Itsellä ei ole kokemusta kun MS3 v3.0 levystä. En usko että Tunerstudiolla säätäminen on sen vaikeampaa, mitä muillakaan ohjelmilla. Aikansa ottaa, että löytää valikot. Oletuskartoilla lähti ekalla käymään.
Alkuun oli ongelmia kierroslukutiedon kanssa. Emulaattorin kanssa mega pysyi perässä hyvin, mutta autossa kierrokset hyppivät 3-60000rpm. Ongelma ratkesi säätämällä levyltä trimmereitä ohjeen mukaan.
Sytytys ei toimi samoilla asetuksilla kuin muilla, mutta puola ja mega ei lämpene. Auto käy hienosti ilman ahtopaineita(turbo on vielä hyllyssä). Sytytys ongelmat saattavat johtua levynkasaajasta, joka vaihto komponentteja oman mielen mukaan...
Mielestäni seos ja sytytyskartan säätö on helppoa. Karttoja pystyy maalailemaan ja säätämään nopeasti sinnepäin. Lopuksi hieroo yksittäiset ruudut vaan kohdillee. Autoakaan ei tarvitse sammuttaa karttojen ajon välissä.
Suosittelen säätämään itse alkuun, niin dynossa on joku ketä tuntee laitetta vähän. Vakio koneisiin löytyy jonkun näköisiä karttoja netin syövereistä. Dynotunnit ei yleensä ole ilmaisia.
Levyn ostin rakennussarjana. Kasauksen ja modauksen ulkoistin. Alle 600e jäi kokonaishinta. Täydet pisteet pitää antaa
http://www.autotune.fi sivustolle, josta tilasin. Sähköpostin lähettämisestä vartin sisään he soittivat takaisin.
Autona A vectra 20seh koneella.