Onko tullu möläytettyä mitään tyhmää lähiaikoina?

Tänne kaikki vitsit, hauskat jutut, netistä löydetyt hauskat linkit, autoihin liittymättömät gallupit ja muu vastaava.
Avatar
2slow4motion
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1389
Liittynyt: 12 Helmi 2003, 02:00
Paikkakunta: Pori
Viesti:

Re: Onko tullu möläytettyä mitään tyhmää lähiaikoina?

Viesti Kirjoittaja 2slow4motion »

Omaan muijaan törmäsin kanssa ekaa kertaa baarissa. Ainoa kuulema mitä mun puheesta sai selvää oli ko tyrkytin kännykkää ja sopersin laita numeros soitan huomenna ei osaa puhuu tänää. (Ja niin naamat ko viinasta voi olla) Tytteli laitto numeron ja seuraavana päivänä treffit... Ikuna ei oo hävettäny niin paljoo edelleen kuljetaan yhdessä =D.
Opel Calibra 4x4 turbo vm. 95
Opel vectra GT vm.90
2Slow4Motion
Avatar
Timotee
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1233
Liittynyt: 18 Heinä 2002, 03:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Onko tullu möläytettyä mitään tyhmää lähiaikoina?

Viesti Kirjoittaja Timotee »

Vaikea ehkä selittää mut tilailen työssäni mm. kuorma-autoja viemään rakennustarvikkeita työmaille. Eilen tuli puhetta että kun menemme työporukalla Bon Jovin keikalle, niin yksi kuskeista lähtee myös jolloin meillä sanan varsinaisessa merkityksessä on "kuski mukana". Kerroin myös jutun kun inttiaikana esimies sanoi että nykyään sikoja saa kuljettaa kuorma-auton lavalla ainoastaan maastopuvussa ja selkä menosuuntaan.

Joku sitten samalla hetkellä kysyi yhdeltä suhteellisen tukevalta tädiltä että mitä se penkoo kaapista niin tokaisin että varmaan sitä maastopukua.. ööööö..... :oops:
Avatar
Timonen
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viestit: 19322
Liittynyt: 19 Tammi 2003, 02:00
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Onko tullu möläytettyä mitään tyhmää lähiaikoina?

Viesti Kirjoittaja Timonen »

:lollis: :lollis: :lollis: :lollis: Ei jumalauta.... :lol: :lol: :lol:

Suuttuko se täti sulle? :lollis: :lollis:
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)

Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Rpnt
'Agila'
Viestit: 4
Liittynyt: 09 Syys 2009, 15:46

Re: Onko tullu möläytettyä mitään tyhmää lähiaikoina?

Viesti Kirjoittaja Rpnt »

Itellähän toissa viikonloppu meni möläytyksineen ihan nappiin:

Olin ollut baarissa ja heräsin sunnuntaina 13 jälkeen päivällä ja eikä ole minkäänlaisia muistikuvia koko illasta. Noh aloin soittamaan tyttöystävälle että tulis minun luokse, vastauksena on että en todellakaan tule ja että sinä olet kunnon sika!! Olin kuulemma soittanut sille 3:n aikoihin yöllä paarista, ja kertonut kuinka naiset on aivan rakastuneita meikään ja niin märkinä etteivät penkillä meinaa pysyä. Noh siitähän tuli viikon mykkäkuuri ja itelle aivan vitunmoinen morkkis. :no:

Kaveri pisti aika pahan aikoinaan kaupassa. Edellä meni nuori nainen kassalle joka laitteli hihnalle tuotteita aina sen määrän että niistä voisi päätellä että ruuat menee yhdelle henkilölle . Noh Kaverihan kysyy fiksuna että sinä taidat olla sinkku? tyttö vastaa juu olen ruoistako sinä niin päättelet? Kaveri vastaa "no eikö sinä oot niin vitun ruma" :D
Superi
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1146
Liittynyt: 10 Kesä 2003, 03:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Onko tullu möläytettyä mitään tyhmää lähiaikoina?

Viesti Kirjoittaja Superi »

Olin kassajonossa joku aika sitten ja edellä olevalla asiakkaalla laskun loppusumma oli xx,20 €. Kundi latoi ensin setelit tiskiin ja sanoi sille kassatytölle että "mulla on kakskytsenttinen tossa jos kelpaa". Kassatyttö meni aivan punaiseksi, tiedä sitten mitä oli ajatellut...
Avatar
Calsunen
OCF Member 2018
OCF Member 2018
Viestit: 1831
Liittynyt: 19 Helmi 2008, 18:46
Paikkakunta: KUOPIO

Re: Onko tullu möläytettyä mitään tyhmää lähiaikoina?

Viesti Kirjoittaja Calsunen »

^ :lollis:

Ukki kerran vähän samallailla, mutta sillä on kolikkokukkaro erikseen ja setelit ja kortit yhdessä kukkarossa.. Siinäkin summa tais olla jtn xx,20 tai 30, niin ukki kaivo setelit lompakosta ja sitte sano että "ootappas ku minä kaivan sinulle sen xx senttiä täältä" ja alko kaivamaan sitä kukkaroo taskustaan.. Kyllä meni neiti punaseks ja alko kiemurtelemaan siinä tuolillaan, tiiä sitte mitä kassaneiti aatteli että sieltä taskusta kaivetaan. :P ..

Tätä ollaan muisteltu monesti, ja ukkikin tajus sen tilanteen kun jälkeenpäin sille sitä valaistiin että mitä me lastenlapset siinä hirnuttiin vieressä.. :peukku:
Kuva
Avatar
Timotee
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1233
Liittynyt: 18 Heinä 2002, 03:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Onko tullu möläytettyä mitään tyhmää lähiaikoina?

Viesti Kirjoittaja Timotee »

Timonen kirjoitti::lollis: :lollis: :lollis: :lollis: Ei jumalauta.... :lol: :lol: :lol:

Suuttuko se täti sulle? :lollis: :lollis:
Ei se tajunnut...
Jari79
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 3179
Liittynyt: 07 Loka 2002, 03:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Onko tullu möläytettyä mitään tyhmää lähiaikoina?

Viesti Kirjoittaja Jari79 »

Timotee kirjoitti:Vaikea ehkä selittää mut tilailen työssäni mm. kuorma-autoja viemään rakennustarvikkeita työmaille. Eilen tuli puhetta että kun menemme työporukalla Bon Jovin keikalle, niin yksi kuskeista lähtee myös jolloin meillä sanan varsinaisessa merkityksessä on "kuski mukana". Kerroin myös jutun kun inttiaikana esimies sanoi että nykyään sikoja saa kuljettaa kuorma-auton lavalla ainoastaan maastopuvussa ja selkä menosuuntaan.

Joku sitten samalla hetkellä kysyi yhdeltä suhteellisen tukevalta tädiltä että mitä se penkoo kaapista niin tokaisin että varmaan sitä maastopukua.. ööööö..... :oops:
offtopic, voisin olla varma et missä oot töissä.. :)
Dear Iceland, we said "send cash" not "ash."
Vastaa Viestiin