Huippunopeus topic

OCF keskustelufoorumiin ja nettisivustoon liittyvä palaute, asiat, ideat, tiedotteet ym.
Avatar
Juutas
OCF Member 2024
OCF Member 2024
Viestit: 5892
Liittynyt: 26 Kesä 2006, 19:24
Paikkakunta: Jämsä
Jäsennumero: 2221
Viesti:

Huippunopeus topic

Viesti Kirjoittaja Juutas »

Eli pitäisikö tuo minun aloittama topic poistaa kun yllyttää tavallaan rikokseen ja valehteluun?
Olisi varmaan parempi jos tekisi topicin sit huippunopeuspäivien jälkeen aiheen jossa kerrottaisiin vain suljetulla alueella tapahtuneisiin tuloksiin jos niistä haluaa kertoa? On alkanut omatunto kolkuttaa ja pelkään että joku menettää henkensä kun yleisessä liikenteessä kaahaillaan. Ei ole oikein OCF:n tyylistä yllyttää kaahamiseen. Lähinnä jonkun BMW foorumin juttuja...

Tässä linkki ko. aiheeseen jonka voisi lukottaa/poistaa mun mielestä.
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... 5&t=105240
Opel Astra J OPC-line stw -15
VW Golf GTI -06

"Acta Non Verba"
Avatar
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viestit: 15937
Liittynyt: 30 Tammi 2002, 02:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Huippunopeus topic

Viesti Kirjoittaja ata »

Kyllähän autojen huippunopeuksista voi keskustella, mutta pitäisi vähän itse ajatella sitä, miten siitä keskustelee. Ei siis mitään juttuja siitä kuinka on päästelty kolmattasataa jossain yleisellä tiellä Suomessa. Mutta moni on käynyt autollaan esimerkiksi Saksassa tai vaikka simuloinut auton huippunopeutta jollain tietokoneohjelmalla. Ei aihe, mutta se aiheen käsittely. Noilla lentokentillä ajettavilla mailin ajoilla ei ole yleensä mitään tekemistä auton huippunopeuden kanssa, se on vain mailin tai noin mailin kiihdytyksen maksiminopeus. Huippunopeus on usein jotain ihan muuta, mutta siihen vaaditaan yleensä useamman kilometrin kiihdytys, johon ei kiitorata riitä, vaan lähinnä ehkä joku Autobahn Saksassa.
Vastaa Viestiin