Kadett E 1.6->2.5 V6

Keskustelua tekniikan vaihdoista
sdracing
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 160
Liittynyt: 17 Elo 2005, 11:34
Paikkakunta: Rovaniemi

Kadett E 1.6->2.5 V6

Viesti Kirjoittaja sdracing »

Tämmöinen swamppi on ollut mielessä ja kotikonnuilta löytyisi nyt kytkin vikainen E Kadetti sekä A Vectra automaatti jossa häikkää laatikon kans. Käyköhän nuo alustan osat vekkulista kadettiin kuinka suoraan vai joutuuko alkaa metsästämään GSi:n alustan osia? Laatikoksi olen kaavaillut f20, C20XE vauhtipyörän jatkeeksi. Kaikenlaiset vinkit, tiedot ja niksit on tervetulleita :)

Jotain tarinaa ko. toimenpiteistä haulla löytyikin mutta jokin yhteenveto voisi olla paikallaan.
-85 Corsa A 1.2ST
-93 Corsa B 1.5TD
sdracing
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 160
Liittynyt: 17 Elo 2005, 11:34
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Kadett E 1.6->2.5 V6

Viesti Kirjoittaja sdracing »

Kävin konttoreilla tiedustelemassa..toisessa olivat sitä mieltä että en saa käyttää vectran alustan osia vaan ne täytyy olla GSi kadetin osat. Toisessa taas sanoivat että saa olla mutta täytyy merkki korjaamolta hakea todistus että osat on vaihdettu..
-85 Corsa A 1.2ST
-93 Corsa B 1.5TD
Wasu
OCF Member 2019
Viestit: 2045
Liittynyt: 30 Marras 2004, 02:00
Paikkakunta: Laitila

Re: Kadett E 1.6->2.5 V6

Viesti Kirjoittaja Wasu »

Voi käyttää vectran osia,

-Etutolpista pitää vaihtaa yläpäät ne on erilaiset kadetissa.
-Oikeenpuoleinen koneenkorvake pitää askarrella
-Käytä hantinpuolen vetarina yksiosasta niin pääsee helpommalla

Siinä tärkeimmät mitä äkkiseltään muistuu mieleen, toki letkuja ym joutuu myös askartelemaan mut pikkuhommia :D
Vastaa Viestiin