C20NE:n imusarjan modifiointi.
C20NE:n imusarjan modifiointi.
jos jollain kokemuksia kun en haulla löytänyt niin saako tuota imusarjaa tai kaasuläppä koteloa viilamaalla jotain hyödyllistä aikaan vai meneekö vaan vituralleen?
Kadett C C16SE, Omega A C20LET,Kadett B C20XE, Omega C30SE, Omega B 99 Y22XE talviliukuri
Re: C20NE:n imusarjan modifiointi.
Kyllä joudut aika paljon viilaan jos meinaat saada jotain radikaalia aikaan Tee kokonaan uus imusarja.
Hevov vittua 24/7
Amatöörit tasentaa.
Amatöörit tasentaa.
Re: C20NE:n imusarjan modifiointi.
ok.
Kadett C C16SE, Omega A C20LET,Kadett B C20XE, Omega C30SE, Omega B 99 Y22XE talviliukuri
Re: C20NE:n imusarjan modifiointi.
Kyllähän tuota vakio kaasuläppäkoteloa voi ja kannattaa viilata, itsellä on paikallaan tollanen mistä on akselia ohennettu ja kotelo porattu isommaksi. Vakio läpällä tosin eikä ainakaan huonommaksi muuttunut.
Manta-B-83
Re: C20NE:n imusarjan modifiointi.
Siis sulla on kaasuläppäkotelon halkasiaan suurennettu mut silti on vakio läppä? Ymmärsinkö nyt oikein?
Hevov vittua 24/7
Amatöörit tasentaa.
Amatöörit tasentaa.
Re: C20NE:n imusarjan modifiointi.
Ei sentään Sen verran mitä se nyt suureni kun hion sileäksi seinämät ja kohdistin imusarjaan , eli kyllä se varmaan millin suureni päistä.Jäksteri kirjoitti:Siis sulla on kaasuläppäkotelon halkasiaan suurennettu mut silti on vakio läppä? Ymmärsinkö nyt oikein?
Manta-B-83