Noin 6k€ makso kone, laturi, ilmamääränmittari ja jotain muitakin hilppeitä tuli mukaan. Mutta tosiaan saatiin kone ilman välikäsiä ns. suoraa tehtaalta. Sitä en tiedä paljon se olis metroautossa maksanu mutta varmaasti paljon enemmän. En edes ottanu selvää paljon z22se olis maksanu.Antero kirjoitti: Ihan näin mielenkiinnosta kyselen, että mikä mahtoi olla z20let:n osuus tuosta 12 000e:stä? Entä mitä olisi maksanut uusi vakiokone ilman apulaitteita? Kuulostaa tuo 5000-7000e moottorin korjaamisesta aika hurjalta summalta. Kansi solmussa ja lohko halki?
Astra G Ahtaminen
ex. Astra G -01 3d 2.0 turbo
Honda S2000 -03
Honda S2000 -03
- Tero Äijälä
- 'Senator'
- Viestit: 979
- Liittynyt: 05 Helmi 2005, 02:00
- Paikkakunta: Lahti
Onko kukaan koskaan tiedustellut mihin tuo hinnoittelu perustuu ihan oikeasti? Vai onko siitä tehty sen vuoksi kallista puuhaa koska halutaan että ihmiset eivät tekisi autolleen mitään mikä nostaisi tehoja/päästöjä? Tuo VTT hinnoitteluhan kannattaisi kyseenalaistaa EU-tasolla(ehkä turhaa, mutta silti). Toisaalta, aina voi ostaa suoraan valmiin turborassin niin ei tartte kikkailla:)
Opel Corsa c 1.2 16v -01
Siis mikään ei estä sua menemästä jonnekin toiseen valtion teettämään tuota käytönaikaista päästötestiä, joskus kuultua huhu puhetta että mm.Ruotsissa ko. operaation suorittaminen olisi halvempaa kuin suomessa..Tero Äijälä kirjoitti:Onko kukaan koskaan tiedustellut mihin tuo hinnoittelu perustuu ihan oikeasti? Vai onko siitä tehty sen vuoksi kallista puuhaa koska halutaan että ihmiset eivät tekisi autolleen mitään mikä nostaisi tehoja/päästöjä? Tuo VTT hinnoitteluhan kannattaisi kyseenalaistaa EU-tasolla(ehkä turhaa, mutta silti). Toisaalta, aina voi ostaa suoraan valmiin turborassin niin ei tartte kikkailla:)
[*] www.alustasarja.fi [*]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
[*] www.fabix.fi [*][/b]
Itse meinasin samaa yöllä tähän kirjoittaa.Meska kirjoitti:En jaksanu lukee alusta niin voi olla että tämä on jo käsitelty mutta...
Ei kukaan oo harkinnu noita DBilas turbo sarjoja? Joku oli Briteissä kasannu 1.8sin tolla ja väitti että oli halvempi kuin koneen vaihto. Tosin niillä ei taida olla mitään VTT juttua siellä...
Noissa Dbilasin sarjoissa on TÜV- hyväksyntä,joten VTT:n mittauksia ei tarvitse.
1.6 16v koneeseen satsilla hintaa karvan vajaa 5K€.
Siihen tietty sitten vielä jarrujen,alustan ja voimansiirron päivittäminen mallisarjaa vastaavaan kuosiin...
-
- 'Senator'
- Viestit: 552
- Liittynyt: 12 Kesä 2002, 03:00
- Paikkakunta: Winterthur Switzerland
- Viesti:
http://www.astraownersclub.com/vb/showt ... p?t=104447
Ainakin tuossa alussa lukee että olis tehny ite?! Tiedä sit...
Ainakin tuossa alussa lukee että olis tehny ite?! Tiedä sit...
BMW M3 E92 Coupé
Re: Astra G Ahtaminen
[quote="Deltree"]Tosiaan MVaux tekee turbosarjoja opeleihin kuten on ollut puhetta.
Ja uskoisin että tämä kyseinen sarja olisi myös sopiva Astra G vm 99 1.8l 16v koneeseen koska on myös pikkulohko kuten 1.6l 16v? ( http://www.mvaux.com/turbo_kits_for_nova_and_corsa.htm )
Ainakin MVauxin mukaan.
Mutta sitten herääkin kysymys, että saako sen mahdollisesti rekisteriin ilman VVT mittauksia?
jos vain mene päästöistä läpi tarvittavin muutoksin?
Eli olisiko täysin mahdoton ajatus saada tuo katsastuksesta läpi?
Kiinnostuneille niin hintaa paketille tulee 712GBP, eli noin 1044 euroa kotiin toimitettuna.[/quote]
täältä löytyy tiedot!....http://www.courtenaysport.co.uk/index.p ... c&docId=24
Ja uskoisin että tämä kyseinen sarja olisi myös sopiva Astra G vm 99 1.8l 16v koneeseen koska on myös pikkulohko kuten 1.6l 16v? ( http://www.mvaux.com/turbo_kits_for_nova_and_corsa.htm )
Ainakin MVauxin mukaan.
Mutta sitten herääkin kysymys, että saako sen mahdollisesti rekisteriin ilman VVT mittauksia?
jos vain mene päästöistä läpi tarvittavin muutoksin?
Eli olisiko täysin mahdoton ajatus saada tuo katsastuksesta läpi?
Kiinnostuneille niin hintaa paketille tulee 712GBP, eli noin 1044 euroa kotiin toimitettuna.[/quote]
täältä löytyy tiedot!....http://www.courtenaysport.co.uk/index.p ... c&docId=24
Mutta jos toi x16xel lykätään -88 kadettiin niin eikö pitäs leimaus sujua ilman mitään päästölappuja.. Tietty jarrut sun muut muuttaa gessin palikoihin.. Sitten se juttu että miten hyvin tuo vakio x16xel kestää tuon ahtamisen.. Itse olen sovittelemassa tuota ectecciä kadetin nokalle ja heräs ajatus tuosta kihartimen laitosta..
No kato nyt tuotaki....
Opel Kadett B Fetival - 72
Opel Kadett B Fetival - 72
Mikä laatikko ja mikä kytkin F17 tilalle? Näytti olevan Dbilaksella kesätarjouksia.TJT kirjoitti: Noissa Dbilasin sarjoissa on TÜV- hyväksyntä,joten VTT:n mittauksia ei tarvitse.
1.6 16v koneeseen satsilla hintaa karvan vajaa 5K€.
Siihen tietty sitten vielä jarrujen,alustan ja voimansiirron päivittäminen mallisarjaa vastaavaan kuosiin...
J@grin z20let projektin kustannukset kipusivat yli 10t€.