Taisin päivittää sen juuri tolla hetkellä kun laitoit viestinjuzze kirjoitti:Allekirjotus ois aika päivittää
e. Olin liian hidas, noh onneksi olkoon kuitenkin!
Kyllähän se "palkitsee", unohtuu nopeasti pitkät tallipäivät ja vastoinkäymiset. Tässä on muutaman vuoden ajan koitettu tota mailia tahkota ja varttivedot on jääny vähemmälle, olis varmaan aiempaa tullu jo parannusta jos en olis lähteny toho mailitouhuun. Ja kiitos kehuista!JukeN kirjoitti:Kyllä kulkee. Varmasti palkitsevaa monen vuoden rakentamisen jälkeen nipistää varttimailin ajasta 1,5s pois. Yksi foorumin ehdottomista suosikeistani.
Ajamaan vaan ja kehittämään autoa, on tässä itselläkin hetki menny että on päästy tähän pisteeseenbahis! kirjoitti:Onnittelut loistavasta ajasta!
Eihän tuota enää kehtaa ite lähtee edes koittamaan kun meneevät etuvetosilla Ooppeleilla nopeemmin
Ja kiitos vaan kaikille onnitteluista!
Tässä vielä kuva Team Thistle Thunderista:
Kaveri siellä grilliä virittelee
Tuli eilen syvennyttyä tohon sähkövikaan. Oli penkinlämppäreiden 20A sulake palanut jonka vuoksi mittaristo, lataus+öljyvalot ja lisämittarit meni pimeeksi. Uusi sulake paikoilleen ja taas pelit rokkaa. Sitä en kyllä tiedä mikä sen on polttanut
Joskus paloi yhdestä V6 A Vectrasta penkinlämppäreiden sulake kun koitin vauhdissa repiä irti penkinlämppärinliitintä koska lämmitin ei lähteny napista pois päältä. Liittimestä irtos johdot jotka otti tietty yhteen ja tuo sama sulake paloi ja sytytti latausvalon. Eli joku yhteys noilla penkinlämppäreillä on laturiinkin?
Ainoo vaan että poistin talvella penkinlämppäreiden johdot auton takaosan johtosarjasta, sulaketaulussa tietty on johdot vielä.
Latailin kisoissa väliajoilla akkua kun monet peräkkäiset starttaukset ja flektin huudatus tuntui syövän akkua. Mutta tuskin toi sulake nyt sen vuoksi palaa että liikaa jännitettä olis, vai?