Thistle Thunder, Vectra A Turbo FWD 10.735s/231.15kmh
Re: Thistle Thunder, Vectra A Turbo FWD --544hv--
Pikku pakoputkimodi:
Vasemmalla uusi, oikealla vanha:
Paikallaan:
Nätti se ei ole mutta 7kg tippui paino. Lisäksi on helpompaa viivalla kuunnella omaa autoa kun vieressä on joku jenkki suorilla putkilla.
Vasemmalla uusi, oikealla vanha:
Paikallaan:
Nätti se ei ole mutta 7kg tippui paino. Lisäksi on helpompaa viivalla kuunnella omaa autoa kun vieressä on joku jenkki suorilla putkilla.
Vectra A 2.0 16V Turbo FWD -89 10.735s/231.15kmh/402m & 308kmh/1609m
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
-
- OCF Member 2023
- Viestit: 1495
- Liittynyt: 05 Maalis 2003, 02:00
- Paikkakunta: Luvia
Re: Thistle Thunder, Vectra A Turbo FWD --544hv--
vectraTBO kirjoitti:Pikku pakoputkimodi:
Paikallaan:
Opel Mokka 1.4T 4x4
Re: Thistle Thunder, Vectra A Turbo FWD --544hv--
^^Yllätykseksi pakoäänet pieneni auton sisällä tolla sivuputkella, ulos kuuluu kyllä sitten hiukan isompi meteli varsinkin kiihdyttäessä. Tasakaasulla ei äänet muuttunut ainakaan isommaksi.
Emännän auto meni vaihtoon keväällä ja siinä mukana meni mun kiihdytystakakumit. Hommasin tilalle uudet 15" vanteet yksityiseltä jotka kuitenkin sitten oli käytetyt, taas apinaa koijattiin. No kaveri siirsi mulle parikymppiä takas virheestään joten en jaksanut alkaa sen enempää vääntää kättä asiasta. Renkaat tilasin Rengas-Onlinesta, renkaat piti olla V nopeusluokalla joka on 240kmh ja mahdollisimman kapeat. 185/65-15 oli kapein koko mitä tohon nopeusluokkaan löyty. Vanhoissa kumeissa oli 210kmh nopeusluokka joten tuli nyt sitten samalla päivitettyä kumit niin että riittää vähän aikaa
Tänään kumikeisari väänsi kumit päälle ja venttiileiksi tuli tietty pultattavat kun ne vaaditaan.
Alla kuva vaikka kai kaikki tietää miltä 15" alut renkaineen näyttää
Emännän auto meni vaihtoon keväällä ja siinä mukana meni mun kiihdytystakakumit. Hommasin tilalle uudet 15" vanteet yksityiseltä jotka kuitenkin sitten oli käytetyt, taas apinaa koijattiin. No kaveri siirsi mulle parikymppiä takas virheestään joten en jaksanut alkaa sen enempää vääntää kättä asiasta. Renkaat tilasin Rengas-Onlinesta, renkaat piti olla V nopeusluokalla joka on 240kmh ja mahdollisimman kapeat. 185/65-15 oli kapein koko mitä tohon nopeusluokkaan löyty. Vanhoissa kumeissa oli 210kmh nopeusluokka joten tuli nyt sitten samalla päivitettyä kumit niin että riittää vähän aikaa
Tänään kumikeisari väänsi kumit päälle ja venttiileiksi tuli tietty pultattavat kun ne vaaditaan.
Alla kuva vaikka kai kaikki tietää miltä 15" alut renkaineen näyttää
Vectra A 2.0 16V Turbo FWD -89 10.735s/231.15kmh/402m & 308kmh/1609m
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Re: Thistle Thunder, Vectra A Turbo FWD --544hv--
En saanut itseltäni rauhaa tuon huohottimen savutuksen vuoksi joten nyppäsin koneen auki viime viikonloppuna:
Mutta eihän sieltä mitään näkyvää vikaa löytynyt
No romut takaisin nippuun kiireesti alkuviikosta ja lauantaiksi WCSC Porin kisaan testaamaan autoa onko siinä vikaa vai ei. Loppunopeuksien perusteella kaikki on kunnossa mutta pitoa ei lentokentällä ollut yhtään. 60 jalkaset huonoja, luokkaa 2,2s-2,3s. Auto suti koko kakkosen jos koitti terävää lähtöä, parhaan lähdön sai "mummolähdöllä" jolloin auto stumppasi viivalle mutta suti kuitenkin kakkosella taas.
Ekassa vedossa paukahti sama sulake joka meni Alastarossa viime kesänä ja kaikki mittarit meni pimeeksi. Vika löytyi varikolla kun lisämittarien takana ahtopainemittarin letkun klemmari pääsi osumaan mittareitten napoihin aiheuttaen oikosulun.
Tokassa vedossa tuli vaihdemissi kolmosella ja samalla katos ykkösvaihde. Varikolla vivuston säädöllä asia korjaantui.
Aika-ajot loppui siihen joten ajattelin osallistua kilpailuun jotta saisi lisää testivetoja.
Ekalla kierroksella pääsin jatkoon kun naapuri otti punavalon, toisella kierroksella taas itse otin punavalon ja tipuin pois pelistä.
Lauantain paras veto oli ensimmäinen lähtö jossa aika oli 12,054s/209kmh, 60 jalkaa oli 2,3s.
Summasummarun: Erittäin huono pito radalla, ajanottolaitteiden kellot näkyi TODELLA huonosti, lämmintä oli 30 astetta, niska ja kädet palanut
Video tokasta pudotusajosta:
https://www.youtube.com/watch?v=m3B0XcOlLYI
Mutta eihän sieltä mitään näkyvää vikaa löytynyt
No romut takaisin nippuun kiireesti alkuviikosta ja lauantaiksi WCSC Porin kisaan testaamaan autoa onko siinä vikaa vai ei. Loppunopeuksien perusteella kaikki on kunnossa mutta pitoa ei lentokentällä ollut yhtään. 60 jalkaset huonoja, luokkaa 2,2s-2,3s. Auto suti koko kakkosen jos koitti terävää lähtöä, parhaan lähdön sai "mummolähdöllä" jolloin auto stumppasi viivalle mutta suti kuitenkin kakkosella taas.
Ekassa vedossa paukahti sama sulake joka meni Alastarossa viime kesänä ja kaikki mittarit meni pimeeksi. Vika löytyi varikolla kun lisämittarien takana ahtopainemittarin letkun klemmari pääsi osumaan mittareitten napoihin aiheuttaen oikosulun.
Tokassa vedossa tuli vaihdemissi kolmosella ja samalla katos ykkösvaihde. Varikolla vivuston säädöllä asia korjaantui.
Aika-ajot loppui siihen joten ajattelin osallistua kilpailuun jotta saisi lisää testivetoja.
Ekalla kierroksella pääsin jatkoon kun naapuri otti punavalon, toisella kierroksella taas itse otin punavalon ja tipuin pois pelistä.
Lauantain paras veto oli ensimmäinen lähtö jossa aika oli 12,054s/209kmh, 60 jalkaa oli 2,3s.
Summasummarun: Erittäin huono pito radalla, ajanottolaitteiden kellot näkyi TODELLA huonosti, lämmintä oli 30 astetta, niska ja kädet palanut
Video tokasta pudotusajosta:
https://www.youtube.com/watch?v=m3B0XcOlLYI
Vectra A 2.0 16V Turbo FWD -89 10.735s/231.15kmh/402m & 308kmh/1609m
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Re: Thistle Thunder, Vectra A Turbo FWD --544hv--
Onkos tälle tapahtunnu mitään ? Toi ei vissiin ollu liimattu rata missä viimeksi kävit varttia ajamassa? Mitkä renkaat oli nyt vartilla alla?
Pitäs kans käydä ite varttia tänäkin kesänä kokeileen jos sais parannettua, nyt ku mailin tavotteetkin on saavutettu.
Pitäs kans käydä ite varttia tänäkin kesänä kokeileen jos sais parannettua, nyt ku mailin tavotteetkin on saavutettu.
Re: Thistle Thunder, Vectra A Turbo FWD --544hv--
Omissa huoltohommissa meni sen verran aikaa etten ehtinyt lauantaina puhelemaan mitään. Tänään kun aamulla kävin niin olitkin jo kamat pakannut. Menikö jotain rikki vai lähditkö kelin takia? Tuliko lajitteluissa millaisia aikoja? En tajunnut käydä katsomassa taululta.
-Opel Astra g 2.2 DTi -03 (150hp/340nm) -Opel ascona B 2.4 CIH -77
-Opel Rekord E 2.0 SEH -8x -Mercedes-Benz 190 2,3 8v -89 (endurance saloon 185hp/245nm)
-Honda Civic 1,8 16v turbo -88 (300hp/330nm) -BMW 528 -97
https://fi-fi.facebook.com/LemuRacingTeam
-Opel Rekord E 2.0 SEH -8x -Mercedes-Benz 190 2,3 8v -89 (endurance saloon 185hp/245nm)
-Honda Civic 1,8 16v turbo -88 (300hp/330nm) -BMW 528 -97
https://fi-fi.facebook.com/LemuRacingTeam
Re: Thistle Thunder, Vectra A Turbo FWD --544hv--
Eipä mittää ihmeellistä ole tapahtunut, ajelua lähinnä. Pakopaineita koitin tossa kadulla mittailla mutta kun auto lähtee 5vaihteella 120kmh vauhdista sutimaan homma ei tunnut kovin turvalliselta Kuitenkin 1,5bar saakka pysyi pakopaine alle ahdon, enempää ei pystyny yleisellä tiellä kokeilemaan.VulvaS40T4 kirjoitti:Onkos tälle tapahtunnu mitään ? Toi ei vissiin ollu liimattu rata missä viimeksi kävit varttia ajamassa? Mitkä renkaat oli nyt vartilla alla?
Pitäs kans käydä ite varttia tänäkin kesänä kokeileen jos sais parannettua, nyt ku mailin tavotteetkin on saavutettu.
Porissa oli 200m liimattu ja liukasta oli, on ollu aina ennenkin mitä oon ollu kattelemassa vaikka onkin liimattu pinta. Samat sliksit oli alla mitä Alastaron 2013 finaaleissa joissa tuli se 11,386s/217,96kmh aika.
Onnittelut vaan 300kmh kerhoon pääsystä, ei siellä vissiin vielä tunkua ole nelipyttyisten osalta
Jaa milläs pelillä olit paikalla?jezze rs kirjoitti:Omissa huoltohommissa meni sen verran aikaa etten ehtinyt lauantaina puhelemaan mitään. Tänään kun aamulla kävin niin olitkin jo kamat pakannut. Menikö jotain rikki vai lähditkö kelin takia? Tuliko lajitteluissa millaisia aikoja? En tajunnut käydä katsomassa taululta.
Tosiaan olin Alastaron Drag Race Weekissä, jo ohjaajakokouksessa radasta näki ettei mitään huippuaikoja ajeta. Radassa siis uusi pinta mutta kumia vielä kovin vähän.
Ekassa/viimeisessä lajitteluvedossa tuli aika 11,232s/224,17kmh, 60 jalkaa huono 2.010s. Kakkosen sai pumppailla mutta kolmosella löytyi jo pitoa kivasti ja loppunopeus olikin yllättävän hyvä. Kuitenkin vedon jälkeen paluutiellä huomasin että konepellin aukosta tuuppaa vaaleeta savua sen verran että tiesin ajojen olevan siinä. Puristuspainemittaus varikolla näytti nelospytylle 2bar alle normaalin muiden pyttyjen ollessa kunnossa.
Eli siirryttiin kaverin kanssa katsomon puolelle olutta nauttimaan ja seuraamaan kisoja
Pakattiin jo lauantai illalla ja lähdettiin sunnuntai aamuna.
Noh, moottori auki ja kas kas, kansi EI ole sulanut. Todella paljon helpotti tuo homma tätä touhua. Eli se Z20LET tiiviste on blokannut vesikierron pakopuolelta jolloin se alkaa hehkumaan pidemmässä vedossa jäähdytyksen puutteen vuoksi ja näin ollen sulaa. Siittä vaan poijjaat ja tytöt ZLETtiä tiivisteeksi jos siltä tuntuu, mun moottoriin sitä ei tule enää koskaan
Incar kamerasta näkyvästä pakopainemittarista näkyi myös ettei pakopaine noussut ahtojen yli eli sekään ei ole ollut ongelmana.
Vikaa löytyi nelosen männästä sen verran että ylimmäinen rengas on sulanut poikki ja toinen puoliksi. Tämä rikkoutuminen johtui siitä että tässä männässä oli jo viime kesän jäljiltä tuossa kohdassa sulanut kohta josta se on alkanut puhaltamaan renkaisiin. Muut männät oli ihan ehjiä eikä ollut pakopuoli sulanut tai painunut kasaan kuten Z20LET tiivisteen kanssa. Kyllähän toi keväällä ihmetyttänyt huohottimen savuaminen kieli jo suurehkosta ohivuodosta varmasti juurikin nelosen männässä. Olisin laittanut uudet männät talvella mutta Accralite oli lopettanut C20LET mäntien valmistuksen eikä missään ollut hyllyssä 87mm mäntäsarjaa.
Aloin jo jonku aikaa sitten tekemään uutta alakertaa tuon nykyisen tilalle, itelle on jäänyt Accraliten 86,5mm mäntäsarja jotka tulee "uuteen" lohkoon. Ainut vaan että koneistamo on 20.7 saakka lomalle joten homma ei oikeen etene
Mutta joo, aika pitkä sepustus tuli näköjään. Kuvia ja videoita tulee jonkun ajan päästä. Ollut vähän ongelmia tietotekniikan kanssa, onnistuin vahingossa poistamaan koneelta parin vuoden valokuvat ja kun koitin järjestelmän palautusta lakkasi puolet ohjelmista toimimasta. Kuulemma on mahdollista kaivaa kuvat jostain kovalevyltä ja sellainen henkilö on etsinnässä koska itse en osaa
Vectra A 2.0 16V Turbo FWD -89 10.735s/231.15kmh/402m & 308kmh/1609m
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Re: Thistle Thunder, Vectra A Turbo FWD --544hv--
Juu Suomen kolmanneksi nopein etuveto / nelipyttynen kampe tällä hetkellä virallisella maililla, kaverin V40 812hv 320km/h ja toisen kaverin V40 750hv 315km/h ainoastaan nopeemmat.vectraTBO kirjoitti: Onnittelut vaan 300kmh kerhoon pääsystä, ei siellä vissiin vielä tunkua ole nelipyttyisten osalta
Ekassa/viimeisessä lajitteluvedossa tuli aika 11,232s/224,17kmh, 60 jalkaa huono 2.010s. Ka
Tossa 0-310km/h veto maililta:
http://youtu.be/GPfp-RoFws0
On sulla kyllä rajusti kulkua ku tollasia loppuja vetelet!!! Paljoko sun kampe painaa kuskin kanssa nykyään? Mulla täydellä tankilla 1500kg ja 2.8bar on 700hv/700nm.
Muuta nyt se sunki autos viinalle ja tuut mailia sen jälkeen koklaan, ei tartte enää sit nakua pelätä.
Re: Thistle Thunder, Vectra A Turbo FWD --544hv--
Komjasti sysää Volvo Tosta videostakin näkee jo ettei siellä maililla tarvi repiä niitä pikkuvaihteita silmittömästi koska vauhti tulee isoilla pykälillä jos voimaa on. Muistan vaan kun eräässä topicissa tästäkin väiteltiin
Semmonen 1150kg on varmaan painoa kuskin kanssa viivalla, onhan tuossa sitten 350kg mun eduksi joka varmasti vaikuttaa.
Nyt kun toi kannen sulamisongelma on selvitetty vois miettiä sitä viinatouhua. Mutta katotaan nyt mihin tää loppukesä riittää
Semmonen 1150kg on varmaan painoa kuskin kanssa viivalla, onhan tuossa sitten 350kg mun eduksi joka varmasti vaikuttaa.
Nyt kun toi kannen sulamisongelma on selvitetty vois miettiä sitä viinatouhua. Mutta katotaan nyt mihin tää loppukesä riittää
Vectra A 2.0 16V Turbo FWD -89 10.735s/231.15kmh/402m & 308kmh/1609m
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Re: Thistle Thunder, Vectra A Turbo FWD --544hv--
Maililla tarvii voimaa 200km/h-> ja koneen kestävyyttä 35s urku auki.Vartilla pitoa ja keveyttä ja toki tehoakin.
Mul oli puolella kaasulla 140km/h asti ja 0-100km/h 10s.
Mul oli puolella kaasulla 140km/h asti ja 0-100km/h 10s.
Re: Thistle Thunder, Vectra A Turbo FWD --544hv--
^^Totta joka sana!
Tässä olis kuvia jos jotakuta kiinnostaa.
Kansi EHJÄNÄ Cometicin jäljiltä:
Lohkoaihio:
Tän hetken tilanne, öljyruiskureiät porattu, taso laskettu, runkopukit madallettu, öljynpaluureikä tehty ja sutattu maalilla:
Tossa video Alastaron varttivedosta:
https://www.youtube.com/watch?v=9obUfHj_pbg
Tässä olis kuvia jos jotakuta kiinnostaa.
Kansi EHJÄNÄ Cometicin jäljiltä:
Lohkoaihio:
Tän hetken tilanne, öljyruiskureiät porattu, taso laskettu, runkopukit madallettu, öljynpaluureikä tehty ja sutattu maalilla:
Tossa video Alastaron varttivedosta:
https://www.youtube.com/watch?v=9obUfHj_pbg
Vectra A 2.0 16V Turbo FWD -89 10.735s/231.15kmh/402m & 308kmh/1609m
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Re: Thistle Thunder, Vectra A Turbo FWD --544hv--
Mä olin suuntala racingin mekaanikkona. Sellainen hirmuisen kokoinen silverado, joka ajaa outlaw sarjaa. Jälkimmäinen päivä sitten satoikin, joten aika hiljaiseksi jäi. Lauantaina ajettiin yksi lähtö ja kun oli liian vähän painoja kytkimessä se savusi aikalailla. Purettiin laatikko pois ja säädettiin välys oikeaksi ja lisättiin painoja, mutta ei ehditty enää saamaan kasaan lauantain aikana. Sunnuntaina ei sitten voinut ajaa kelin takia muutenkaan.vectraTBO kirjoitti:Jaa milläs pelillä olit paikalla?jezze rs kirjoitti:Omissa huoltohommissa meni sen verran aikaa etten ehtinyt lauantaina puhelemaan mitään. Tänään kun aamulla kävin niin olitkin jo kamat pakannut. Menikö jotain rikki vai lähditkö kelin takia? Tuliko lajitteluissa millaisia aikoja? En tajunnut käydä katsomassa taululta.
-Opel Astra g 2.2 DTi -03 (150hp/340nm) -Opel ascona B 2.4 CIH -77
-Opel Rekord E 2.0 SEH -8x -Mercedes-Benz 190 2,3 8v -89 (endurance saloon 185hp/245nm)
-Honda Civic 1,8 16v turbo -88 (300hp/330nm) -BMW 528 -97
https://fi-fi.facebook.com/LemuRacingTeam
-Opel Rekord E 2.0 SEH -8x -Mercedes-Benz 190 2,3 8v -89 (endurance saloon 185hp/245nm)
-Honda Civic 1,8 16v turbo -88 (300hp/330nm) -BMW 528 -97
https://fi-fi.facebook.com/LemuRacingTeam
Re: Thistle Thunder, Vectra A Turbo FWD --544hv--
^^Juu tiedän sen Silveradon. Kaveri sponssas Suuntalan vanhaa autoa aikoinaan ostamalla paidan tiimiltä mutta sille autolle kävi sitten vähän huonosti. Lueskelinkin OD:lta ettei sunnuntaina ajettu lainkaan, huono homma niille joilla olis ollu vehkeet läjässä
Vectra A 2.0 16V Turbo FWD -89 10.735s/231.15kmh/402m & 308kmh/1609m
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Re: Thistle Thunder, Vectra A Turbo FWD --544hv--
Sunnuntai tosiaankin satoi ja ajot peruttu.
Harmi kun Veccu hajos jo ekal lajittelurundilla.Tiimi oli hieman apeana la päivän hienoista tiimipaidoista huolimatta.
Itse olin Veccun kanssa samassa ryhmässä ajavan mustan turbo-buickin avustaja/mekatsuna koko la päivän ja päivän vikalla meni ensi kertaa alta 10s.
Pori II haastamaan Veccua jos on kunnossa.
Harmi kun Veccu hajos jo ekal lajittelurundilla.Tiimi oli hieman apeana la päivän hienoista tiimipaidoista huolimatta.
Itse olin Veccun kanssa samassa ryhmässä ajavan mustan turbo-buickin avustaja/mekatsuna koko la päivän ja päivän vikalla meni ensi kertaa alta 10s.
Pori II haastamaan Veccua jos on kunnossa.
Re: Thistle Thunder, Vectra A Turbo FWD --544hv--
^^Joo kaveri väänsi komjat tiimipaidat mutta eikai me apeen näköisiä oltu? Oli kiva katella kisoja pitkästä aikaa katsomon puolelta
Tietty kivempaa olis ollu ajaa vielä muutama kierros.
Hmm, siis haastat mut Nissanilla Porissa WCSCII:ssa? Mutta ethän sä koita hyvää aikaa ajaa niinku viimeksi sanoit
Tuskimpa tuun tonne ajamaan vaikka laitteet olis nipussakin, toukokuussa näki jo mitä se pito siellä on eli surkeaa.
Tiesin jo etukäteen että pito on huono mutta tulin vaan koittamaan autoa kun oli pientä epävarmuutta sen kunnosta, olis kannattanu nekin vedot säästää Alastaroon
Tietty kivempaa olis ollu ajaa vielä muutama kierros.
Hmm, siis haastat mut Nissanilla Porissa WCSCII:ssa? Mutta ethän sä koita hyvää aikaa ajaa niinku viimeksi sanoit
Tuskimpa tuun tonne ajamaan vaikka laitteet olis nipussakin, toukokuussa näki jo mitä se pito siellä on eli surkeaa.
Tiesin jo etukäteen että pito on huono mutta tulin vaan koittamaan autoa kun oli pientä epävarmuutta sen kunnosta, olis kannattanu nekin vedot säästää Alastaroon
Vectra A 2.0 16V Turbo FWD -89 10.735s/231.15kmh/402m & 308kmh/1609m
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10
Calibra 4x4 Turbo -92
Astra G 2.0 16V Turbo Cabriolet -03
Astra H OPC -07 Vectra C OPC -07 Insignia A OPC -10