B-mantaan moottoria?
B-mantaan moottoria?
Eli tollanen variaatio mielessä,vaikka nyt 20NE lohko,punakantisen moniventtiili kansi.
verrataanko ton tehoja suoraan esim C20XE,vai pitääkö todistaa dynottamalla???
olikos mantan maksimi tehoraja 151hv?
tollasta nyt alkuun
verrataanko ton tehoja suoraan esim C20XE,vai pitääkö todistaa dynottamalla???
olikos mantan maksimi tehoraja 151hv?
tollasta nyt alkuun
Insignia 2.0 Turbo Sport OPC Line, Mokka 1.4 Turbo Cosmo & Vectra GTS
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
Jos nyt jätetään puheista pois se manta niin paljonko konttorilla merkitään tehoksi jos on laitettu NE:n alakerran päälle XE:n kansi? Vain fakta kelpaa eli kertokaas tuollaisen katsastaneet? Entäpä jos laittaa XE:n alakerran päälle NE:n kannen, mahtaiskohan silloin otteeseen saada merkinnäksi xxx-tehoinen XE
Todennäköisesti väärässä.
joo eipä sillä autolla väliä vaan juurikin toi teho mikä sille lasketaan,vai selviääkö ihan pelkällä dynotuloksella.omega16T kirjoitti:Jos nyt jätetään puheista pois se manta niin paljonko konttorilla merkitään tehoksi jos on laitettu NE:n alakerran päälle XE:n kansi? Vain fakta kelpaa eli kertokaas tuollaisen katsastaneet?
Insignia 2.0 Turbo Sport OPC Line, Mokka 1.4 Turbo Cosmo & Vectra GTS
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
Eli jos laittaa NE:n lohkon päälle XE:n kannen niin ilman penkityspapereita siinä oletetaan olevan 150/156Hv.http://www.finlex.fi/fi/laki/alkup/1998/19980779 kirjoitti: 2. Sylinterinkannen vaihtaminen toisenlaiseen rinnastetaan moottorin vaihtoon. Ellei muuta osoiteta, katsotaan muutetun moottorin tehon tällöin vastaavan iskutilavuuksien suhteessa moottoria, josta autoon vaihdettava sylinterinkansi on peräisin.
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Astra-H OPC - Opel Antara
Eli jos XE:n lohkon päälle vaihtaa NE:n kannen niin siinä katsotaan olevan 115hv?Jarno kirjoitti:Eli jos laittaa NE:n lohkon päälle XE:n kannen niin ilman penkityspapereita siinä oletetaan olevan 150/156Hv.http://www.finlex.fi/fi/laki/alkup/1998/19980779 kirjoitti: 2. Sylinterinkannen vaihtaminen toisenlaiseen rinnastetaan moottorin vaihtoon. Ellei muuta osoiteta, katsotaan muutetun moottorin tehon tällöin vastaavan iskutilavuuksien suhteessa moottoria, josta autoon vaihdettava sylinterinkansi on peräisin.
Johnny, la gente esta muy loca.
Jep, ja Lotarin koneen päälle C30SE:n kansi niin katsotaan olevan 204Hv.Johnny kirjoitti:Eli jos XE:n lohkon päälle vaihtaa NE:n kannen niin siinä katsotaan olevan 115hv?Jarno kirjoitti:Eli jos laittaa NE:n lohkon päälle XE:n kannen niin ilman penkityspapereita siinä oletetaan olevan 150/156Hv.http://www.finlex.fi/fi/laki/alkup/1998/19980779 kirjoitti: 2. Sylinterinkannen vaihtaminen toisenlaiseen rinnastetaan moottorin vaihtoon. Ellei muuta osoiteta, katsotaan muutetun moottorin tehon tällöin vastaavan iskutilavuuksien suhteessa moottoria, josta autoon vaihdettava sylinterinkansi on peräisin.
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Astra-H OPC - Opel Antara
Juuri näin.Johnny kirjoitti:Eli jos XE:n lohkon päälle vaihtaa NE:n kannen niin siinä katsotaan olevan 115hv?Jarno kirjoitti:Eli jos laittaa NE:n lohkon päälle XE:n kannen niin ilman penkityspapereita siinä oletetaan olevan 150/156Hv.
Jos vaihdat kannen niin tehoksi arvataan iskutilavuuksien suhteessa sen koneen teho josta kansi on kotoisin ellei muuta todisteta.
Ei vaan sen verran kun siitä penkitetään. Ahdetut on eri asia.Jarno kirjoitti:Jep, ja Lotarin koneen päälle C30SE:n kansi niin katsotaan olevan 204Hv.
Jos heität hiustenkuivaajilla vesilintua niin sitten teho lasketaan kannen mukaan eli 3,6 / 3 * 204 = 244,8 hv.
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B