luokan autoissa. AGR-penkit on parasta tarjolla tämän luokan autoissa ja hakkaa suurimman osan kalliimpienkin autojen penkeistä. Ainakin pitkälle kuskille.
Ärsyttävyyksiäkin on niinku valoautomatiikka ja sen kameran huurut ja lasinpyyhkimet. Muuten pääosin aika jees ollu itellä. Ja on mm. lämmin talvella vs. VW-konsernin kilpailijat, joissa tarkenee, jos on lisälämmitin.
Ärsyttävyyksiäkin on niinku valoautomatiikka ja sen kameran huurut ja lasinpyyhkimet. Muuten pääosin aika jees ollu itellä. Ja on mm. lämmin talvella vs. VW-konsernin kilpailijat, joissa tarkenee, jos on lisälämmitin.
Insignia 1.6T Innovation Plus Gran Sport -19
Re: Uusi Astra (K) Suomessa
Tehdastakuuhan on 2 vuotta,jos auton ottaa Ammattikäyttöön,miten käy sen Takuun ?
Re: Uusi Astra (K) Suomessa
Toinen Astra menossa, uusi ollut alla 15.2.19 alkaen. Kun hankin Astroja niin samalla katselin VAG-konsernin autoja lähinnä Octaviaa. Octavia huomaattavasti kalliimpi samoilla varusteilla ja lisäksi olisi pitänyt ottaa 2 litran dieseli ( tämä nosti hintaa lisää ) että olisi päässyt samoihin tehoihin Astran 1.6:n dieselin kanssa. Eikä Octavia muutenkaan innostanut kun niitä on niin paljon liikenteessä. 1,6:sta vag dieseliä ei viitsi ottaa kun melko tehoton.
Re: Uusi Astra (K) Suomessa
Hyundai i30 penkeissä oli kyl parempi ristiseläntuki verrattuna Astran AGR-penkkeihin. Octaviassa on kyl parempi jalkatila takapenkillä verrattuna Astraan.
Kovasti minuakin kiinnostaisi seuraavaksi ottaa Octavia, mutta voi olla että hinnan vuoksi tulee kuitenkin otettua neljäs Opel putkeen, sikälimikäli Astraa parin vuoden päästä on enää edes myynnissä.
Kovasti minuakin kiinnostaisi seuraavaksi ottaa Octavia, mutta voi olla että hinnan vuoksi tulee kuitenkin otettua neljäs Opel putkeen, sikälimikäli Astraa parin vuoden päästä on enää edes myynnissä.
Re: Uusi Astra (K) Suomessa
Tuli lomalla ajettu reilut 1 500 km ja päiväsiirtymät oli pitkiä välillä Kuopio - pohjoinen. Kyllä AGR-penkeillä on loistava istua, ei väsy selkä eikä pakarat. Parin viikon päästä taas vielä pohjoisemmaksi, saa uusi Astra kilometrejä. Edelliset autoni olivat Saabeja ja niissä oli hyvät penkit mutta AGR on vielä parempi.