Onnistuuko alipaineen hankinta läppärunkojen imusarjasta? Tiedän että vanhassa cih-koneen misabin tekeleessä taitaa olla yhdessä kurkussa alipaineletkulle lähtöliitin (sisäkierre). Haittaako tämä liitäntä kyseisen sylinterin seosta? Saako tarpeeksi vakuumia?
Nyt ois kysymys c20xe:stä ja melko varpisti direct to head -läppärunkopaketista;
http://qedmotorsport.co.uk/qed-shop/vau ... ious-types
Myös kokemukset ko. sarjasta ovat erittäin tervetulleita. Ja spekulaatiot toimivuudesta tapered throttle bodies - sarjoihin nähden, yleinen laatu jne... Mutta tuo vakuumi on tärkeä huolenaihe
läppärungot + jarrutehostin
Re: läppärungot + jarrutehostin
Ei häiritse kun otat sen alipaineen tosiaan vain yhdeltä sylinteriltä. Toinen vaihtoehto on tehdä plenum josta sitten lähtö tehostimelle. Jos tuntuu ettei alipainetta riitä tarpeeksi esim. kaupunkikäytössä niin voit tehdä myös lisäsäiliön sinne takaiskuventtiilin ja tehostimen väliin.reiskaar kirjoitti:Tiedän että vanhassa cih-koneen misabin tekeleessä taitaa olla yhdessä kurkussa alipaineletkulle lähtöliitin (sisäkierre). Haittaako tämä liitäntä kyseisen sylinterin seosta?
Todennäköisesti väärässä.
Re: läppärungot + jarrutehostin
onko kellään kokemuksia näistä QED motorsportin satseista, että onko kelvollista laatua?