Insignia 2.0 CDti viritys?
Re: Insignia 2.0 CDti viritys?
Mites Motorbit?
Vai eikö vakuuttanut dynopäivänä?
Vai eikö vakuuttanut dynopäivänä?
"Haista hurri vittu" - Lurttinen
Re: Insignia 2.0 CDti viritys?
Onko porukalla käytössä softa- tai lastuvirityksiä 160hp automaatissa? Tai onko suositella jotain vaihtoehtoja?
Ascona C 16NE - Vectra A C20XE - Vectra B X20XEV - Astra G Z22SE - Vectra C GTS Y22DTR - Insignia A20DTH
Re: Insignia 2.0 CDti viritys?
Motorbit on se todennäköisin valinta, lähinnä vaihtoehtoja kartoitin.B-Na kirjoitti:Mites Motorbit?
Vai eikö vakuuttanut dynopäivänä?
Re: Insignia 2.0 CDti viritys?
Onko uusia kokemuksia softauksista?
Kevät ja kesärengaskelit on jo melkein käsillä...
Kevät ja kesärengaskelit on jo melkein käsillä...
Patteriauto + Astra 5D 1.2T -20
Ex: Grandland X Hybrid4 -20, Insignia CT biturbo - 15, Astra -10, Insignia -11, Corsa -07, Vectra -05, Vectra -01, Astra GSi 16V -93, Vectra -90, Kadett ~82..
Ex: Grandland X Hybrid4 -20, Insignia CT biturbo - 15, Astra -10, Insignia -11, Corsa -07, Vectra -05, Vectra -01, Astra GSi 16V -93, Vectra -90, Kadett ~82..
Re: Insignia 2.0 CDti viritys?
Onko kokemuksia tai tietoa 2.0 CDTI 160hp neliveto automaatin tehopäivityksestä? Kannattaako edes harkita diesel tehobokseja, jolloin moottorinohjaus ei tiedä moottorin tuottamaan oikeata tehoa ja vääntöä? Sotkeeko tämä nelivedon ja automaattivaihteiston ohjaukset?
Onko hyviä suosituksia softasta 4x4 automaattille? Kuinka paljon tehoa ja vääntöä uskaltaa lisätä että voimansiirto vielä kestää? Joutuuko vm. 2011 autosta aina fyysisesti irroittamaan ECU:n ohjelmointia varten?
Maksimitehoja ei ole tarkoitus hakea, vaan pientä teholisää jonka vaihteisto ja voimansiirto vielä luotettavasti kestää.
Onko hyviä suosituksia softasta 4x4 automaattille? Kuinka paljon tehoa ja vääntöä uskaltaa lisätä että voimansiirto vielä kestää? Joutuuko vm. 2011 autosta aina fyysisesti irroittamaan ECU:n ohjelmointia varten?
Maksimitehoja ei ole tarkoitus hakea, vaan pientä teholisää jonka vaihteisto ja voimansiirto vielä luotettavasti kestää.
Re: Insignia 2.0 CDti viritys?
Boksi sotkee ainakin osittain noita ohjauksia. Lisäksi lisää savutusta, joka ajaa DPF:n loppuun ennen aikojaan.trz kirjoitti:Onko kokemuksia tai tietoa 2.0 CDTI 160hp neliveto automaatin tehopäivityksestä? Kannattaako edes harkita diesel tehobokseja, jolloin moottorinohjaus ei tiedä moottorin tuottamaan oikeata tehoa ja vääntöä? Sotkeeko tämä nelivedon ja automaattivaihteiston ohjaukset?
Onko hyviä suosituksia softasta 4x4 automaattille? Kuinka paljon tehoa ja vääntöä uskaltaa lisätä että voimansiirto vielä kestää? Joutuuko vm. 2011 autosta aina fyysisesti irroittamaan ECU:n ohjelmointia varten?
Maksimitehoja ei ole tarkoitus hakea, vaan pientä teholisää jonka vaihteisto ja voimansiirto vielä luotettavasti kestää.
Ecu on avattava ohjelmointia varten ja auto kyllä kestää ns normaalin käytön, kunhan ei aleta hieromaan mitään "kaikki irti" ohjelmaa.
Re: Insignia 2.0 CDti viritys?
Onko kenelläkään foorumilaisella omia kokemuksia Insignia CDTI 4x4 automaatin ohjelmoinnista?Mtyy kirjoitti:Boksi sotkee ainakin osittain noita ohjauksia. Lisäksi lisää savutusta, joka ajaa DPF:n loppuun ennen aikojaan.trz kirjoitti:Onko kokemuksia tai tietoa 2.0 CDTI 160hp neliveto automaatin tehopäivityksestä? Kannattaako edes harkita diesel tehobokseja, jolloin moottorinohjaus ei tiedä moottorin tuottamaan oikeata tehoa ja vääntöä? Sotkeeko tämä nelivedon ja automaattivaihteiston ohjaukset?
Onko hyviä suosituksia softasta 4x4 automaattille? Kuinka paljon tehoa ja vääntöä uskaltaa lisätä että voimansiirto vielä kestää? Joutuuko vm. 2011 autosta aina fyysisesti irroittamaan ECU:n ohjelmointia varten?
Maksimitehoja ei ole tarkoitus hakea, vaan pientä teholisää jonka vaihteisto ja voimansiirto vielä luotettavasti kestää.
Ecu on avattava ohjelmointia varten ja auto kyllä kestää ns normaalin käytön, kunhan ei aleta hieromaan mitään "kaikki irti" ohjelmaa.
Re: Insignia 2.0 CDti viritys?
Astra GTC 2.0cdti vm.2012, ecussa tuoreimmat suojaukset, ei vielä keinoja softata. :/JukeN kirjoitti:Motorbit on se todennäköisin valinta, lähinnä vaihtoehtoja kartoitin.B-Na kirjoitti:Mites Motorbit?
Vai eikö vakuuttanut dynopäivänä?
Re: Insignia 2.0 CDti viritys?
Huomenna ois oman inkun remap.
Vakio 130hv ja automaatti, toivottavasti piristyy sen verran että tuntee persdynolla.
2009 vm 130 ja 160 erot tietääkseni softassa joten tuo pitäisi olla ihan mahdollista.
Vakio 130hv ja automaatti, toivottavasti piristyy sen verran että tuntee persdynolla.
2009 vm 130 ja 160 erot tietääkseni softassa joten tuo pitäisi olla ihan mahdollista.
Re: Insignia 2.0 CDti viritys?
Kuinka tämä meni, tuliko hyvä?ddude kirjoitti:Huomenna ois oman inkun remap.
Vakio 130hv ja automaatti, toivottavasti piristyy sen verran että tuntee persdynolla.
2009 vm 130 ja 160 erot tietääkseni softassa joten tuo pitäisi olla ihan mahdollista.
Insignia CDTi 118 Sports Tourer 2010 AT
Re: Insignia 2.0 CDti viritys?
Joo homma meni kuten pitikin.jala kirjoitti:Kuinka tämä meni, tuliko hyvä?ddude kirjoitti:Huomenna ois oman inkun remap.
Vakio 130hv ja automaatti, toivottavasti piristyy sen verran että tuntee persdynolla.
2009 vm 130 ja 160 erot tietääkseni softassa joten tuo pitäisi olla ihan mahdollista.
~184Hv ja 400nm.
Tuntee ihan persdynollakin.
Laatikko ehkä nyt "heikoin" lenkki kun ei ole sport asentoa tai vastaavaa. ..
Motorbitiä voi kyllä suositella.
Re: Insignia 2.0 CDti viritys?
Ihan näppärät lukemathan sieltä kaivettiin. Tuosta laatikosta, voisiko olla jopa toisin päin, eli kestää paremmin kun ei ole sport asentoa, yleensähän noissa tapahtuu vaihdot hätäisemmin ja aggressiivisemmin?
Insignia CDTi 118 Sports Tourer 2010 AT
Re: Insignia 2.0 CDti viritys?
Kyl tuollasen +50hp huomaa varmasti jo persdynossakin.ddude kirjoitti:Joo homma meni kuten pitikin.jala kirjoitti:Kuinka tämä meni, tuliko hyvä?ddude kirjoitti:Huomenna ois oman inkun remap.
Vakio 130hv ja automaatti, toivottavasti piristyy sen verran että tuntee persdynolla.
2009 vm 130 ja 160 erot tietääkseni softassa joten tuo pitäisi olla ihan mahdollista.
~184Hv ja 400nm.
Tuntee ihan persdynollakin.
Laatikko ehkä nyt "heikoin" lenkki kun ei ole sport asentoa tai vastaavaa. ..
Motorbitiä voi kyllä suositella.
Juhannusviikolle varattu aika Seinäjoelle, katotaan saadaanko ohjelmaa sisään.JukeN kirjoitti: Astra GTC 2.0cdti vm.2012, ecussa tuoreimmat suojaukset, ei vielä keinoja softata. :/
Re: Insignia 2.0 CDti viritys?
Kerroppas sitten miten kävi! Itellä -11 mallin astra 2.0.cdti 118kW ja kiinnostaisi jossakin vaiheessa tuo lastutus.JukeN kirjoitti:Kyl tuollasen +50hp huomaa varmasti jo persdynossakin.ddude kirjoitti:Joo homma meni kuten pitikin.jala kirjoitti:Kuinka tämä meni, tuliko hyvä?ddude kirjoitti:Huomenna ois oman inkun remap.
Vakio 130hv ja automaatti, toivottavasti piristyy sen verran että tuntee persdynolla.
2009 vm 130 ja 160 erot tietääkseni softassa joten tuo pitäisi olla ihan mahdollista.
~184Hv ja 400nm.
Tuntee ihan persdynollakin.
Laatikko ehkä nyt "heikoin" lenkki kun ei ole sport asentoa tai vastaavaa. ..
Motorbitiä voi kyllä suositella.
Juhannusviikolle varattu aika Seinäjoelle, katotaan saadaanko ohjelmaa sisään.JukeN kirjoitti: Astra GTC 2.0cdti vm.2012, ecussa tuoreimmat suojaukset, ei vielä keinoja softata. :/
Re: Insignia 2.0 CDti viritys?
Ei onnistunut, ei löydy kytkentäkaaviota tuosta ecusta. On siis EDC17, mutta layout on erilainen kuin aiemmissa. 118kw versioon pitäisi onnistua ja niitä on eri puolilla ohjelmoitu. Sen parisataa heppaa lähtee järkevästi.Hemppo kirjoitti:Kerroppas sitten miten kävi! Itellä -11 mallin astra 2.0.cdti 118kW ja kiinnostaisi jossakin vaiheessa tuo lastutus.JukeN kirjoitti:Juhannusviikolle varattu aika Seinäjoelle, katotaan saadaanko ohjelmaa sisään.JukeN kirjoitti: Astra GTC 2.0cdti vm.2012, ecussa tuoreimmat suojaukset, ei vielä keinoja softata. :/