c20let+motronic+eds ph3 säätöä

Moottorinohjaimiin, lastuihin ja ohjelmointiin liittyvää keskustelua
vhp-moto
'Kadett'
'Kadett'
Viestit: 15
Liittynyt: 19 Syys 2011, 10:54

c20let+motronic+eds ph3 säätöä

Viesti Kirjoittaja vhp-moto »

Elikkä kyseessä on C20LET4x4 varustettuna hy35, nokilla, isolla coolerilla, 3 tuuman röörillä, 60mm hukkaportilla, 465cc suuttimet, boschin bensapumppu sekä eds ph3 lastu.
Kysymys kuuluukin että pystyykö tuota lastua tai motroniccia säätämään missään/mitenkään tai onko siitä mitään hyötyä tehojen kannalta?
Alkuperäisessä kokoonpanossa oli mitsun TD05H-16G ahdin, pienempi pakosarja, putkisto, nokat sekä tuo lastu. Autoa ei ole vielä käyty penkittämässä mutta liikenteessä toimii mukavasti mutta herjaa sellaista vikakoodia kuin 114. Onko tästä kenelläkään kokemusta tai tietoa mistä vois johtua? :o
Avatar
export
OCF Partner
OCF Partner
Viestit: 750
Liittynyt: 22 Huhti 2003, 03:00
Paikkakunta: E-/P-Pohojanmaa

Re: c20let+motronic+eds ph3 säätöä

Viesti Kirjoittaja export »

Vaihdata moottorinohjaus säädettävään niin saat hieman lisää tehoa ja saat käyttöautoos epäluotettavan ruiskunohjauksen. = 1500-2000€

Nykyisellä kokoonpanolla motronic toimii hyvin ja suuttimet vielä riittää, samoten kytkin vielä kestää. Jos tehonlisäykstä haet niin saat vaihdattaa molemmat. = 500-900€

Vikakoodin selvittämiseks ekana tarkistuttaisin magneettiventtiilin johdot ja tarkistuta että poksissa on varmasti eds3 lastut.

ps. pienempikin pakoputki riittää noilla tehoilla

pps. mitkä nokat sulla on?
Opel Manta A 2.0 16V Turbo
1/4 9,132s / 239,84 km/h
https://www.facebook.com/eduelasennus - Dynopalvelut
Vastaa Viestiin