asconab tic lisäsuuttimet

Moottorinohjaimiin, lastuihin ja ohjelmointiin liittyvää keskustelua
bascona1,8
'Agila'
Viestit: 8
Liittynyt: 31 Elo 2008, 18:19

asconab tic lisäsuuttimet

Viesti Kirjoittaja bascona1,8 »

elii totaa ostin kaverilta tommmose b asconan jossa 2,0 cih ,4 lapanen sintteri levy,wisecon männät, eaglen kanget, lisäsuuttimet, garretin to4 jossa to3 pakopesä(siipikulmaa muuutettu proturbon toimesta,lähtee vetään n.1500rpm),2,5-2" putkisto ymsymsyms....
muTTA ongelma on nyt se että lisäsuuttimien boksissa on kaks valoa ja kaks säätö ruuvia,toisess ruuvissa lukee PRESSURE toisessa VOLUME eli onkohan lie sitten toi pressure että kuinka paljon ahtoja tarvii olla että lähtee ruuttaa ainetta?!
ja mitä tarkottaa sitten volume? keltanen valo palaa aina kun auto on käynnis mut vihree kirkastuu kun kääntää muistaakseni volume ruuvia ja seokset alkaa menee rikkaamalle..

ei muuta mut tarvis olla jotai selkoo noist ku lähtee säädättää/penkittää autoo lähiaikoina .. :D
Avatar
Juho M-P
OCF Member 2024
OCF Member 2024
Viestit: 15805
Liittynyt: 24 Kesä 2003, 03:00
Paikkakunta: Kannus

Re: asconab tic lisäsuuttimet

Viesti Kirjoittaja Juho M-P »

En tunne tapausta, mutta maalaisjärjellä ajatellen:

Pressure=ahtopaineen ns. rajapaine jossa lisärikastus käynnistyy
Volume=lisärikastuksen määrä
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Vastaa Viestiin