ASCONA C 2.0i TURBO (380hp 486nm)
Re: ASCONA C 2.0i TURBO (380hp 486nm)
No niin asialukemiin loppu turha spekulointi ja lässytys
Re: ASCONA C 2.0i TURBO (380hp 486nm)
Kyllä nyt rupee oleen ajat kohillaan
Vectra C vm. 09 1,9cdti
Vectra C vm. 03 1,8
"Kun C kiinnostaa"
Vectra C vm. 03 1,8
"Kun C kiinnostaa"
Re: ASCONA C 2.0i TURBO (380hp 486nm)
Onnittelut uudesta hienosta ennätyksestäaksu8225 kirjoitti:ja uutta tulosta pukkaa
11.737s
60jalkaa 1.887s
loppunopeus: 193,09
Nyt on aika ja loppunopeuskin oikeassa suhteessa toisiinsa. 60-jalkaakin kohtuullinen, etuvetoiselle jopa aika hyväkin.
omega16T kirjoitti:ei sitten kannata heti ensimmäisenä etsiä tekniikasta vikaa jos Alastarossa loppunopeudet ei olekaan enää 200:n paikkeilla vaikka ajallisesti ennätys paranisi sinne korkean yhdentoista puolellekin.
Noo...olisiko nyt mun vuoro kysyä että ketkä niitä tyhjän itkijöitä olikaan kun kuitenkin:Ezki80 kirjoitti:Mä oon tt_:n kanssa ihan samaa mieltä. Ei muuta ku tsemppiä Alastaroontt__ kirjoitti:miksi kaikesta pitää aina itkeä?jos auto on nopea ja siinä vielä hyvä kuski nii onko hyvät ajat ja nopudet mahdottomia? miksi paperilla olevaa tekstiä ei voi uskoa?ainahan jostain pitää vika löytää jos vituttaa et jollain on nopea auto.itse seuraan tätä mielenkiinnolla ja nyt oli jo pakko kirjottaa tästä tyhjän itkemisestä....anteeksi häiriö.
madi kirjoitti:Oli muuten puhetta niistä pudasjärven loppunopeuksista mittalaitteissa ollut kuulemma vika
Todennäköisesti väärässä.
Re: ASCONA C 2.0i TURBO (380hp 486nm)
en minä itkekään vaan minulla vituttaa toi sinun päteminen ja itkeminen joka asiaan ja topicciin.onneksi löytyy aina sinunlaisia ihmisiä jotka tietää kaikesta kaiken ja on aina oikeassa.minulle on ihan sama onko niissä mittalaitteissa vikoja vai ei mutta kaverilla on tulokset paperilla ja ajat vain paranee koko ajan ja nekin on paperilla nii kyllähän ne uskottavampia on ku esson baari jutut asioista.mutta sinä et näköjään usko yhtään mitään ja aina löytyy vika jostain tai se on vain yksinkertaisesti mahdotonta.omega16T kirjoitti:Onnittelut uudesta hienosta ennätyksestäaksu8225 kirjoitti:ja uutta tulosta pukkaa
11.737s
60jalkaa 1.887s
loppunopeus: 193,09
Nyt on aika ja loppunopeuskin oikeassa suhteessa toisiinsa. 60-jalkaakin kohtuullinen, etuvetoiselle jopa aika hyväkin.
omega16T kirjoitti:ei sitten kannata heti ensimmäisenä etsiä tekniikasta vikaa jos Alastarossa loppunopeudet ei olekaan enää 200:n paikkeilla vaikka ajallisesti ennätys paranisi sinne korkean yhdentoista puolellekin.Noo...olisiko nyt mun vuoro kysyä että ketkä niitä tyhjän itkijöitä olikaanEzki80 kirjoitti:Mä oon tt_:n kanssa ihan samaa mieltä. Ei muuta ku tsemppiä Alastaroontt__ kirjoitti:miksi kaikesta pitää aina itkeä?jos auto on nopea ja siinä vielä hyvä kuski nii onko hyvät ajat ja nopudet mahdottomia? miksi paperilla olevaa tekstiä ei voi uskoa?ainahan jostain pitää vika löytää jos vituttaa et jollain on nopea auto.itse seuraan tätä mielenkiinnolla ja nyt oli jo pakko kirjottaa tästä tyhjän itkemisestä....anteeksi häiriö.
hangover tuning
Bmw e91 320d m-sport -07
Bmw e60 525i m-sport -05
Bmw e91 320d m-sport -07
Bmw e60 525i m-sport -05
Re: ASCONA C 2.0i TURBO (380hp 486nm)
Ja reippaasti alle 12saksu8225 kirjoitti:ja uutta tulosta pukkaa
11.737s
60jalkaa 1.887s
loppunopeus: 193,09
Muutama hevonen viellä pellin alle ja/tai alustan pohdintaa niin 200kmh rikkoontuu On se nopea vaan...
Omega B2 -01 Z22XE, Astra F -95 X16SZ, Astra F -97 X16SZR,
EX: Omega B1 -96 X20SE EX: Omega B1 -94 X20XEV
EX: Omega B1 -96 X20SE EX: Omega B1 -94 X20XEV
Re: ASCONA C 2.0i TURBO (380hp 486nm)
Ja niinkuin jo olen edellä jonkun kerran todennut, niin nykyinen teho, mikäli pitää paikkaansa, auto menee sen 200km/h loppunopeuksia. Enempää se ei tarvitse siihen tehoa tuolla kokonaispainolla. Tuloksiin vaikuttaa myös paljon pidon lisäksi vastatuuli. En tiedä oliko myötä, vai vastatuuli viikonloppuna Alastarolla.
Yksi mikä tuli mieleen pidosta. Pienempi halkaisijainen vannekoko renkaan läpimitan pysyessä samana voisi auttaa pehmeytensä ansiosta, verrattuna matalaan ja jäykempään kuminrunkoon. Kannattaisi ehkä harkita kokeilemista.
Ja jos sinua kiinnostaa saada lisää voimaa ja ajettavuutta tuosta mosasta, niin soittele tännepäin. Minulla saattaisi löytyä kiinnostusta koneesi kehittämiseen.
Yksi mikä tuli mieleen pidosta. Pienempi halkaisijainen vannekoko renkaan läpimitan pysyessä samana voisi auttaa pehmeytensä ansiosta, verrattuna matalaan ja jäykempään kuminrunkoon. Kannattaisi ehkä harkita kokeilemista.
Ja jos sinua kiinnostaa saada lisää voimaa ja ajettavuutta tuosta mosasta, niin soittele tännepäin. Minulla saattaisi löytyä kiinnostusta koneesi kehittämiseen.
Re: ASCONA C 2.0i TURBO (380hp 486nm)
kiitos kaikille tasapuolisesti palautteista.
lisenssiajo meni täydellisesti järjestäjien mukaan.aikakin kertoo jo jotain ku luokan indeksi oli 12.000s ja lisenssin täyskaasulähdön aika oli 12.026s eli 26 tuhannesosa sekuntia oisin lujempaa saanu ajaa.tuossa video vedosta.
soololähdössä indeksin alituksella ei ollut merkitystä joten revin täysillä ja tältä se sitte näytti:
tuon jälkeen alko murheet.vedon lopussa kaasun löysäyksessä virranjakajan muovinen tappi joka tulee nokka-akseliin meni poikki.kiitos ttspeedin terolle jonka kanssa päästiin kärryle missä vika oli ja laitettiin ruiskutus pelkästään kampiakselin asentotunnistimella.
sen jälkeen pääsin taistelemaan semifinaalipaikasta ja näin kävi:
aika tosiaan 12.039s huonolla lähdöllä.
pupu tuli pöksyyn ku menin niin lähellä indeksiä joten päätettiin pudottaa rajotinta 7200-->7000rpm ja niinhän siinä kävi että rajotin löi reilusti ennen maalia ja loppunopeus tippui 20km/h verrattuna muihin vetoihin ollessa 171.59km/h.1000ft aikojen perusteella olisin voittanu tuon vedon jos ei olis tullu laskettua rajotinta, mutta jossitteluun ei ole varaa.eka kisa ja 3.sija lämmittää samalla ku aika parantu viime vuoteen verrattuna 1sekunnin ja 60ft 0.2s, joten tyytyväinen pitää olla omaan työhön unohtamatta jykä-84:n antamaa panosta.
video vielä tippumisesta:
pienempää vannetta ei voi jarrujen takia laittaa ja uudet renkaat on jo ostettu...
laitahan yv:tä ni voidaan paremmalla ajalla vaikka keskustella asiasta.laita vaikka puh.nro mulle yv:nä.
muutama kuva:
telkkarista mtv3 kanavalta tulee ko kilpilu 2:ssa osassa.8.9 klo 11:25 ja 15.9 klo 11:55
tuolta löytyy sitte tuloksia:
http://www.fhra.fi/fi/drag+racing/tulok ... ults/2012/
itselle selvis vasta sunnuntai aamuna et lajittelu tehdään reaktioiden perusteella joten näin eteni omat reaktiot:
0.632s
0.535s
0.321s
0.267s
0.369s (myönnän et tässä jo vähän jalat tärisi lähdössä)
lisenssiajo meni täydellisesti järjestäjien mukaan.aikakin kertoo jo jotain ku luokan indeksi oli 12.000s ja lisenssin täyskaasulähdön aika oli 12.026s eli 26 tuhannesosa sekuntia oisin lujempaa saanu ajaa.tuossa video vedosta.
soololähdössä indeksin alituksella ei ollut merkitystä joten revin täysillä ja tältä se sitte näytti:
tuon jälkeen alko murheet.vedon lopussa kaasun löysäyksessä virranjakajan muovinen tappi joka tulee nokka-akseliin meni poikki.kiitos ttspeedin terolle jonka kanssa päästiin kärryle missä vika oli ja laitettiin ruiskutus pelkästään kampiakselin asentotunnistimella.
sen jälkeen pääsin taistelemaan semifinaalipaikasta ja näin kävi:
aika tosiaan 12.039s huonolla lähdöllä.
pupu tuli pöksyyn ku menin niin lähellä indeksiä joten päätettiin pudottaa rajotinta 7200-->7000rpm ja niinhän siinä kävi että rajotin löi reilusti ennen maalia ja loppunopeus tippui 20km/h verrattuna muihin vetoihin ollessa 171.59km/h.1000ft aikojen perusteella olisin voittanu tuon vedon jos ei olis tullu laskettua rajotinta, mutta jossitteluun ei ole varaa.eka kisa ja 3.sija lämmittää samalla ku aika parantu viime vuoteen verrattuna 1sekunnin ja 60ft 0.2s, joten tyytyväinen pitää olla omaan työhön unohtamatta jykä-84:n antamaa panosta.
video vielä tippumisesta:
tuulen suunnasta minulla ei oo hajuakaa saati sitte mistää mitä siellä tapahtu viikonlopun aikana, koska keskityin omaan suoritukseen...kosunen kirjoitti:Ja niinkuin jo olen edellä jonkun kerran todennut, niin nykyinen teho, mikäli pitää paikkaansa, auto menee sen 200km/h loppunopeuksia. Enempää se ei tarvitse siihen tehoa tuolla kokonaispainolla. Tuloksiin vaikuttaa myös paljon pidon lisäksi vastatuuli. En tiedä oliko myötä, vai vastatuuli viikonloppuna Alastarolla.
Yksi mikä tuli mieleen pidosta. Pienempi halkaisijainen vannekoko renkaan läpimitan pysyessä samana voisi auttaa pehmeytensä ansiosta, verrattuna matalaan ja jäykempään kuminrunkoon. Kannattaisi ehkä harkita kokeilemista.
Ja jos sinua kiinnostaa saada lisää voimaa ja ajettavuutta tuosta mosasta, niin soittele tännepäin. Minulla saattaisi löytyä kiinnostusta koneesi kehittämiseen.
pienempää vannetta ei voi jarrujen takia laittaa ja uudet renkaat on jo ostettu...
laitahan yv:tä ni voidaan paremmalla ajalla vaikka keskustella asiasta.laita vaikka puh.nro mulle yv:nä.
muutama kuva:
telkkarista mtv3 kanavalta tulee ko kilpilu 2:ssa osassa.8.9 klo 11:25 ja 15.9 klo 11:55
tuolta löytyy sitte tuloksia:
http://www.fhra.fi/fi/drag+racing/tulok ... ults/2012/
itselle selvis vasta sunnuntai aamuna et lajittelu tehdään reaktioiden perusteella joten näin eteni omat reaktiot:
0.632s
0.535s
0.321s
0.267s
0.369s (myönnän et tässä jo vähän jalat tärisi lähdössä)
SPRINTTIKUNKKU 2012
ascona c 2.0tic -85 380hp/486nm 11.737s/193.09km/h 60ft 1.877s 1300m/248.16km/h 1609m/280.01km/h http://www.ocf.fi/forum/viewtopic.php?f=23&t=173748
opel insignia 2.0cdti sports tourer
ascona c 2.0tic -85 380hp/486nm 11.737s/193.09km/h 60ft 1.877s 1300m/248.16km/h 1609m/280.01km/h http://www.ocf.fi/forum/viewtopic.php?f=23&t=173748
opel insignia 2.0cdti sports tourer
Re: ASCONA C 2.0i TURBO (380hp 486nm)
Mikäs idea tuossa oli? Eikös tuossa vaiheessa fiksumpaa olis ollut laittaa indeksiksi joku 11,700 tjsp. ja ajaa kaasu pohjassa koko matka? Jos olisit sattunutkin ajamaan jonkun 11,6xx ajan, niin tuskimpa se niin olis harmittanut kun ennätys olis kuitenkin parantunut. Vai oliks tossa joku sääntöjen sanelema juttu(kaarettomuus, luokkarajat yms.) jonka takia et voinut laittaa indeksiä alle 12 sekunnin?aksu8225 kirjoitti: pupu tuli pöksyyn ku menin niin lähellä indeksiä joten päätettiin pudottaa rajotinta 7200-->7000rpm ja niinhän siinä kävi että rajotin löi reilusti ennen maalia
Onnittelut vielä hyvästä sijoituksestakin ja vielä ekassa kisassa. Komee suoritus.
Todennäköisesti väärässä.
Re: ASCONA C 2.0i TURBO (380hp 486nm)
omega16T kirjoitti:Mikäs idea tuossa oli? Eikös tuossa vaiheessa fiksumpaa olis ollut laittaa indeksiksi joku 11,700 tjsp. ja ajaa kaasu pohjassa koko matka? Jos olisit sattunutkin ajamaan jonkun 11,6xx ajan, niin tuskimpa se niin olis harmittanut kun ennätys olis kuitenkin parantunut. Vai oliks tossa joku sääntöjen sanelema juttu(kaarettomuus, luokkarajat yms.) jonka takia et voinut laittaa indeksiä alle 12 sekunnin?aksu8225 kirjoitti:pupu tuli pöksyyn ku menin niin lähellä indeksiä joten päätettiin pudottaa rajotinta 7200-->7000rpm ja niinhän siinä kävi että rajotin löi reilusti ennen maalia
Onnittelut vielä hyvästä sijoituksestakin ja vielä ekassa kisassa. Komee suoritus.
luokka indeksi tosiaan tuo 12.000s. olin set:ssä. kuulin ainaki et pet:ssä ois just samat säännöt ja siinä sais ajaa kovempaa.tietty 11.499s vaaditaan jo kaaret yms.aksu8225 kirjoitti:lisenssiajo meni täydellisesti järjestäjien mukaan.aikakin kertoo jo jotain ku luokan indeksi oli 12.000s ja lisenssin täyskaasulähdön aika oli 12.026s eli 26 tuhannesosa sekuntia oisin lujempaa saanu ajaa.tuossa video vedosta.
SPRINTTIKUNKKU 2012
ascona c 2.0tic -85 380hp/486nm 11.737s/193.09km/h 60ft 1.877s 1300m/248.16km/h 1609m/280.01km/h http://www.ocf.fi/forum/viewtopic.php?f=23&t=173748
opel insignia 2.0cdti sports tourer
ascona c 2.0tic -85 380hp/486nm 11.737s/193.09km/h 60ft 1.877s 1300m/248.16km/h 1609m/280.01km/h http://www.ocf.fi/forum/viewtopic.php?f=23&t=173748
opel insignia 2.0cdti sports tourer
Re: ASCONA C 2.0i TURBO (380hp 486nm)
Wohoo!
Hienosti vedetty ja onnittelut. Kyllähän se on nähty jo ennenkin, että tämä opeli kulkee.
Hienosti vedetty ja onnittelut. Kyllähän se on nähty jo ennenkin, että tämä opeli kulkee.
Calibra V6, Speedster 2.0 Turbo , MB ML 400 D, Aprilia RSV4
Exät: Kadett E 1.3 S, Vectra A 2.0 GLS, Astra Coupe Bertone 1.8, Calibra 2.0i, Calibra 2.5 V6, Vectra C 2.0 T GTS, Omega MV6 Farkku
-Blitzkrieg mit dem Fleischgewehr-
Exät: Kadett E 1.3 S, Vectra A 2.0 GLS, Astra Coupe Bertone 1.8, Calibra 2.0i, Calibra 2.5 V6, Vectra C 2.0 T GTS, Omega MV6 Farkku
-Blitzkrieg mit dem Fleischgewehr-
Re: ASCONA C 2.0i TURBO (380hp 486nm)
Joo, oli vähän sekavaa millä säännöillä on ajettu kun nuo ryhmät oli yhdistetty. Miltäs kisatouhu vaikutti noin yleisesti, joko ens kaudella ajat koko sarjan läpi?aksu8225 kirjoitti:luokka indeksi tosiaan tuo 12.000s. olin set:ssä. kuulin ainaki et pet:ssä ois just samat säännöt ja siinä sais ajaa kovempaa.tietty 11.499s vaaditaan jo kaaret yms.
Todennäköisesti väärässä.
Re: ASCONA C 2.0i TURBO (380hp 486nm)
Tervetuloa vaan ajamaan koko kausi läpi.Se on hyvin opettavaista ja haasteellista koettaa ajaa tuo 5n osakilpailun sarja läpi,mutta samalla saa erittäin hyvät perusteet drag racingiin ja pääsee ajamaan kunnolla liimattuu rataan.
Onnittelut D1-lisenssistä ja hyvin ajetusta kisasta.
Ajan itse tuota monenväristä Datsunia,joka oli sulla vastassa toisella rundilla.
Tuossa tuli omalla kohtaa taas hyvä esimerkki tuulen vaikutus tehottoman auton kulkuun.
Sunnuntaipäivällä alkanut myötätuuli teki sen tempun,että auto kulki normaalia kovemmin ja tämän kyllä myös huomasin ja jarrutin maaliviivalla,niin silti meni liian lujaa eli 0.025s alle indeksi.
Jos on nopean auton kuskista erikoista katsoa viivalla kun hitaampi auto lähtee matkaan ja kelaa vauhtia,niin on se myös sama toisin päin.
Omat loppunopeudet on hieman päälle 134-135kmh,niin sitä on myös katsottava tarkaan peilejä kun takana tulevalla on 50-100kmh enempi vauhtia viivalla.
T. xaa alias 120ZZZ alias PET1320
Onnittelut D1-lisenssistä ja hyvin ajetusta kisasta.
Ajan itse tuota monenväristä Datsunia,joka oli sulla vastassa toisella rundilla.
Tuossa tuli omalla kohtaa taas hyvä esimerkki tuulen vaikutus tehottoman auton kulkuun.
Sunnuntaipäivällä alkanut myötätuuli teki sen tempun,että auto kulki normaalia kovemmin ja tämän kyllä myös huomasin ja jarrutin maaliviivalla,niin silti meni liian lujaa eli 0.025s alle indeksi.
Jos on nopean auton kuskista erikoista katsoa viivalla kun hitaampi auto lähtee matkaan ja kelaa vauhtia,niin on se myös sama toisin päin.
Omat loppunopeudet on hieman päälle 134-135kmh,niin sitä on myös katsottava tarkaan peilejä kun takana tulevalla on 50-100kmh enempi vauhtia viivalla.
T. xaa alias 120ZZZ alias PET1320
Re: ASCONA C 2.0i TURBO (380hp 486nm)
Hienolta näytti Ascona livenä.
Calibra V6, Speedster 2.0 Turbo , MB ML 400 D, Aprilia RSV4
Exät: Kadett E 1.3 S, Vectra A 2.0 GLS, Astra Coupe Bertone 1.8, Calibra 2.0i, Calibra 2.5 V6, Vectra C 2.0 T GTS, Omega MV6 Farkku
-Blitzkrieg mit dem Fleischgewehr-
Exät: Kadett E 1.3 S, Vectra A 2.0 GLS, Astra Coupe Bertone 1.8, Calibra 2.0i, Calibra 2.5 V6, Vectra C 2.0 T GTS, Omega MV6 Farkku
-Blitzkrieg mit dem Fleischgewehr-
Re: ASCONA C 2.0i TURBO (380hp 486nm)
Aina vaan asiallinen =) Rupiaa vaan autokuume nouseen
Vois viikoloppuna pysähtyä ko ajellaa siitä raahen ohi niin jauhaan kakkaa jos neiti suostuu
Vois viikoloppuna pysähtyä ko ajellaa siitä raahen ohi niin jauhaan kakkaa jos neiti suostuu
-
- OCF Member 2024
- Viestit: 332
- Liittynyt: 02 Maalis 2005, 02:00
- Paikkakunta: Ruukki
Re: ASCONA C 2.0i TURBO (380hp 486nm)
1300m 248km/h 1609m 280km/h heh heh
Käyttis vectra gts 1.9 cdti 150hp
Manta b -77 x20xev + hx40 holset
EX: Astra g x16xel sport
Omega b mv6
Ascona c turbo c20ne 352hp 452nm
Opel omega 2.2dti
Manta b -77 x20xev + hx40 holset
EX: Astra g x16xel sport
Omega b mv6
Ascona c turbo c20ne 352hp 452nm
Opel omega 2.2dti