ruiskun kasaus ongelma le jetronic? manta b 2.2i

Moottorinohjaimiin, lastuihin ja ohjelmointiin liittyvää keskustelua
Mixulle
'Kadett'
'Kadett'
Viestit: 15
Liittynyt: 14 Joulu 2011, 23:04
Paikkakunta: Nokia

ruiskun kasaus ongelma le jetronic? manta b 2.2i

Viesti Kirjoittaja Mixulle »

Elikäs laitoin tommosen ruiskun paikoilleen ja kaipaisin apua johtojen kanssa. Mihinkäs kyseisistä liittimistä johdot lähtee ja mihin pitää virta saada.Maa ja virta johto on akussa kiinni ja muiden kilkkeiden johdot kiinni, kärjettömän sytkälaitteet oli kiinni jo entuudestaan ku kaasari peli alkujaan.
Onko tämä edes le-jetronic tälläset numerot boxissa gm 90 232 925 ja bosch 0 280 000 338
tässä kuva liittimestä Kuva

Tässä vasemmasta liittimestä johtojen värit Kuva

Myös tämä johto kiinnostaa ennen siihen oli vedetty virtalukolta +12 nyt laitoin sulake taululta kun kääntää virrat päälle.
Kuva[/

Ja tämä mikä on ecun päässä 2nap [url=http://aijaa.com/vDJba7]Kuva


Kiitoksia jo etukäteen jos jokus osaa auttaa.
Mixulle
'Kadett'
'Kadett'
Viestit: 15
Liittynyt: 14 Joulu 2011, 23:04
Paikkakunta: Nokia

Re: ruiskun kasaus ongelma le jetronic? manta b 2.2i

Viesti Kirjoittaja Mixulle »

Auto käy nyt :D mutta b pumppu pitää saada vielä toimimaan . pyöreen liittimen johdot valkosia ilmastointi laitteen ym, sieltä löyty numerolla 84 valkoinen johto siihen veti puolan miinukselta johdon niin lähti käymään. neliskanttisen liittimen bensa pumpun johto on myös kytköksissä tuohon pyöreään, yhteen liittimistä kun laittaa virran niin lähtee pumppu pyörimään koko ajan, se pitää vielä selvittää mikä siinä mättää ettei virta tule releen kautta niinkuin pitäisi. eli heräte virta puuttuu jst... Ja Le2-jetronikkihän tuo oli.

Tästä oli apua. ja tuosta hollannikaitten sivusta suosittelen!!!

http://www.mantablog.nl/le-jetronic-22e/

Kuva

http://www.mantablog.nl/le-jetronic-22e/
Vastaa Viestiin