ascona c 1.6sh muutos 2.0se
ascona c 1.6sh muutos 2.0se
Mitäs kaikkee tässä piti muistaa muuta kuin edessä satulat, levyt, ja jouset?
Re: ascona c 1.6sh muutos 2.0se
Pääsylinteri ja tehostin, ehkä taka sylinterit, miksi etujouset ? se isolohko 1.6 on aikalailla saman painoinen kuin tuo 2.0.shelby kirjoitti:Mitäs kaikkee tässä piti muistaa muuta kuin edessä satulat, levyt, ja jouset?
Re: ascona c 1.6sh muutos 2.0se
Noi etujouset oli eri varaosa numeroilla. Mutta oliko noi takasylinterit vasta seh: koneella olevaan vai se: koneella?
Re: ascona c 1.6sh muutos 2.0se
Leimari ei sitä tiedä minkä etujouset siellä on jos ei niistä puhu sen kummemmin mitään, mainitsee vain jos kysytään et ne on 2.0 8v kolariautosta otettu. Noi ei suuri rikos ole kun lähestulkoon samat jouset kyseessä.
Re: ascona c 1.6sh muutos 2.0se
Asconassa on kahta erilaista etujousta malliltaan, siitä ehkäpä numeroero.shelby kirjoitti:Noi etujouset oli eri varaosa numeroilla. Mutta oliko noi takasylinterit vasta seh: koneella olevaan vai se: koneella?
Akselipainon muutos ratkaisee jousienvaihdon.
Asconaa ei ole SE koneella vaan 20NE ja SEH.
-
- OCF Member 2020
- Viestit: 68
- Liittynyt: 28 Maalis 2007, 14:04
- Paikkakunta: pori
Re: ascona c 1.6sh muutos 2.0se
2.0se moottorissa on papereiden mukaan 122 hevosvoimaa joten 2.0ne(115 hv) koneinen ascona ei kelpaa vertailumalliksi vaan vertailumallina joutuu käyttämään ascona gt:tä (2.0seh 130hv).Ascona gt:ssä taas on erona ascona2.0i malliin verrattuna: isommat jarrut edessä(256mm),paksumpi etuvakaaja(21mm),etujouset lyhyemmät ja jäykemmät,takana rumpujarrujen sylinterit isommat.Samoilla muutoksilla voi vaihtaa asconaan c20xe moottorin ja siinä on 150hp.C20xe moottorin ja f20 vaihteiston asentamisessa on sitten suurempi työ verrattuna 20se moottorin asentamiseen.