teholappu kysymys
Eipä tuosta oikein muutakaan keksi.Itsekin ihmettelin että miten leimattu kun hevosvoimaraja tuli auttamattomasti vastaa.telwin kirjoitti:Tuota noin...väittäävät eräästä skylinen koneella varustetusta silviasta että olisi tuo kyllin kone leimattu siihen koriin ahtoja pudottamalla.
Ts mottoria ei ole pakko ahtaa tehtaan ilmoittamilla ahtopaineilla.
Tiedä siitä sitten onko vain urbaani legenda.
Kysyn täs ohimenne et onko c20let konee 0.7b paineel 204hp eli voinko pekittää esim 0.2b paineil 180hp ja menee läpi vai joudunko vahtaa lohkon 20xe ja kysees on kadett e farmari mihin on vaihettu 20xe. kuhan kyselen tyhmiä
Eli tää tulis kysymyksee ainoastaa et vaihtaa lohkon? ja penkittää jollaa paineel 187hp
Ellei onnistu pelkkien ahtopaineiden tiputtamisella?
Jos joku asiasta tietävä vois sanoa?
Eli tää tulis kysymyksee ainoastaa et vaihtaa lohkon? ja penkittää jollaa paineel 187hp
Ellei onnistu pelkkien ahtopaineiden tiputtamisella?
Jos joku asiasta tietävä vois sanoa?
Carina II 1.6 vm89
Kadett E Farmari 2.0 16V vm89
Kadett E Farmari 2.0 16V vm89
Säätää vaan kaasuvaijerin löysälle, sillähän sitä hengitystä nopeiten/helpoiten rajoittaarepsa kirjoitti: tietysti on mahdollisuus myös pienentää moottorin hengitystä pienemmällä kaasuläpällä.
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio