takapään puslat!

Auton alustaan liittyvä keskustelu.
Renkaat, vanteet, madaltaminen, jarrut, jne...
vEctrA bEE
'Senator'
'Senator'
Viestit: 598
Liittynyt: 02 Joulu 2002, 02:00
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja vEctrA bEE »

Opelin liikkeessä maksoi 38 euroo kappale!!!!! kävin kysymässä toisessa varaosaliikkeessä, siellä ei hintoja edes tiedetty! ovatko puslat samat kuin helat, kun en tätäkään tiedä!?! ja mistä saisin sellaisia hieman halvemmalla kuin Opel liikkeestä!!

kiitos!
nooppeli98
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 237
Liittynyt: 11 Heinä 2002, 03:00
Paikkakunta: Kajjaani

Viesti Kirjoittaja nooppeli98 »

Vaikka täältä Opelin osia.
http://www.osatoimitus.fi/
vEctrA bEE
'Senator'
'Senator'
Viestit: 598
Liittynyt: 02 Joulu 2002, 02:00
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja vEctrA bEE »

onpa huono hinnasto, tai sitten hintoja ei ole, tai ei ole tuotteita b mallin vectraan!
nooppeli98
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 237
Liittynyt: 11 Heinä 2002, 03:00
Paikkakunta: Kajjaani

Viesti Kirjoittaja nooppeli98 »

Kannattaa soittaa sinne. On niillä mutta ne ei nettisivuja pahemmin päivitä.
Scy
'Senator'
'Senator'
Viestit: 375
Liittynyt: 21 Maalis 2002, 02:00

Viesti Kirjoittaja Scy »

Puslat taitaa olla eri osia kuin helat. Ainakaan noita takapään heloja ei enää tarvikeosina valmistettu kun niitä tarvikeliikkeestä kysyin. Joskus on kuulemma ollut.

Itse ostin alkuperäiset ja kun tinkimällä saa yleensä vielä jonkin verran alennusta (15-25%) niin hinta menee samoihin kuin tarvikeliikkeessä, jossa ne käsittääkseni myös on jotain 25-30 euroa maksaneet aiemmin. (Siis minä puhun nyt heloista, en puslista. Niiden hintaa en tiedä :smile:
Kvaak.fi - uusi kotimainen sarjakuvaportaali.
vEctrA bEE
'Senator'
'Senator'
Viestit: 598
Liittynyt: 02 Joulu 2002, 02:00
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja vEctrA bEE »

itse kävin kysymässä yhdessä liikkeessä, niin siellä ei niitä takapäänpuslia tunnettu, ainoastaan heloja!! täytynee hakea Opelin huollosta ne!! mites asennus? onko vaikea homma vai vienkö suoraan liikkeeseen??
Jamppu
'Admiral'
'Admiral'
Viestit: 136
Liittynyt: 30 Tammi 2003, 02:00

Viesti Kirjoittaja Jamppu »

Itse olen monesti puslista ja heloista puhuttaessa törmännyt juuri samoihin palikoihin eli eiköhän ne ole samaa tavaraa molemmat.
Scy
'Senator'
'Senator'
Viestit: 375
Liittynyt: 21 Maalis 2002, 02:00

Viesti Kirjoittaja Scy »

Voivatpa ollakin. Kyllä niiden vaihtaminen on kuulemma aika iso homma ja irti kampeamiseen tarvitsee jotain isompia työkaluja.

Tunnin puolellaan noita asentaja tekee, eli ei kova hinta vaikka viet liikkeeseen. Toki merkkiliikkeeseen ei välttämättä kannata viedä :smile:
Kvaak.fi - uusi kotimainen sarjakuvaportaali.
Vastaa Viestiin