Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
m.k kirjoitti:Menee jo vähän ohi aheesta, mutta eikö '90 Kadettissa LS mallissa ole C18NZ kone eli ykspisteruisku, ja GT:ssä C18SE (vai oliko pelkästään C20NE '90 mallissa). Ainakaan ite en ole törmännyt tehtaalta tulleeseen SE-koneiseen Kadettiin LS-varusteilla, itellä oli '89 GT samaisella koneella...
täs on kyseinen pannu eikä ole vaihdettu :Dtaitaapi olla tuontikampe.koppakin on aivan loistokunnossa..sisustassa ois hieman parsimista
nonnnnih nyt ois kade käytetty konttorilla ja pomppas vain ja ainoastaan alapallosta ku väljä ja kässäristä ku ei pitäny oikeastaan ollenkaan.eli ihan pienellä vaivalla tulee vuosi taas ajoaikaa mut oli mulla asiaakin kattokaapas alla olevasta nuo päästöarvot..käy aika laihalla ja pitäs saada lisää pannulle soppaa ettei polta mäntiä tai venttiileitä,eli miten se tapahtuu?
kainuu86 kirjoitti:nonnnnih nyt ois kade käytetty konttorilla ja pomppas vain ja ainoastaan alapallosta ku väljä ja kässäristä ku ei pitäny oikeastaan ollenkaan.eli ihan pienellä vaivalla tulee vuosi taas ajoaikaa mut oli mulla asiaakin kattokaapas alla olevasta nuo päästöarvot..käy aika laihalla ja pitäs saada lisää pannulle soppaa ettei polta mäntiä tai venttiileitä,eli miten se tapahtuu?
CO%1
CO2 13,9
HC ppm 43
O2 1,4
oli mul viel yks juttu..tää kade tuntuu aika tuhnulta...vaikka pitäs kyl liikkua ihan ripeesti kuite tolla pannulla,tai no mite sen nyt ottaa mutta kuite.ihan ku ajelis jollaki 1.3kadetilla
Siitä ilmanmäärämittarista pyörittelet seosruuvia. Onkohan sulla siinä f16wr vai cr loota? Jos on tuolla pitkävälitteisellä niin ei se sitten niin pirteältä tunnu.
Kingis_ kirjoitti:Siitä ilmanmäärämittarista pyörittelet seosruuvia. Onkohan sulla siinä f16wr vai cr loota? Jos on tuolla pitkävälitteisellä niin ei se sitten niin pirteältä tunnu.
kumpaan suuntaan pyörittelen??ja kuules en tiiä millä lootalla...pitkät on ainaki välitykset
http://dinoracing.no-ip.info/Volvo_340/ ... onic22.jpg Tuon ohjeen luulisin pätevän myös tuon l3-jetronicin säätelyyn. Cr lootalla tuppaa 100km/h vauhdissa olemaan kierrokset +3000rpm. Laatikon päädyssä lukee kumpi se on.
Kingis_ kirjoitti:http://dinoracing.no-ip.info/Volvo_340/ ... onic22.jpg Tuon ohjeen luulisin pätevän myös tuon l3-jetronicin säätelyyn. Cr lootalla tuppaa 100km/h vauhdissa olemaan kierrokset +3000rpm. Laatikon päädyssä lukee kumpi se on.
ok,paljonkohan mä uskallan ruuvailla tota seosruuvia??ku aika laihalla käy,ainaki kaverin mielestä...
Millä kaverisi tuon laihalla käymisen on todennut?
Jos täyskaasullakin tuntuu nuhaiselta, niin seosruuvin pyörittely ei juuri tuon taivaallista siihen vaikuta.
Vaikuttaa lähinnä tyhjäkäynnillä ja osakaasualueella.
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri