Millaisia pullistuksia olet suunnitellut? Pitäisi itsekin coupe rakettiin tehdä pattia, mutta perinteinen golffin kaari tms ei vielä oikein innosta.Vilderi kirjoitti:Akseli tulee orkkis levyseksi, kaaria pullistellaan.
Ei sinne mitään 10" vanteita laiteta, se on pieni auto.
Ensimmäinen vetoakselin poori meni sudeksi johtuen karkeesta kiinnityksestä ja hutiloinnista. terä toimi ja kiekko toimi, kiinnitys ei. Viimesellä lastulla sudeksi.
Kadett c coupé -79 2.4 24v V6
-
- OCF Member 2017
- Viestit: 1629
- Liittynyt: 28 Tammi 2003, 02:00
- Paikkakunta: Siikainen city
- Viesti:
http://www.elisanet.fi/~z625913/jyrsinta.jpg
Siinä se, terä pyörii, terässä on normaalisti 90 asteen pala, joka ei sovellu hommaan, siksi hiottiin. foto: http://www.elisanet.fi/~z625913/ter%E4pala.JPG
Seuraava terä on 4 palanen=saadaan nelinkertanen syöttö=neljä kertaa nopeempaa
Siinä se, terä pyörii, terässä on normaalisti 90 asteen pala, joka ei sovellu hommaan, siksi hiottiin. foto: http://www.elisanet.fi/~z625913/ter%E4pala.JPG
Seuraava terä on 4 palanen=saadaan nelinkertanen syöttö=neljä kertaa nopeempaa
-
- OCF Member 2017
- Viestit: 1629
- Liittynyt: 28 Tammi 2003, 02:00
- Paikkakunta: Siikainen city
- Viesti:
Pahalta näyttää, mutta näyttäkööt.
Entinen tallikomppis, Joel toi v6 imusarjan ja muuta tilkettä laatikollisen, eli imusarjan evo 1 jää valmistumatta, evo 3 sitte joskus....
Moottorista PUUTTUU pakosarjat, ö-pohja ja ruisku, sit se pitäs olla soiva peli kasaamisen jälkeen.
Vetarit jumii, töihin tuli lisää töitä tänään 400 tuntia... Eli kiirettä piisaa.
Entinen tallikomppis, Joel toi v6 imusarjan ja muuta tilkettä laatikollisen, eli imusarjan evo 1 jää valmistumatta, evo 3 sitte joskus....
Moottorista PUUTTUU pakosarjat, ö-pohja ja ruisku, sit se pitäs olla soiva peli kasaamisen jälkeen.
Vetarit jumii, töihin tuli lisää töitä tänään 400 tuntia... Eli kiirettä piisaa.
-
- OCF Member 2017
- Viestit: 1629
- Liittynyt: 28 Tammi 2003, 02:00
- Paikkakunta: Siikainen city
- Viesti:
Raato muutti omaan varastoon, oman tallin lattia valettu. http://www.fotopankki.fi/Vilderi/kuva/5317764512384016
Kämpän remppa ottaa vähän aikaa, mutta talvella toivottavasti kerkee edes jotain.
Kämpän remppa ottaa vähän aikaa, mutta talvella toivottavasti kerkee edes jotain.
-
- OCF Member 2017
- Viestit: 1629
- Liittynyt: 28 Tammi 2003, 02:00
- Paikkakunta: Siikainen city
- Viesti:
Re: Kadett c coupé -79 2.4 24v V6
Erityisellä luvalla kokeillaan. Parannetaan paikkoja ja peukalot pystyyn.
Re: Kadett c coupé -79 2.4 24v V6
Ei tarvi ees erityislupia. Pitäisi hoitua ihan vaan muutoskatsastuksen kautta, kun toi moottorin tilavuus pysyy sen 25% sisällä. Tehojen puolestahan toi menee yli, mut sekään ei enää muodostu ongelmaksi kun vaan kuristaa moottorin tehot sopiviin rajoihin ja ottaa dynolaput ennen ja jälkeen kuristuksien asennusta. Sit tarvii vaan katsastuksessa olla piirustukset siitä kuristimen rakenteesta ja ne laput tehoista. Tämä faktaa, tolleen on tuolla crsc:n puolella saatu kilpiin taunus cossu scorpion 2,9 turbokutosella..
Itselläkin meni tuon tiedon myötä vähän suunnitelmat uusiksi oman c-coupen rakentelusta, nyt pihalla lojumassa avk:lta tällä viikolla ostettu b-omppu 2,5 kutosella.. Heh, vielä kun sitä joskus ehtisi rakentelemaan koko autoa, nytkin projekti odotellut tallissa pari vuotta että sille saisi jotain tehdyksi...
Itselläkin meni tuon tiedon myötä vähän suunnitelmat uusiksi oman c-coupen rakentelusta, nyt pihalla lojumassa avk:lta tällä viikolla ostettu b-omppu 2,5 kutosella.. Heh, vielä kun sitä joskus ehtisi rakentelemaan koko autoa, nytkin projekti odotellut tallissa pari vuotta että sille saisi jotain tehdyksi...
Opel Zafira Tourer 2,0 cdti Innovation vm. 2012
Opel Vecta C wagon 2,2 "Irmscher" vm. 2004
Opel Kadett C Coupe -projekti- vm. 74 & vm. 77
Opel Vecta C wagon 2,2 "Irmscher" vm. 2004
Opel Kadett C Coupe -projekti- vm. 74 & vm. 77
Re: Kadett c coupé -79 2.4 24v V6
Milloin tuo taunus on leimattu ?Eltsi kirjoitti:Ei tarvi ees erityislupia. Pitäisi hoitua ihan vaan muutoskatsastuksen kautta, kun toi moottorin tilavuus pysyy sen 25% sisällä. Tehojen puolestahan toi menee yli, mut sekään ei enää muodostu ongelmaksi kun vaan kuristaa moottorin tehot sopiviin rajoihin ja ottaa dynolaput ennen ja jälkeen kuristuksien asennusta. Sit tarvii vaan katsastuksessa olla piirustukset siitä kuristimen rakenteesta ja ne laput tehoista. Tämä faktaa, tolleen on tuolla crsc:n puolella saatu kilpiin taunus cossu scorpion 2,9 turbokutosella..
Itselläkin meni tuon tiedon myötä vähän suunnitelmat uusiksi oman c-coupen rakentelusta, nyt pihalla lojumassa avk:lta tällä viikolla ostettu b-omppu 2,5 kutosella.. Heh, vielä kun sitä joskus ehtisi rakentelemaan koko autoa, nytkin projekti odotellut tallissa pari vuotta että sille saisi jotain tehdyksi...
Nimimerkki Omega16T on käynyt s-posti vaihtoa AKE:n kanssa asiasta ja siellä kanta oli että tuo kuristaminen ei riitä.
Re: Kadett c coupé -79 2.4 24v V6
Minäkin olen ollut siinä uskossa, että moottoriin täytyy tehdä mekaanisia muutoksia tehoa alentamaan. Tosin tässähän pienennetään tilavuutta, joten liekkö se sitten se riittävä mekaaninen muutos jolla moottorista tulee omavalmiste. Tuolla koneellahan on 15kg liikaa massaakin, liekkö se tässä se suurin kivestys?
Re: Kadett c coupé -79 2.4 24v V6
Itekkin olen aken kanssa nuista kuristuksista jutellut ja monen katsastus insinöörin kanssa
moottorin minimi nimellisteho on se mitä lohkossa lukee ei yhtään ali sen
mutta jossain konttoreilla saa katsastettua väärinkin
moottorin minimi nimellisteho on se mitä lohkossa lukee ei yhtään ali sen
mutta jossain konttoreilla saa katsastettua väärinkin
Calibra A 2.0 16v Turbo 4x4 -90
Vectra A 2.0 8v Turbo 4x4 -93 "Turbo lookalike"
Calibra A 2.0 16v 4x4 Turbo -90 "Jäärata"
Calibra A 3.0 24v RWD twin turbo
Vectra A 2.0 8v Turbo 4x4 -93 "Turbo lookalike"
Calibra A 2.0 16v 4x4 Turbo -90 "Jäärata"
Calibra A 3.0 24v RWD twin turbo
Re: Kadett c coupé -79 2.4 24v V6
Se kyseinen taunus on leimattu tolle cossun tekniikalle viime vuoden heinäkuussa. Eikä oo katsastettu väärin, siit oli silloin tuol crsc:n puolellakin pitkään vääntöä et onnistuuko vai ei, mut läpi se meni ihan kaikkien lain kirjaimen edelytysten mukaisesti. Yleisesti toi tuntuu kyl olevan insseilläkin vallloillaan oleva käsitys, ettei tehoa voi kuristamalla pudottaa mut sitä ei oo missään säännöissä sanottu, etteikö auton tehoja vois kuristaa samalla tavalla kuin esim moottoripyöriä...
Elikkä tuossa on käsitykseni mukaan vedottu juurikin tuohon pykälään, missä sallitaan tehoa pudottamalla 25kw:ksi esim 1000cc kyykkypyörää voi ajaa 18v jamppa A-kortin just suorittaneena...
Elikkä tuossa on käsitykseni mukaan vedottu juurikin tuohon pykälään, missä sallitaan tehoa pudottamalla 25kw:ksi esim 1000cc kyykkypyörää voi ajaa 18v jamppa A-kortin just suorittaneena...
Opel Zafira Tourer 2,0 cdti Innovation vm. 2012
Opel Vecta C wagon 2,2 "Irmscher" vm. 2004
Opel Kadett C Coupe -projekti- vm. 74 & vm. 77
Opel Vecta C wagon 2,2 "Irmscher" vm. 2004
Opel Kadett C Coupe -projekti- vm. 74 & vm. 77