Rompetorilla ilmoitukset 90%:sti lukossa?

OCF keskustelufoorumiin ja nettisivustoon liittyvä palaute, asiat, ideat, tiedotteet ym.
Lukittu
|vectraman|
OCF Member 2021
Viestit: 6021
Liittynyt: 24 Tammi 2007, 16:09
Paikkakunta: Liminka

Re: Rompetorilla ilmoitukset 90%:sti lukossa?

Viesti Kirjoittaja |vectraman| »

JeeRock kirjoitti:
Joku sanoi upanneensa myynti-ilmoituksen päivää etuajassa ja kitisi kun sen takia piti lukottaa, tottakai lukotettiin koska se on säännöissä sanottu, jos siellä on 7 päivän minimi ja silti annetaan upata 6 päivän kohdalla niin mikä järki siinä säännössä olisi jos sitä ei noudatettaisi, eikö se olisi sama laskea siihen 6 päivään tai ottaa kokonaan pois niin saa porukka uppailla milloin haluaa ja kaikki olisi vielä enemmän vituillaan.
Sitä voisi taas harjoitella lukemaan pikkaisen paremmin ennenkuin alkaa itkemään turhasta, eli uppasin kyllä päivää liian aikaisin ja otin siitä syyt kyllä niskoilleni. :yawn:
Jos mä itken turhasta niin mitähän sä teet.. :lollis: Luin sen kyllä, että otat syyt vaan viestistä sai kuvan, että se vitutti siltikin.
tursas kirjoitti:Nimi ja puhelinnumero netissä on vaan helvetin huono yhdistelmä. Rupes ittellä tossa jokunen vuosi sitten tulemaan käsittämätöntä paskaa tekstiviestinä puhelimeen jostain prepaidista. Poliisi sanoi, että he ei voi mitään.
No, vaihdoin numeron salaiseksi ja samalla loppu skeidat sekä kaikkien hesarinmyyjien soitot... 8)
Itselläkin on numero salainen, mutta kyllä niitä turhanpäiväisiä soittajia ja viestittelijöitä löytyy silti, aina se jostain sen verran johonkin suuntaan vuotaa vaikkei haluaisikaan, ei mulle niin suurta stressiä niistä soittajista ole tullut ainakaan vielä.
Johnny kirjoitti:MantaGsi ja vectraman nyt ovat vielä niin nuoria että ei heillä ole vielä oikein kokemusta kylmästä, julmasta ja pahasta maailmasta. Joten noille vuodatuksille en pysty antaa mitään painoarvoa.
Se että teiltä ei ole varastettu kamoja myynti-ilmotuksien ja/tai numeron/nimen/osoitteen levittämisen perusteella ei tarkoita sitä että kellekkään muulle ei olisi niin käynyt tai voisi käydä.
Sitä paitsi ei rekisterin perusteella vielä välttämättä saa osoitetta selville :wink:
Niin nuoria? Ei internettikään vanha ole joten tuskin täällä muillakaan kovin paljoa enempää internetin julmuudesta/kylmyydestä ja pahuudesta on kokemusta :o Itse maailma onkin sitten asia erikseen ja toisekseen pahaa tapahtuu vaikkei kukaan laittisi mitään tietojaan mihinkään sivulle näkyviin, ei se siitä riipu onko se Matti Meikäläisen nimi siellä OCF myyntipalstalla A Corsan takakallistuksenvakaajan puslan myynti-ilmoituksessa :o On varmasti netinkin perusteella varastettu tavaraa, mutta moniko täälläkin voi todistaa, että jotakin olisi heiltä viety juuri jonkin nettisivulle levinneen tiedon takia eikä ihan vain sen takia, että rosvo on jotain muuta kautta selvittänyt tiedot tai saanut vaikka päähänpiston viedä jotain? Rekisterinumeron perusteella saa auton tietojen lisäksi omistajan nimen,osoitteen ja puhelinnumeron kyllä selville. Tiedän, että senkin tiedon voi salata, mutta vielä ei ole kertaakaan tullut vastaan tapausta etteikö auton tietoja olisi saanut tekstiviestiä lähettämällä kun olen jonkin auton tietoja tarkistanut joten se on melko harvinaista.
|777| kirjoitti:Itseasiasa ku noita lukotettuja ilmotuksia ku kattelin joisa oli vaan linkki sääntöihin niin oli useita semmosia, etten yksinkertasesti keksiny mikä helevetti niisä ilmotuksisa oli muka väärin, vaikka luin ne säännötki useampaan kertaan.
Ihan hyvin niillä tiedoilla, jotka oli annettu, ois saanu kaupat tehtyä.

Ketä se koko nimi loppupeleisä ees auttaa? Ja tuo, että tarkan osotteen laittas johonki yleisesti pällisteltäväks nii ei ei, järki käteen. Puhelinnumeroki on siinä rajoilla. Sen avullahan ne tiedot saa, mutta siinä pitää kuitenki jo pikkusen vaivaa nähä.
Ei kukaan ole käskenyt tarkkaa osoitetta laittaa missään vaiheessa näkyviin, postinumero esimerkiksi on tarkka, mutta samalla tarpeeksi "anonyymi" tapa ilmoittaa myytävän kohteen olinpaikka, jopa Liminka on sen verran iso alue ettei täältä postinumeron perusteella osaa lähtä ettimään yhtään mitään mistään. Minä ainakin olen monesti jättänyt tavaraa ostamatta sen takia kun ostoilmoituksessa ei mainita paikkakuntaa tai edes suuntaa missäpäin maailmaa tavara on. Saattaa lukea, että yhteydenotot YV ja kun laitat YV:tä niin siihen ei vastata sitten pariin päivään ja joskus ei jopa ollenkaan, lisäksi muutama asia on jäänyt ikuisesti vaiheeseenkin kun on yksityisviestillä käyty kauppaa, olen kysynyt jotakin ja myyjä ei ole koskaan vastannut kysymykseen, jossakin vaiheessa vain ilmoituksen tila on muuttunut myydyksi tai poistetuksi myynnistä.

No samapa tuo mulle on, jos ikä kerran on peruste sille kuinka paljon tietää asioista niin enhän mä sitten mistään mitään tiedä, parempi kun ei kirjota tähän topiciin enää mitään vaan annan teidä kitistä täällä asiasta jota käyttäjät itse ovat toivoneet.. :lol:
JeeRock
'Kapitän'
'Kapitän'
Viestit: 78
Liittynyt: 25 Loka 2010, 17:30
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Rompetorilla ilmoitukset 90%:sti lukossa?

Viesti Kirjoittaja JeeRock »

Jos mä itken turhasta niin mitähän sä teet.. :lollis: Luin sen kyllä, että otat syyt vaan viestistä sai kuvan, että se vitutti siltikin.
Eli et tosiaan osaa ymmärtää luettua ...? :hammer:
Niin nuoria? Ei internettikään vanha ole
Ei jumalauta tätä tiedon huumaa..
No samapa tuo mulle on, jos ikä kerran on peruste sille kuinka paljon tietää asioista niin enhän mä sitten mistään mitään tiedä
Olet 18v joten jos ajatellaan, että olet 15 vuotiaaksi asti ollut lapsi ja katellut pikkukakkosta telkkarista ja sen jälkeen alkanut kartuttaa kokemuksia tästä karusta ja ilkeästä maailmasta niin 3 vuoden elämän kokemuksella voidaan sinua kyllä pitää kovin nuorena. Sitten vielä hehkutat täällä asiasta... :thumbsup:
Ex Omega V6 2,5 `98 caravan, Peugeot 407 SW `05
Avatar
Juheksi
in memoriam
in memoriam
Viestit: 4422
Liittynyt: 01 Touko 2002, 03:00
Paikkakunta: Jyväskylä
Viesti:

Re: Rompetorilla ilmoitukset 90%:sti lukossa?

Viesti Kirjoittaja Juheksi »

Eiköhän tämän vatulointi riitä!
B-Na
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 4691
Liittynyt: 05 Syys 2002, 03:00

Re: Rompetorilla ilmoitukset 90%:sti lukossa?

Viesti Kirjoittaja B-Na »

Kuva
"Haista hurri vittu" - Lurttinen
Avatar
JJ
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 7293
Liittynyt: 30 Tammi 2002, 02:00
Paikkakunta: Askola
Viesti:

Re: Rompetorilla ilmoitukset 90%:sti lukossa?

Viesti Kirjoittaja JJ »

Kuva
-Janne

Corsa E OPC PP 2018
Avatar
Lurttinen
OCF Member 2018
OCF Member 2018
Viestit: 7430
Liittynyt: 19 Elo 2003, 03:00
Paikkakunta: Tampere
Jäsennumero: 1227

Re: Rompetorilla ilmoitukset 90%:sti lukossa?

Viesti Kirjoittaja Lurttinen »

Kuva
prööt
Avatar
jarkkis
OCF Member 2021
Viestit: 12740
Liittynyt: 27 Heinä 2008, 20:06
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Rompetorilla ilmoitukset 90%:sti lukossa?

Viesti Kirjoittaja jarkkis »

Kuva
Avatar
Alpha
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1866
Liittynyt: 28 Loka 2004, 03:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Rompetorilla ilmoitukset 90%:sti lukossa?

Viesti Kirjoittaja Alpha »

Kuva
BMW F30 330e M-Sport
EX:
BMW E61 535dA M-Sport AJ-Tech
BMW E90 330dA M-Sport Tatech
Astra H OPC Z20LEH EDS
Vectra GTS Z20NET BSR
Astra G Wagon X18XE1
Avatar
unique
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 6619
Liittynyt: 22 Syys 2004, 03:00
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Rompetorilla ilmoitukset 90%:sti lukossa?

Viesti Kirjoittaja unique »

Kuva

Paper beats rock!
Vaihdetaan H1 xenon-sarja, H7 sarjaan.
http://www.opelclubfinland.fi/forum/viewtopic.php?f=15&t=239737
Avatar
Lurttinen
OCF Member 2018
OCF Member 2018
Viestit: 7430
Liittynyt: 19 Elo 2003, 03:00
Paikkakunta: Tampere
Jäsennumero: 1227

Re: Rompetorilla ilmoitukset 90%:sti lukossa?

Viesti Kirjoittaja Lurttinen »

Kuva
Tää voittaa taikomalla.
prööt
Avatar
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö
Viestit: 15937
Liittynyt: 30 Tammi 2002, 02:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Rompetorilla ilmoitukset 90%:sti lukossa?

Viesti Kirjoittaja ata »

Jos nyt voisitte ystävällisesti lopettaa tässä ketjussa tällä alueella tuon pelleilyn, ettei tartte lukkoon laittaa... Kritiikkiä otetaan vastaan, sitä käsitellään ylläpidon puolella ja en haluaisi kritiikkiketjuakaan lukita, mutta alkaa olla jo aika ot:ta... ei tämä mikään 4chan ole. (edit: minä en lukinnut, mutta ei tässä mitään tolkkua ollut enää vähään aikaan.)
Lukittu