Ascona B(mw) ”sport”
Re: Ascona B(mw) TIC
tein lankaurat lohkoon ja pitäs niputella moottori uudestaa, ovipeltiä leikkailin ja taas tapit nii jumissa et tarvii leikata koko ovi irti et pääsee helman vaihtaan kans.. sylettää
Bmw e61 msport
Ascona B ”sport” m20 +600whp
Museoinnilta pelastetut Powered by BMW
Ascona B ”sport” m20 +600whp
Museoinnilta pelastetut Powered by BMW
Re: Ascona B(mw) TIC
vähä on vaiheessa, etulokarinki sovitus menee uusiksi tosin en tiiä rupeenko vielä jos talvella jatkas..
oven tarvike alaosa ei oikee istunu, molemmat päädyt uusiksi jne.. saa nähdä ostasko myöhemmin jostain jemmaa ehyet ovet tai ainaki ulkopellit jos sattuu löytyy
motti tuntu pitävän nesteet sisällä nii pitää myöhemmin kokeilla vähä isommalla paineella ajaa, nyt 1.2bar.. 2.9 ois kalajoella viimeset testipäivät, jos vaa lompakko sallii nii pitää vielä käydä kokeilee saisko vauhtia lisää tai pääsiskö pitojen puolesta 11 puolelle vartin
peltivanteet pistin myyntii, yhet jätän tai kaikki jos ei kaupan mee rattaan poltto/kiihdytys käyttöön
oven tarvike alaosa ei oikee istunu, molemmat päädyt uusiksi jne.. saa nähdä ostasko myöhemmin jostain jemmaa ehyet ovet tai ainaki ulkopellit jos sattuu löytyy
motti tuntu pitävän nesteet sisällä nii pitää myöhemmin kokeilla vähä isommalla paineella ajaa, nyt 1.2bar.. 2.9 ois kalajoella viimeset testipäivät, jos vaa lompakko sallii nii pitää vielä käydä kokeilee saisko vauhtia lisää tai pääsiskö pitojen puolesta 11 puolelle vartin
peltivanteet pistin myyntii, yhet jätän tai kaikki jos ei kaupan mee rattaan poltto/kiihdytys käyttöön
Bmw e61 msport
Ascona B ”sport” m20 +600whp
Museoinnilta pelastetut Powered by BMW
Ascona B ”sport” m20 +600whp
Museoinnilta pelastetut Powered by BMW
Re: Ascona B(mw) TIC
kaveri tekas kestävän kardaanin ja sitte pääs taas kalajoelle kokeileen
painetta oli 1.45bar mutta ei kulkenu ei, sutia kyllä veti 3:lle asti, ajoin eka nankangeilla, sitte r888 ja sitte 9" sprintti slikseillä silti vaan 12.2/190 ja 60 jalkanen 2.2s.. loppunopeuksista oli puhetta että eivät ehkä paikkaansa pidä
no nyt sitte porsi vetari viivalle
purin perän
sorvas vetari vähä lukkoa
otin tumpin pois ja hioin ton ulkoreunan, tönärillä mittarilin et yks 0.5 shimmi oli poikki ja poskilaakerin tarvii jostain, saa tarjota jos löytys nii sais takas nippuu ensviikonloppuna, vetari mulla on tallissa.. mielellää vielä hetken ajas ennenku laittaa talviteloille, "käyttöautoki" vielä levällään
painetta oli 1.45bar mutta ei kulkenu ei, sutia kyllä veti 3:lle asti, ajoin eka nankangeilla, sitte r888 ja sitte 9" sprintti slikseillä silti vaan 12.2/190 ja 60 jalkanen 2.2s.. loppunopeuksista oli puhetta että eivät ehkä paikkaansa pidä
no nyt sitte porsi vetari viivalle
purin perän
sorvas vetari vähä lukkoa
otin tumpin pois ja hioin ton ulkoreunan, tönärillä mittarilin et yks 0.5 shimmi oli poikki ja poskilaakerin tarvii jostain, saa tarjota jos löytys nii sais takas nippuu ensviikonloppuna, vetari mulla on tallissa.. mielellää vielä hetken ajas ennenku laittaa talviteloille, "käyttöautoki" vielä levällään
Bmw e61 msport
Ascona B ”sport” m20 +600whp
Museoinnilta pelastetut Powered by BMW
Ascona B ”sport” m20 +600whp
Museoinnilta pelastetut Powered by BMW
Re: Ascona B(mw) TIC
kohta sais tämänki laittaa seisontaan, reilu 12tkm tälle kesää mittarissa, perä on taas paikallaa ja jokapäivä ajossa, vaihdoin käytetyn poskilaakerin ja vetarin, hyvin rokkaa
alkuvuodesta atomeiksi ja uudelleen rakennusta
alkuvuodesta atomeiksi ja uudelleen rakennusta
Bmw e61 msport
Ascona B ”sport” m20 +600whp
Museoinnilta pelastetut Powered by BMW
Ascona B ”sport” m20 +600whp
Museoinnilta pelastetut Powered by BMW
Re: Ascona B(mw) TIC
sain teräsvauhtipyörän ja silmälaakerin holkin viimein
vielä uupus taakse coilit, lukko volvon perään, 765 asetelma ja kytkinlevy, tuo voimansiirto ja maalaus menee nyt vähä kaiken edelle mutta alakerta pitäs kasata ja teettää se kansi, pakosarja ja putkisto... jostai tarvis muutaman touhu tonnin nii sais kokeilla mitä tuolla hx40:llä tuosta irtoaa..
pitäs talviauto kasata loppuu ja leimata nii sais ottaa tän pois ajosta, reilu 15tkm nyt gps mittarissa
vielä uupus taakse coilit, lukko volvon perään, 765 asetelma ja kytkinlevy, tuo voimansiirto ja maalaus menee nyt vähä kaiken edelle mutta alakerta pitäs kasata ja teettää se kansi, pakosarja ja putkisto... jostai tarvis muutaman touhu tonnin nii sais kokeilla mitä tuolla hx40:llä tuosta irtoaa..
pitäs talviauto kasata loppuu ja leimata nii sais ottaa tän pois ajosta, reilu 15tkm nyt gps mittarissa
Bmw e61 msport
Ascona B ”sport” m20 +600whp
Museoinnilta pelastetut Powered by BMW
Ascona B ”sport” m20 +600whp
Museoinnilta pelastetut Powered by BMW
Re: Ascona B(mw) TIC
hyvin oot kesän aikana kyllä pörränny!
Re: Ascona B(mw) TIC
Oikein että ajetaan eikä pidetä talliruusuina.
Re: Ascona B(mw) TIC
joo ei tää ens kesänäkään trailerilla kulje, mutta toivottavasti vähän kovempaa, parempi pitää viritykset semmosena että pystyy käyttää ihan jokapäiväsesti siks meinasin kytkintäki massalevyllä ja kitkalukkoa perään
jokusen tankkauksen seurailin nii kulutus pyörii 13-13,5l kieppeillä e85:sta nykysellä vaikka seokset matka ajossa 13,4 kun lambdra bensa arvoilla, en pidä pahana tämmöselle autolle
saa nähdä miten muuttuu kun saa hengittää vähä paremmin ja iskutilavuutta, kutonen ylivaihde ja muistelisin et volvon perän välitys oli samoja luokkia mitä tuo nykynen..
jokusen tankkauksen seurailin nii kulutus pyörii 13-13,5l kieppeillä e85:sta nykysellä vaikka seokset matka ajossa 13,4 kun lambdra bensa arvoilla, en pidä pahana tämmöselle autolle
saa nähdä miten muuttuu kun saa hengittää vähä paremmin ja iskutilavuutta, kutonen ylivaihde ja muistelisin et volvon perän välitys oli samoja luokkia mitä tuo nykynen..
Bmw e61 msport
Ascona B ”sport” m20 +600whp
Museoinnilta pelastetut Powered by BMW
Ascona B ”sport” m20 +600whp
Museoinnilta pelastetut Powered by BMW
Re: Ascona B(mw) TIC
kampuran ja öljyruiskut nakkasin paikalleen eilen, männät pitäs saada hankittua äkkiä nii sais venakolot tehdä ja kasata... matalapurkkanen viina kone jälleen muuten siis bmw:tä paitti h profiilit
näillä pitäs nyt passata suoraa 6v askii romut nii että kytkinki pelaa
sen verran suunnitelmat muuttu että bmw porukan suosituksesta taidan sitteki laittaa sintterin tähän jos vahingosa vääntöä tulis enemmän talven aikana ja kun tiedossa on vähän rajumpaa ajoa
ei tuu kumminkaa mitää korsetteja jne vielä lohkoon eikä kaaria sisälle, kattoo sitte joskus jos oikeesti voimaa rupee yrittään tästä, nokkaki pysyy vielä samana kannessa
vetarit pitäs lähettää koneistajalle, pitäs toinen pari hommata varalle
seuraavana pitäs ne gazit hankkia nii pääsis heti alkuvuodesta mallaa perää paikalleen ja laikkaan lattiat auki
näillä pitäs nyt passata suoraa 6v askii romut nii että kytkinki pelaa
sen verran suunnitelmat muuttu että bmw porukan suosituksesta taidan sitteki laittaa sintterin tähän jos vahingosa vääntöä tulis enemmän talven aikana ja kun tiedossa on vähän rajumpaa ajoa
ei tuu kumminkaa mitää korsetteja jne vielä lohkoon eikä kaaria sisälle, kattoo sitte joskus jos oikeesti voimaa rupee yrittään tästä, nokkaki pysyy vielä samana kannessa
vetarit pitäs lähettää koneistajalle, pitäs toinen pari hommata varalle
seuraavana pitäs ne gazit hankkia nii pääsis heti alkuvuodesta mallaa perää paikalleen ja laikkaan lattiat auki
Bmw e61 msport
Ascona B ”sport” m20 +600whp
Museoinnilta pelastetut Powered by BMW
Ascona B ”sport” m20 +600whp
Museoinnilta pelastetut Powered by BMW
Re: Ascona B(mw) TIC
Tässäki ois nyt leimaa huhtikuulle 2019
Jos pääsis enskuussa rakenteleen
Jos pääsis enskuussa rakenteleen
Bmw e61 msport
Ascona B ”sport” m20 +600whp
Museoinnilta pelastetut Powered by BMW
Ascona B ”sport” m20 +600whp
Museoinnilta pelastetut Powered by BMW
Re: Ascona B(mw) TIC
Edelleen ajellaan saa nähä pitääkö gps mukaan 25000km huolto tehdä keväällä jos vaihtas runkolaakerit kun ei tullu uusittua sillon toissa kesänä kun vaan kiertokangenlaakerit
Uuteen kellariin tein venttiilinkolot ja kasasin, tuli taas visioita nii teen/teetän tähän kannen myöhemmin rauhassa jos tähän laittas kireempää nokkaa jne..
ajas nykysen loppuun, katotaa mitä tuosta saa irti, kannelle pitää kumminki jotain tehdä, ihme ettei tuolla 1.5 kilolla vielä oo halennut
Gazeihin pitäs jouset ostaa, kytkinlevy ja lukko uupuu vielä perästä, vetarit teetin ja uudet pinnapultit ja mutterit on, b vectran levyt tilasin ja kaverilta pitäs rulla zafiran satulat
Hiukan säikähti ku vänkärinpuolelta edestä katkes ilman varotuksia kaikki pultit ja linttas renkaan pyöränkoteloon, onneksi jäinen tie nii sai luisteltua bussipysäkille
Uuteen kellariin tein venttiilinkolot ja kasasin, tuli taas visioita nii teen/teetän tähän kannen myöhemmin rauhassa jos tähän laittas kireempää nokkaa jne..
ajas nykysen loppuun, katotaa mitä tuosta saa irti, kannelle pitää kumminki jotain tehdä, ihme ettei tuolla 1.5 kilolla vielä oo halennut
Gazeihin pitäs jouset ostaa, kytkinlevy ja lukko uupuu vielä perästä, vetarit teetin ja uudet pinnapultit ja mutterit on, b vectran levyt tilasin ja kaverilta pitäs rulla zafiran satulat
Hiukan säikähti ku vänkärinpuolelta edestä katkes ilman varotuksia kaikki pultit ja linttas renkaan pyöränkoteloon, onneksi jäinen tie nii sai luisteltua bussipysäkille
Bmw e61 msport
Ascona B ”sport” m20 +600whp
Museoinnilta pelastetut Powered by BMW
Ascona B ”sport” m20 +600whp
Museoinnilta pelastetut Powered by BMW
Re: Ascona B(mw) TIC
ihan 4x100 jakoset bbs rs:t on alla, tässähän on pinnapultit ja mutterit, tais tehdä ikä ja pulttipyssyllä surrailut lopun, oli tosin joku reilu kuukausi ku viimeks olin irti käyttäny sillon, oisko ollu jo venymää ja pakkanen/huonotie paukatuttanu poikki
teetän toiset etunavat ja laitan niihin uudet pinnapultit ja levyt jne, volvon perään jo laittelinkin, kesällä ei kärsis renkaat irrota, tuolla voi jo vauhtiakin saada eikä oo kaariakaan sisällä
teetän toiset etunavat ja laitan niihin uudet pinnapultit ja levyt jne, volvon perään jo laittelinkin, kesällä ei kärsis renkaat irrota, tuolla voi jo vauhtiakin saada eikä oo kaariakaan sisällä
Bmw e61 msport
Ascona B ”sport” m20 +600whp
Museoinnilta pelastetut Powered by BMW
Ascona B ”sport” m20 +600whp
Museoinnilta pelastetut Powered by BMW
Re: Ascona B(mw) TIC
Kannattaa käsin tehdä loppukiristys tasaisesti eikä nytkäytellen ni ei tuu hiusmurtumia pinnapulttiin. Taitaa jotkut olla nii herkkiä et jopa pulttipyssyn nytkäytyksestä tulee vikaa.
Re: Ascona B(mw) TIC
pitää käsin kiristellä tästälähin tuosta
Bmw e61 msport
Ascona B ”sport” m20 +600whp
Museoinnilta pelastetut Powered by BMW
Ascona B ”sport” m20 +600whp
Museoinnilta pelastetut Powered by BMW
Re: Ascona B(mw) TIC
kokeilen gazeja 80kg jousilla ku sattu olee kaupan sopivasti.. satuloille ja letkuille jonkulaiset kiinnikkeet pitäs värkkäillä
taidan keväällä tilata molempii päihin ebc greenstuffit ku alkanu vituttaan nuo halpis palat, vanteet on mustana kokoajan
suunnittelin et ostan carterin siirtopumpuksi ja hydraulikässärin luisuhommiin, saa nyt nähdä saako kesälle ajoon ku saa purettua, ajossa edelleen
aikalailla vituksi menny koko talvi, pitäs varmaa lotata että ois rahaa rakentaa jotain
taidan keväällä tilata molempii päihin ebc greenstuffit ku alkanu vituttaan nuo halpis palat, vanteet on mustana kokoajan
suunnittelin et ostan carterin siirtopumpuksi ja hydraulikässärin luisuhommiin, saa nyt nähdä saako kesälle ajoon ku saa purettua, ajossa edelleen
aikalailla vituksi menny koko talvi, pitäs varmaa lotata että ois rahaa rakentaa jotain
Bmw e61 msport
Ascona B ”sport” m20 +600whp
Museoinnilta pelastetut Powered by BMW
Ascona B ”sport” m20 +600whp
Museoinnilta pelastetut Powered by BMW