Elikkäs kyseessä calibra C20LET. Löysin kojelaudan takaa potentiometrin joka on liitetty ruiskun lämpötila-anturiin, eli siis alkuperäisestä johtosarjasta vedetty piuha poikki joka kierrätetty kabiinin potentiometrin kautta takas anturin johtosarjaan.
Mitähän tuolla virityksellä on haettu takaa? Kaikennäköiset arvailut tervetulleita.
Kokeilin sen verran että ku kylmällä koneella kääntää potikan toisen päähän ni lähtee vaikeesti käyntiin ja auton käydessä vaikuttaa tyhjäkäyntikierroksiin ja suorituskykyyn.
C20LET ja omituinen potikka??
Re: C20LET ja omituinen potikka??
Yritetty huijata moottorin lämpötilaa kylmemmäksi ja sitämyöten rikkaampaa seosta. Samaa on jossain värkätty myös imuilman lämpötunnistimiin.
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Re: C20LET ja omituinen potikka??
heti pois tollaset viritykset
Superdiileri.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
Maalaus ja hiekkapuhallus työt ammattitaidolla, ota yhteyttä.
Re: C20LET ja omituinen potikka??
Asentelen ensin tuon laajakaistan paikalleen ja sit puran vekka. Minkäs takia noihin rikkaampaa seosta halutaan? Vai onkohan tuo asennettu ennen lastutusta.. Sillä vaan että jos ahtoja nostettu bleedillä ja ei oo soppa riittäny..
Re: C20LET ja omituinen potikka??
Pura pois se ja tilaa Ebay.de EDS kopiolastu Phase II, maksoi 50e ja antoi vakioon 255/380nm@1.3bar Suosittelen, mutta kannattaa toki panostaa nopeasti ahtimeen.
- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
mm. Maxxecu/SPTronics/Ecumaster/Tunerstudio
Re: C20LET ja omituinen potikka??
Autossa on jo EDS phase 2 tai 3.