Meillä ainakin molemmissa öljypohjassa etupuolella, eikä mitään ongelmia ole ollut. Tehty molempiin nimenomaan tuota silmälläpitäen siihen öljypohjan matalempaan osaan
Kadett D Caravan 16v Turbo
Kadett D Caravan 20XE
Kadett D Caravan Berlina Voyage 1.6S
Kadett E Cabrio
Vectra A GT 16V
__Joppe__ kirjoitti:^sullahan on isolohko.. nokkapukista lähtee se öljyputki siihen mittatikun viereen, ni siihen haaroitat öljynpaluun..
Meinaat että huohotinputkeen laittaa paluulinjan?
no miksei?
No mistään mitään tiedä, mutta luulisi että tehdasturboissakin olisi jo huohotinputkeen paluu laitettu jos se jotenkin järkevää olisi.
Veikkaisin, että sotkee huohotuskaasujen kulkua jossainmäärin, jos painaa ahtimeltä kuumat paluuöljyt samaan ränniin...
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri
Mulla ois isolohkoetuvetoohc:n öljypohja öljynpaluulla, juotettu, ei kuse.
Kaupanpäälle voin pistää huototinputken missä myös öljyn paluu. Voi sitten todeta kumpi on se järkevä vaihtoehto
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
Toimii kyllä, asconassani (cih) oli öljyn paluu kanteen ja toimi. Mutta jos vähänkin väljää laakerissa niin jo on pöllyt.. Joo nyt nukkuun j aa selvin päin jatketaan
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mulla 20NE koneessa porattu öljynpaluulle kierteet lohkoon, siihen öljypohjan yläpuolelle missä on sellanen tasanen alue lohkossa. ilmeisesti esim. LET koneessa suht samassa kohtaa öljynpaluu