Sivu 1/1

Astra GSi C20XE Haltech

Lähetetty: 09 Joulu 2010, 00:06
Kirjoittaja katollaan
Olisiko kenelläkään kokemusta Haltech E6X asentamisesta C20XE suorasytkä malliin. Eli osaako tuo lukea alkuperäisiä anturoita (imu ilma,kampiakseli,nokka-akseli,kaasuläppä....) Lambda vaihtuu boschin laajakaistaan. Ja saako toimimaan hyvin vakio imusarjan kanssa? (vaihtuu kyllä KMS än läppärunkoihin myöhemmin)

-Jukka

Re: Astra GSi C20XE Haltech

Lähetetty: 10 Joulu 2010, 01:08
Kirjoittaja gs-coupe
on vissiin väärä osio kokeile viritys osiota,täällä vaan korjataan :wink:

Re: Astra GSi C20XE Haltech

Lähetetty: 10 Joulu 2010, 08:27
Kirjoittaja madi
Jos haltech tukee induktioanturia niin kyllä pitäisi toimia kaikilla muilla antureilla ja sytkävahvistimella

Re: Astra GSi C20XE Haltech

Lähetetty: 17 Joulu 2010, 08:16
Kirjoittaja anza69
E.6.2 Motronic Style Triggers
Motronic style triggers are a type of multi-tooth trigger but are distinct in that they use a
missing tooth instead of a separate home signal to synchronise the ECU with engine position.
The motronic wheels supported by the ECU to date are those driven by the crank only and are
limited to wheels with 60 teeth with 2 missing and 36 teeth with 1 missing. The motronic
wheel operates identically to any other multi-tooth wheel with the following exceptions:
Care must be taken when selecting a “Tooth Offset”, if the tooth offset is selected such that it
will cause the missing tooth to be required to perform a trigger, incorrect trigger timing and
poor engine operation will result.

Tollassen löysin, elikkä kyllä pitäis onnistuu :)

Re: Astra GSi C20XE Haltech

Lähetetty: 18 Joulu 2010, 10:48
Kirjoittaja teukka77
Mulla Haltech E6X toimii motronic:in kampiakselin tunnistimella, imuilmanlämpö on haltech oma ja kaasuläpän asennontunnistin toimii motronic mutta vedenlämpö näyttää 10 astetta väärin motronic tunnistimella