Paikkakunta

OCF keskustelufoorumiin ja nettisivustoon liittyvä palaute, asiat, ideat, tiedotteet ym.
Rizla^^
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 4993
Liittynyt: 13 Loka 2010, 16:16
Paikkakunta: Kokkola

Paikkakunta

Viesti Kirjoittaja Rizla^^ »

muistaakseni tästä oli jossain jo puhetta?

Eikö tuota paikkakuntaa vois laittaa pakolliseks kentäks? monesti kun lueskelee esim projektijuttuja tai joku pyytää apuja johonkin asiaan etc. niin vois olla minusta ainakin ihan kiva olla tuo paikkakunta tiedossa ettei tarttis erikseen alkaa kyseleen tai että tarjoomaan esim apua vaikka matkaa olis toistasataa kilsaa?

Muutenki monesti miettii kun just projektijuttuja kattelee että missähän tuokin on tai tutun näkönen että missäspäin tuota oli nähny tms. mutta ainakaa ihte en vihti alkaa kyselee notta missä tämä ja tämä laite sijaitsee jne...

vai oonko vaan tyhmä?
nuhapumppu
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 2802
Liittynyt: 25 Huhti 2005, 19:19
Paikkakunta: asdfadfsdasfafdsd

Re: Paikkakunta

Viesti Kirjoittaja nuhapumppu »

Rizla^^ kirjoitti: vai oonko vaan tyhmä?
oot
Avatar
Juutas
OCF Member 2024
OCF Member 2024
Viestit: 5892
Liittynyt: 26 Kesä 2006, 19:24
Paikkakunta: Jämsä
Jäsennumero: 2221
Viesti:

Re: Paikkakunta

Viesti Kirjoittaja Juutas »

nuhapumppu kirjoitti:
Rizla^^ kirjoitti: vai oonko vaan tyhmä?
oot
No tämäpä oli rakentavaa...
Opel Astra J OPC-line stw -15
VW Golf GTI -06

"Acta Non Verba"
Avatar
Timonen
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viestit: 19314
Liittynyt: 19 Tammi 2003, 02:00
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Paikkakunta

Viesti Kirjoittaja Timonen »

Juutas kirjoitti:
nuhapumppu kirjoitti:
Rizla^^ kirjoitti: vai oonko vaan tyhmä?
oot
No tämäpä oli rakentavaa...
Mitä muuta voi olettaa kundilta, joka asuu tuollaisella paikkakunnalla? :lol:
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)

Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Avatar
Juho M-P
OCF Member 2024
OCF Member 2024
Viestit: 15788
Liittynyt: 24 Kesä 2003, 03:00
Paikkakunta: Kannus

Re: Paikkakunta

Viesti Kirjoittaja Juho M-P »

Rizla, ei foorumilla ole oikeutta vaatia paikkakuntaa näkyviin.
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Keme
OCF Member 2019
Viestit: 2841
Liittynyt: 16 Huhti 2002, 03:00
Paikkakunta: Rannikko

Re: Paikkakunta

Viesti Kirjoittaja Keme »

Rizla^^ kirjoitti:Muutenki monesti miettii kun just projektijuttuja kattelee että missähän tuokin on tai tutun näkönen että missäspäin tuota oli nähny tms. mutta ainakaa ihte en vihti alkaa kyselee notta missä tämä ja tämä laite sijaitsee jne...
Niin, jos laitettaisiin vielä tallin osoitteen tarkkuudella jotta ihmiset löytäisivät paremmin perille?
JEEEEEEEEEEEEE!
|vectraman|
OCF Member 2021
Viestit: 6021
Liittynyt: 24 Tammi 2007, 16:09
Paikkakunta: Liminka

Re: Paikkakunta

Viesti Kirjoittaja |vectraman| »

Tottakai, vielä linkki Google mapsiin niin näkee suoraan reitin perille. Tai sitten tuo taas menee turhaksi viilailuksi.. Paikkakunta on minusta melko anonyymi keino kertoa sijaintinsa. Mä asun Vaasassa, noniin koitapa löytää mut! Tarjoan pullakahvit kun löydät mun ovelle. Kunhan tulet klo 15 jälkeen et oon kotona.. Tai voit sä tulla vklp käymään, silloin mä oon Oulussa. Helppo nakki löytää 8)
Avatar
Johnny
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 4672
Liittynyt: 08 Touko 2003, 03:00
Paikkakunta: LPR

Re: Paikkakunta

Viesti Kirjoittaja Johnny »

|vectraman| kirjoitti:Tottakai, vielä linkki Google mapsiin niin näkee suoraan reitin perille. Tai sitten tuo taas menee turhaksi viilailuksi.. Paikkakunta on minusta melko anonyymi keino kertoa sijaintinsa. Mä asun Vaasassa, noniin koitapa löytää mut! Tarjoan pullakahvit kun löydät mun ovelle. Kunhan tulet klo 15 jälkeen et oon kotona.. Tai voit sä tulla vklp käymään, silloin mä oon Oulussa. Helppo nakki löytää 8)
Periaatteessa joo, 95% jengistä se varmaan onkin noin.
Mutta sitten sellasten kohdalla jolla on oikeasti jotain arvokkaampaa laitetta/autoa/tallia/systeemiä joka on helpompi tunnistaa ihan katukuvasta, jne,jne. No toki ainahan kaiken saa selville jos oikeasti haluaa kaivella mutta silti minusta pitäisi jättää se paikkakunta valinnaiseksi niille jotka eivät sitä halua jakaa.
Johnny, la gente esta muy loca.
|vectraman|
OCF Member 2021
Viestit: 6021
Liittynyt: 24 Tammi 2007, 16:09
Paikkakunta: Liminka

Re: Paikkakunta

Viesti Kirjoittaja |vectraman| »

Minun mielipide on vain, että ei ainakaan minun silmissä siinä näy ongelmaa, että se paikkakunta pakollinen on. Mut ei mua harmita sekään vaikkei se pakollinen ole. Joillakin foorumeilla se vaaditaan ja jokaisella foorumilla viimeistään tavaraa kaupatessa. Nämä erikoisten laitteiden omistajatkin joutuvat tietonsa kertomaan jokatapauksessa jos aikovat kauppaa käydä, tavara kun harvoin itsestään liikkuu mihinkään. Ja kuten totesit niin kyllä ne halukkaat sen osoitteen saa vaikkei sitä olisi missään ääneen mainittukaan.
Avatar
Timonen
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viestit: 19314
Liittynyt: 19 Tammi 2003, 02:00
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Paikkakunta

Viesti Kirjoittaja Timonen »

Johnny kirjoitti:
|vectraman| kirjoitti:Tottakai, vielä linkki Google mapsiin niin näkee suoraan reitin perille. Tai sitten tuo taas menee turhaksi viilailuksi.. Paikkakunta on minusta melko anonyymi keino kertoa sijaintinsa. Mä asun Vaasassa, noniin koitapa löytää mut! Tarjoan pullakahvit kun löydät mun ovelle. Kunhan tulet klo 15 jälkeen et oon kotona.. Tai voit sä tulla vklp käymään, silloin mä oon Oulussa. Helppo nakki löytää 8)
Periaatteessa joo, 95% jengistä se varmaan onkin noin.
Mutta sitten sellasten kohdalla jolla on oikeasti jotain arvokkaampaa laitetta/autoa/tallia/systeemiä joka on helpompi tunnistaa ihan katukuvasta, jne,jne. No toki ainahan kaiken saa selville jos oikeasti haluaa kaivella mutta silti minusta pitäisi jättää se paikkakunta valinnaiseksi niille jotka eivät sitä halua jakaa.
Tuokin on ymmärrettävää, ja silloin voisi paikkakunnan sijasta hyvin laittaa edes sen maakunnan? Vai onko Keski-Pohjanmaa, Kanta-Häme tai Pohjois-Karjala vielä liian tarkka ilmaus olinpaikasta? :D
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)

Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Avatar
Johnny
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 4672
Liittynyt: 08 Touko 2003, 03:00
Paikkakunta: LPR

Re: Paikkakunta

Viesti Kirjoittaja Johnny »

No esim. maakunta voisi olla ok.
Johnny, la gente esta muy loca.
Vastaa Viestiin