Drifting kilpailukausi 2009..

Keskustelua kaikenlaisesta moottoriurheilusta.
Avatar
GSi 16V
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 1011
Liittynyt: 21 Heinä 2002, 03:00
Paikkakunta: Vaasa

Drifting kilpailukausi 2009..

Viesti Kirjoittaja GSi 16V »

Noniin kaikkien iloksi se taas pian läsähtää käyntiin, joten itse tässä mietiskelin vain, jotta kun selailin TDi magazinea, niin otti silmään Team Madmax'in osallistuminen 8)

Tarkemmin oli ilo huomata, että Antti "madmax Ascona" Palmgren on taas mukana kuvioissa, mutta miehen ajokista ei ole mitään hajua.. voisko olla että Ascona tai manta taas menis lujaa???

Kommentoikaa joku, vaikka Ana itse 8)

~Artsi
"On tämä saatana työmaa!"
Mannion
'Diplomat'
'Diplomat'
Viestit: 9938
Liittynyt: 20 Maalis 2005, 21:49
Paikkakunta: Lievestuore

Re: Drifting kilpailukausi 2009..

Viesti Kirjoittaja Mannion »

Itse ihan mielenkiinnosta seuraan Hokkasen Harrin kauden menoa. Jannu ajoi viimevuonna debyyttivuoden ja nyt on drifteri menossa kontissa Jenkkeihin ja siellä 4 kilpailua tiedossa. :thumbsup:
OCFormulatietäjä 2011
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
Avatar
pecu_83
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 241
Liittynyt: 13 Joulu 2002, 02:00
Paikkakunta: HML
Viesti:

Re: Drifting kilpailukausi 2009..

Viesti Kirjoittaja pecu_83 »

GSi 16V kirjoitti:Noniin kaikkien iloksi se taas pian läsähtää käyntiin, joten itse tässä mietiskelin vain, jotta kun selailin TDi magazinea, niin otti silmään Team Madmax'in osallistuminen 8)

Tarkemmin oli ilo huomata, että Antti "madmax Ascona" Palmgren on taas mukana kuvioissa, mutta miehen ajokista ei ole mitään hajua.. voisko olla että Ascona tai manta taas menis lujaa???

Kommentoikaa joku, vaikka Ana itse 8)

~Artsi

Lueppas tarkemmin se tDis, siinähän lukee että tiimipäällikkö :wink: Jaska hoitaa meidän teamin edustuksen drifting rintamalla voimakkaalla Pontiacillaan, nyt kun JuZzkin on siirtynyt isompiin kuvioihin. Mad Ana keskittyy edelleen täysipainoisesti motocrossiin. Mutta kyllä siellä yksi B-Manta on roikkunut korigrillissä jo 10 vuotta, eihän sitä koskaan tiedä...
Vastaa Viestiin