2.8t V6 viritys
Re: 2.8t V6 viritys
Ei ehkä mahdu 3" putket,minulla on 2,5" ja tiukkaa tekee.Minulla on do88:n kuuleri ja varsinkin kun on lämmin ilma
iso ero vanhaan.
iso ero vanhaan.
Re: 2.8t V6 viritys
En usko, että mahtuu. Orkkiksessahan on lähdöt alaviistoon ja meinaa olla ahdas jo 2,5 tuuman kanssa.cGv kirjoitti:Mites muuten ku on nuosta coolereista ollu puhe niin onko kenelläkään tuota Bilteman isompaa käytös? on se varmaan vähä paree ku alkuperänen vai oonko iha vääräs?
E: Tuo 300x600x75 olis vielä 3" lähdöilläkin eikä oo hinnalla pilattu
http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---MP/A ... 000032592/
Re: 2.8t V6 viritys
No perhana... Toisaalta eihän tua kallis oo jos testimieles ostaa ja sitte käy hitsauttamas vähä kulmaa noihin lähtöihin los jää siitä kiinni.
Astra K 1.4T
Ex.
Vectra C2 2.8T
Vectra B2 2.5
Ex.
Vectra C2 2.8T
Vectra B2 2.5
Re: 2.8t V6 viritys
Missä olette käynyt nollaamassa moottorin päästö valon down pipen vaihdon jälkeen.
Näyttäs siltä että sportti nappi ei toimi kun valo palaa.
Jokos Tanelin auto on säädetty?
Näyttäs siltä että sportti nappi ei toimi kun valo palaa.
Jokos Tanelin auto on säädetty?
Re: 2.8t V6 viritys
No niin mukavasti tuli lisää siitä 268 hp:stä. Ja vääntöä kans.
Re: 2.8t V6 viritys
Mikä 268hp? Lähtötehot oli noin 300.PTT-56 kirjoitti:No niin mukavasti tuli lisää siitä 268 hp:stä. Ja vääntöä kans.
Re: 2.8t V6 viritys
Sotkin johonkin toiseen 2,8:siin. Kierros alueen yläpäähän on tullut kivasti tehoa.
Vääntö käyräkin on aika tasainen. Minäkin vien auton sinne motorbittiin kuun lopussa.
Toive olis rikkoa se 300 hp. saas nähdä miten käy.
Vääntö käyräkin on aika tasainen. Minäkin vien auton sinne motorbittiin kuun lopussa.
Toive olis rikkoa se 300 hp. saas nähdä miten käy.
Re: 2.8t V6 viritys
Oma Opeli odottaa edelleen remonttia, kun tuossa kevättalvella mursin selkäni, niin eipä kyennyt tekemään mitään. Olin kuitenkin erääseen moottorispesialistiin yhteydessä, ja hän kertoi, että tuskin on kiristäjissäkään vika, vaan että olisi vähintään etumaisen (syylärin puoleisen) pakopuolen nokka-akselin hammasratas pitänyt vaihtaa, jos ketju oli venynyt (kuten oli). Sanoi, että alkaa jonkin ajan päästä rallattamaan, jos sitä ei ole vaihdettu. Eikä omassani ollut. Nyt olisi täysin uusi jakopäänsetti, ilman noita nokka-akselin hammasrattaita. Olisiko kellään varmaa GM osanumeroa noille valmiina? Osa lähteistä sanoo, että esim. -15 vuosimallin pontiacissa olisi samat, mutta varmistusta en ole mistään löytänyt? Tällaiset numerot sain kaiveltua, mutta tosiaan vahvistusta kaipaisin, ettei tule väärät. Vm-07 Z28NET kone siis kyseessä:Kettunen kirjoitti:
Juu tein irroittamatta konetta, ilman Kentmooreja, juurikin sama setti kuin linkissä. Näinköhän joutuu vanhat kiristäjät laittamaan paikoilleen kun korvaan alkanut kantautua hieman ääntä jakokopan alueelta, ei vielä selvää rallatusta mutta on ns koventunut ääni pikkuhiljaa. Noin 12000km tullut mittariin vaihdon jälkeen. Ihana sama rumba uudestaan, kyllä hellii
Itse en uskoisi tuohon väittämään että öljyn luokituksesta johtuu.
GM 12612838 ja -9, GM 12672483 ja -4
-07 Vectra C GTS 2.8t ~350hp 550Nm
Re: 2.8t V6 viritys
Toisioketjut eivät olleet venyneet, vain alaketju. Tosin jos sinun koneessa on kaikki 3 ketjua samanlaisia eli el rullatyyppiä, tuossa saattaa olla perää.
Itse käytin jakopään auki toisenkin kerran jä päätin että ääntäkööt kerta ei vikaa löydy.
Itse käytin jakopään auki toisenkin kerran jä päätin että ääntäkööt kerta ei vikaa löydy.
Vectra C 2.8t - Signum 2.0t - Astra F C20XE
Kettusen viestit vaikuttavat mielestäni "kypsän" (positiivisessa mielessä) ihmisen mietteiltä. By: vsq
Kettusen viestit vaikuttavat mielestäni "kypsän" (positiivisessa mielessä) ihmisen mietteiltä. By: vsq
Re: 2.8t V6 viritys
Minulla oli nimenomaan toinen yläketju venynyt (kuulemma, en nähnyt itse osia, kun olivat laittaneet kierrätykseen)Kettunen kirjoitti:Toisioketjut eivät olleet venyneet, vain alaketju. Tosin jos sinun koneessa on kaikki 3 ketjua samanlaisia eli el rullatyyppiä, tuossa saattaa olla perää.
Itse käytin jakopään auki toisenkin kerran jä päätin että ääntäkööt kerta ei vikaa löydy.
-07 Vectra C GTS 2.8t ~350hp 550Nm
Re: 2.8t V6 viritys
Aivan kivaa oli,mut porissa sitten uusiksi uusilla kujeilla.
Re: 2.8t V6 viritys
haaste hyväksytty!PTT-56 kirjoitti:Aivan kivaa oli,mut porissa sitten uusiksi uusilla kujeilla.
Re: 2.8t V6 viritys
Ok sitten asia sovittu